Diskuze o skútrech větších objemů.
11 lis 2011, 17:45
Takovej dojezd mám +- taky. Takže asi to nebude u jiných skútrů o tolik jiné.
Samo, že B650 a podobné veličiny mají dojezd jinak, ale menší stroje to tak budou mít asi všechny.
11 lis 2011, 19:17
ono zastavit na delších cestách po 200km proč ne, to jsou alespoň dvě hodiny v sedle
11 lis 2011, 20:06
Dojezd cca 200 km znamená, že když se rozhodnu že si udělám výlet, tak mám 50% šanci na to mít benzín v nádrži jen na 100km. Nebo když jedu z Plzně do Prahy a zpět tak mám téměř 100% šanci na to, že budu muset po cestě vzít benzín. Prostě když si udělám výlet tak musím benzín řešit. A když jezdím jen po městě tak jsem na benzíně 1x týdně nebo 1x za 14 dní. Nicméně takto malý dojezd mají prakticky všechny městské skútry, takže si člověk nevybere.
Byl bych mnohem raději, kdy měl Runner nádrž jako Nexus - 15l. To by znamenalo dojezd jak menší auta kolem 400 km. Na druhou stranu vyměnit jen kvůli dojezdu Runnera za Nexuse a tím přidat ke skútru 23 cm na délku a 43 kg hmotnosti nehodlám. Celkově jsem s Runnerem spokojen a ten dojezd je jen můj osobní povzdech nad městskými skútry.
11 lis 2011, 20:38
je fakt, že po městě je to na tankování jednou týdně, ale zde to neřeším, prostě někde zastavím. u výletů je to něco jiného, tam už to znamená před výjezdem dotankovat vždy, a většinou i na cestě zpátky, zatím se mi ale nestalo že bych nedojel. těch benzínek je dost a 5minut pro tankování mi nevadí
13 lis 2011, 00:38
Přídám svojí statistiku:
jízda ve dvou v létě Praha - Kroměříž - průměr 3,75 l/100 km.
Jízda Praha sám: průměr 3,6 l/100 km
Jízda Praha ve dvou: průměr 3,8 l/100 km
13 lis 2011, 19:10
Moje spotreba dlouhodoby pumer je 4.3l, jezdim vyslovene smiseny provoz kdy je 45%mesto,45%mimo a 10% dalnice na doraz.
Ta spotřeba je velika podle uhlu pohledu, oproti cinam to zere jako krava, nadruhou starnu prece jen uz je to malinko obsah a tak to toci jako prase(proti cine) tak to musí asi tak papkat
Každopadně pro mne ta spotreba je simpaticka
13 lis 2011, 19:48
a to máš 2t?
17 lis 2011, 09:27
Pokud to bylo na ne tak ja mam 4t s malosackou 209cc
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:42, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
17 lis 2011, 11:10
Tak to je zvláštní že to takhle baští ale tase to jede! nemáš náhodou srovnání se seriovou 200?
Jinak právě jsem našel opravdu ideálního skůtra pro mě
http://www.youtube.com/watch?v=dmjsK5CNVz8 nánřez!
Je nějaký rozdíl mezi motorama starýho a novýho runnera?
edit: Jo takhle starej runner je 180 a novej je 200? o kolik hůř jede ta 180?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:43, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou
21 lis 2011, 14:32
o té 500ce jsem na netu nic nenašel,ale to musí být řežba
21 lis 2011, 17:16
Zdravim všechny,
začínám uvažovat o koupi Runnera 200, od rv 2006. Projížděl jsem různá fora ohledně informací o motorizacích. Tady v CZ to vypadá, že jde sehnat jenom verze ST 14kW. Další možnost je VRX 15kW, ale ty jsou minimálně. Má s tím někdo zkušenost? Která je lepší?
21 lis 2011, 18:26
a nejni to spíš VXR?
jinak tady na foru určitě nekdo má!
21 lis 2011, 21:40
Dom999 píše:Jo takhle starej runner je 180 a novej je 200?
o kolik hůř jede ta 180?
1. Staré Runnery jsou 2.
A) 2T 180 ccm - 21 hp
B) 4T 200 ccm - 19 hp
Nový Runner má 4T 200 ccm a stejných 19 koní.
Takže co se týká motoru, tak pojede ta stará 180ka lépe než nový Runner. Na druhou stranu může klidně jezdit z 6,5l/100km, takže ten větší výkon je draze zaplacen.
Co se týká jízdních vlastností, tak nový Runner bude pravděpodobně lepší už jen proto, že má větší kola.
22 lis 2011, 00:32
jj, překlep VXR. Typ ST 200 FL má 19 HP a to VXR podle výrobce:
Gilera's profilation of this bike
So if you want to turn the journey to work into the ride of your life, you know exactly what to do...
General information
Model: Gilera Runner VXR 200
Year: 2007
Category: Scooter
Rating: 67.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement : 198.00 ccm (12.08 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Power: 21.00 HP (15.3 kW )) @ 8500 RPM
Compression : 10.5:1
Bore x stroke : 72.0 x 48.6 mm (2.8 x 1.9 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection
Fuel control: SOHC
Lubrication system: Liquid
Cooling system: Liquid
Gearbox: Automatic
Transmission type,
final drive: Belt
Clutch: Cradled in steel tubes with pressed steel
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Cradled in welded steel tubes with pressed steel reinforcements
Front suspension : Telescopic fork with Ø 35 mm
Rear suspension : Two dual effect hydraulic dampers, helicoidal spring adjustable to four positions
Front tyre dimensions: 120/70-12
Rear tyre dimensions: 130/70-12
Front brakes: Double disc
Front brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 123.0 kg (271.2 pounds)
Power/weight ratio: 0.1707 HP/kg
Seat height: 855 mm (33.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall length: 1,855 mm (73.0 inches)
Overall width: 740 mm (29.1 inches)
Wheelbase : 1,340 mm (52.8 inches)
Fuel capacity: 12.20 litres (3.22 gallons)
22 lis 2011, 07:19
Starší modely Runnerů bylo 180 ccm jak 2T tak i 4T....až později se přešlo na označení 200 VXR a nový model byl už pouze 200 VXR.