Ahojte,
dneska sem vyměnil olej a olejový filtr spolu se vzduchovým filtrem.Jel sem skutr projet a jakoby cukal a nešel vůbec za plynem.Koukl jsem na svíčku a ta je uplně černá.Zkoušel jsem i starej vzduchovem filtr a taky je černá.Nevím jak je to u 4t s nastavením karburátoru.Mám tu Gileru Runner VXR 200.Našel jsem v návodu šroubek "Pilot screw",kterým by se to mělo nastavit.Byly na něm 2 otáčky,ale nevím,jestli je to správně nebo ne u 4taktu.Na tomhle odkazu je to šroubek č.8.Sytičem to snad není.Ještě sem se díval a mám tam mít svíčku NGK CR8EB a je tam NGK CR9E,tak nevím,jestli to může něco znamenat.Jak tu barvu svíčky zpravit?
fotka z dílenské příručky karbecu
http://i212.photobucket.com/albums/cc19 ... karbec.jpgtak me to nedalo a laboroval sem s tím.povolil jsem ten šroub o 1 otačku(takže ted mám celkem 3 otáčky) a ted se zdá to být dobrý.barvu svíčky ještě nevím,ošmirgloval jsem ji.objednal jsem samozdřejmě tu co tam má být,ale už 4 dny čekám na dodání.zezačátku,jak sem s tím laboroval,tak když jsem nastavil jen 1 otáčku,tak motor zdechal,jakoby to střílelo z výfuku,tak jsem povoloval ruzně až na 4 otačky,ale dělalo to taky,jak jsem zkoušel,tak se mi pořádně zahřl motor a pak to nedělalo ani na jednu otáčku,jen se motor jakoby trochu dusil,tak sem to nechal na 3 otáčkách.původně sem měl 2,tak uvidím,co to udělá se svíčkou.ještěto večer pujdu malinko pojet.třeba se mě ten motor tak choval,že byl uchlastanej.snad ty 3 otačky budou ok.akorat sem vypozoroval to,že při rozjezdu se ozjedu tak na 20km/h pak jakoby se trochu motor dusil a pak se to krásně rozjede,ale nevim,jestli to neni sjetyma valečkama.Sytič mě taky funguje,vytahuje se.
už jsem vyzkoušel asi všechno.zbývá jen výměna svíčky.Jelikož je tam ted NGK CR9E,která má vyšší tepelnou hodnotu(je studenější) než NGK CR8EB,tak to musí být už tím,doufám a modlím se.
21.9. edit:tak to opravdu bylo nejspíš tou svíčkou! NGK CR9E má vyšší tepelnou hodnotu,takže to špatně chytalo,svíčka upně černá.jakmile sem dal NGK CR8EB,tak svíčka byla naopak bílá,takže chudá směs,povolil jsem ten šroub na 3 a 3/4 otáčky a zdá se to být ideální.uvidím co bude na svíčce,ještě se mi pořádně nezbavila a to sem ujel 40km na ní,ale vypadá to že to bude do cihlova.něják se nechce zbarvit
24.9. edit:když pootočím šroubkem bohatosti doprava,tak mě to pak už trochu fluše do výfuku,když jedu a pustím plyn,ale jen takový potichý uflusávání.Normálně bych řekl,že směs mám ještě bohatou,ale když ten šroub ještě víc zašroubuju,tak to bude flusat ještě víc..Svíčka nevím jakou má barvu ted,jelikož jsem ji ošmirgloval,abych zjistil jakou bude mít barvu po novém nastavení barvy.ted už jsem ale ujel 100km a pořád se něják nezbarvila.teda ten konec svíčky ne u závitu je černá.tím šroubkem jak se štěluje bohatost směsy,tak tím se šteluje palivo nebo vzduch?nemůžu to pořádně seštelovat,abych měl cihlovou svíčku.když tam nastavím 1 otáčku,tak to jakoby trošku fluše do výfuku po ubrání plynu.ohobloval sem svíčku,abych viděl,jak se mě po novém nastavení zbaví,ale pořád se mi nechce něják zbarvit.když to tak trochu fluše do výfuku,tak je to chudá směs?Svíca vypadá něják takto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou