Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Gilera Runner 200

17 črc 2011, 16:52

Klouzani: uplne stejne jako popisujes, taky si myslim ze to bude remen

Drzak: prisavkovy na plexi, plus pro jistotu stahly eskapaskou k drzaku plexi. Ale taky premyslim jak to udelat nejak lepe. Pri jizde po vetsich nerovnostech to ta prisavka diky vibracim neudrzi

Re: Gilera Runner 200

17 črc 2011, 17:14

Ad kufr: Já mám nainstalován Givi 47 litrů (toto: http://www.motosp.cz/e-470n-simply-kufr ... 19484.html), nejdřív jsem si říkal, jestli to nebude jak pěst na oko, ale primární pro mě bylo místo na á la dvě helmy. Helmy do toho stejně skoro nedáváme, protože je většinou zamykáme a máme to spíš plný věcí. Obecně už ve 120 km/h se na tom necejtim moc jistě, kufr určitě bude mít taky vliv, když jedu sám, tak jsem zvyklej sedět poměrně vzadu, takže to možná tím kompenzuju automaticky, při jízdě ve větru mě to zatím kupodivu moc do strany nehází, ale já zas za zhoršenejch podmínek jezdim pomalu.

Re: Gilera Runner 200

18 črc 2011, 22:25

Ahoj,zrovna zvažuji jeho koupi :D ta se mi hodí Vaše zkušenosti. měl jsem starší model,dokonce se mě furt zdá hezčí,nicméně ten novej je taky v lecčems zajímavej...
Osobně na vxr musím mít ladák,proto mě zajímá kdo a jakej a za kolik tam dal?a má to význam? já měl Leovince4road,zvuk luxus,ale to je asi vše.. co Vy?pomohl k lepším rychlostem?
ps.Kdyby někdo prodával vxr dík za echo. :wink:

Re: Gilera Runner 200

06 srp 2011, 18:32

takze garancku v 6 tis. mame uspesne za sebou a pribyli nam nejake ty vychytavky. Zasuvka pod sedlo mi proste chybela, super, ze tam tedka je. Vyhrivane gripy jsou proste parada, zvlast kdyz prsi nebo je chladno. Komfort jizdy se hodne zvysil. No a Malossi Multivar funguje bezvadne. Zmizelo takove to prazdno ve spodnich otackach, hned po otoceni plynem se skutr rozjizdi a 80km/h je tam snad ihned. Hodne se i zlepsila odezva na plyn do 100km/h. Pak je to jako se seriovym, ale prijde mi ze na maximalku se dostanu o fous rychleji a zvetila se o 2km/h :D
tedka uz jen cekam az mi kamos dodela drzak na ladak, dam ho tam a prez zimu si asi necham udelat nejake gelove sedlo. Pak bude runner uplne dokonaly stroj ;)

Re: Gilera Runner 200

07 srp 2011, 23:48

Ahoj,tak jak jsem psal že zvažujeme,jen doplním že jej již vlastníme a je to paráda!!!! uplně překonal mé představy jaký bude,opravdu vxr je prostě nejlepší skutr kolem 200ccm.. :lol:
je to rok 2006,16000km,velmi velmi zachovalej,z bazaru p.Kazlepky tudíž záruka pul roku a k tomu fajné jednání...
Plánuji upravy jako multivar,výfuk zřejmě Leovince4road,iks doplnku,zřejmě pujde do jiné barvy...bude to za nějaký čas leštěnka :lol: a toho už z domu žena nedááááááá :twisted:
Jízdní vlastnosti velmi dobrý,to jsem čekal,ale oproti vxr 180 to jede o něco líp,má to takový "vyžehlený" chod bez skřípání plastu,bez nějakých vibrací...snad jen trochu to v zatáčkách vlní,ale ještě nevím jaký mám tlak v pneu,takže to zítra pořeším..
Tak snad bude dlouho dobře sloužit :shock: :D Ahoj
By loskomikos at 2011-08-07

8.8. edit:
ještě štastná majitelka:
By loskomikos at 2011-08-07
viz. spodní foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:28, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Gilera Runner 200

08 srp 2011, 06:55

Tak ať slouží Dušane a doufam že když máme teď skoro stejný motory,že se někdy někde sčuchnem na nějakej vyjížďce.....třeba někde na půl cesty a trochec to porovnáme ;-)

Re: Gilera Runner 200

08 srp 2011, 11:00

Jó, jó, Gilera, to je kočka jako prase:-)

NIcméně mě ani ne dva tisíce po servisu v cca. 3400 km potkal pokles volnoběžnejch otáček a při dobržďování z kopce na křižovatce a i jenom na stojánku mi to začalo chcípat. V servisu mi bohužel řekli to, co jsem si myslel, že to neni jako u dvoutaktu, kde by byl přístupnej šroub, kterym si člověk ten volnoběh může přes směs poladit, ale musí se dovnitř. Nicméně jsem vypral lehce zadělanej vzduchovej filtr, chcíplo mi to jenom jednou a celý týden v pohodě. Tak to vypadá, že to snad pomohlo. zvuk to má lepší (zase takový to čistý klasický kočičí předení) :-) Tak uvidim. Na kolik máte kdo nastavenej volnoběh? Já jim už na začátku říkal, ať mi ho nechají vyšší. Ale po záběhu si to všechno asi i teď trochu sedlo.

Re: Gilera Runner 200

08 srp 2011, 11:16

Díky kluci :wink:
Volnoběh vubec zatím netuším... ani nevím co válečky,musím si pošetřit čas to zkouknout a pak Ti dám vědět... :wink:
jinak včerejší manželčina jízda byla prý luxusní,je to prostě novej stroj....stálo to za to :P

Re: Gilera Runner 200

08 srp 2011, 12:19

Sice nemam Runnera,ale motor skoro stejnej (Pia 250) a tam jsem si na karbu volnoběh v klidu nastavil. Taky jsem měl otáčky cca 1200-1300 a občas to zdechlo,tak jsem nasadil 1800-1900 a je to v klidu. Je tam šroubek kterym se šteluje malé otevření škrtící klapky. ;-)

Re: Gilera Runner 200

13 srp 2011, 10:56

jj, ten sroubek je dobre pristupnej, jen se musi vyndat dno kufru,pak to je jak na hrsti.

Jnakja tedy mam alt model, ale motor je stejnej a chova se to presne jak pisi vsechny ostatni, kazdopadne multivar je znat i u tohodle obsahu, ale jen na pruznosti.

Jinak predtim jsem mel 125 a oproti 209 se to na volnobeh podstatne mene klepalo takze bych urcite doporcil prekontrolovani sroubú co drží vzduch filtr ke karteru. Ty se mi povoluji porad a neresi to ni samojistici matice.

Jiank spotrebu mam 4 az 4.3litru kdyby to nekoho zajimalo

Re: Gilera Runner 200

27 srp 2011, 21:09

Mám asi opět "štěstí". Předevčírem při cestě z práce mi povolilo svírací kovový kolečko na hadici chlazení u motoru, ta se tlakem celá vytlačila a 3/4 chladící kapaliny mi vytekly na vejfuk. Nechal jsem to zchladnout, hadici nasadil zpátky na vývod a snažil se provizorně zatáhnout znovu ten svírací prstenec, je poměrně chytře udělanej. Zevnitř je jedna část, která tlačí kontra a měla by pružit a zabránit tak povolení. To se asi u mě nestalo. Podařilo se mi to provizorně zatáhnout zpátky po asi půl hodině až na třetí stupeň ze čtyř a kluci v servisu říkali, že jestli jsem to dělal rukama, tak jsem dobrej. Úniky ale samozřejmě byly stále.

Je to na servisu, mají mi dát vědět, ale minimálně do čtvrtka jsem bez Gilery. Všechno samozřejmě v záruce a dali mi náhradní Vespu. To se mi na A-spiritu líbí. Dají ji za symbolický peníze i když má člověk skútra na garančce.

Spíš mě to u tý Gilery překvapuje, na to že je stará ani ne tři měsíce a je necelé dva měsíce po servisní prohlídce, kde i toto kontrolovali, mě to moje "štěstí" opět trošku mrzí. Ani padesátka u mě nebyla bezproblémů.

18.9. edit:
Tak už je to takovou dobu a pořád nic:-/ Čeká se prej na vodní pumpu z Itálie...
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Gilera Runner 200

19 zář 2011, 19:40

Ahojte,
dneska sem vyměnil olej a olejový filtr spolu se vzduchovým filtrem.Jel sem skutr projet a jakoby cukal a nešel vůbec za plynem.Koukl jsem na svíčku a ta je uplně černá.Zkoušel jsem i starej vzduchovem filtr a taky je černá.Nevím jak je to u 4t s nastavením karburátoru.Mám tu Gileru Runner VXR 200.Našel jsem v návodu šroubek "Pilot screw",kterým by se to mělo nastavit.Byly na něm 2 otáčky,ale nevím,jestli je to správně nebo ne u 4taktu.Na tomhle odkazu je to šroubek č.8.Sytičem to snad není.Ještě sem se díval a mám tam mít svíčku NGK CR8EB a je tam NGK CR9E,tak nevím,jestli to může něco znamenat.Jak tu barvu svíčky zpravit?

fotka z dílenské příručky karbecu
http://i212.photobucket.com/albums/cc19 ... karbec.jpg

tak me to nedalo a laboroval sem s tím.povolil jsem ten šroub o 1 otačku(takže ted mám celkem 3 otáčky) a ted se zdá to být dobrý.barvu svíčky ještě nevím,ošmirgloval jsem ji.objednal jsem samozdřejmě tu co tam má být,ale už 4 dny čekám na dodání.zezačátku,jak sem s tím laboroval,tak když jsem nastavil jen 1 otáčku,tak motor zdechal,jakoby to střílelo z výfuku,tak jsem povoloval ruzně až na 4 otačky,ale dělalo to taky,jak jsem zkoušel,tak se mi pořádně zahřl motor a pak to nedělalo ani na jednu otáčku,jen se motor jakoby trochu dusil,tak sem to nechal na 3 otáčkách.původně sem měl 2,tak uvidím,co to udělá se svíčkou.ještěto večer pujdu malinko pojet.třeba se mě ten motor tak choval,že byl uchlastanej.snad ty 3 otačky budou ok.akorat sem vypozoroval to,že při rozjezdu se ozjedu tak na 20km/h pak jakoby se trochu motor dusil a pak se to krásně rozjede,ale nevim,jestli to neni sjetyma valečkama.Sytič mě taky funguje,vytahuje se.

už jsem vyzkoušel asi všechno.zbývá jen výměna svíčky.Jelikož je tam ted NGK CR9E,která má vyšší tepelnou hodnotu(je studenější) než NGK CR8EB,tak to musí být už tím,doufám a modlím se.

21.9. edit:
tak to opravdu bylo nejspíš tou svíčkou! NGK CR9E má vyšší tepelnou hodnotu,takže to špatně chytalo,svíčka upně černá.jakmile sem dal NGK CR8EB,tak svíčka byla naopak bílá,takže chudá směs,povolil jsem ten šroub na 3 a 3/4 otáčky a zdá se to být ideální.uvidím co bude na svíčce,ještě se mi pořádně nezbavila a to sem ujel 40km na ní,ale vypadá to že to bude do cihlova.něják se nechce zbarvit

24.9. edit:
když pootočím šroubkem bohatosti doprava,tak mě to pak už trochu fluše do výfuku,když jedu a pustím plyn,ale jen takový potichý uflusávání.Normálně bych řekl,že směs mám ještě bohatou,ale když ten šroub ještě víc zašroubuju,tak to bude flusat ještě víc..Svíčka nevím jakou má barvu ted,jelikož jsem ji ošmirgloval,abych zjistil jakou bude mít barvu po novém nastavení barvy.ted už jsem ale ujel 100km a pořád se něják nezbarvila.teda ten konec svíčky ne u závitu je černá.tím šroubkem jak se štěluje bohatost směsy,tak tím se šteluje palivo nebo vzduch?nemůžu to pořádně seštelovat,abych měl cihlovou svíčku.když tam nastavím 1 otáčku,tak to jakoby trošku fluše do výfuku po ubrání plynu.ohobloval sem svíčku,abych viděl,jak se mě po novém nastavení zbaví,ale pořád se mi nechce něják zbarvit.když to tak trochu fluše do výfuku,tak je to chudá směs?Svíca vypadá něják takto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:41, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou

Re: Gilera Runner 200

02 říj 2011, 22:46

pan.smith píše:Mám asi opět "štěstí". Předevčírem při cestě z práce mi povolilo svírací kovový kolečko na hadici chlazení u motoru, ta se tlakem celá vytlačila a 3/4 chladící kapaliny mi vytekly na vejfuk. Nechal jsem to zchladnout, hadici nasadil zpátky na vývod a snažil se provizorně zatáhnout znovu ten svírací prstenec, je poměrně chytře udělanej. Zevnitř je jedna část, která tlačí kontra a měla by pružit a zabránit tak povolení. To se asi u mě nestalo. Podařilo se mi to provizorně zatáhnout zpátky po asi půl hodině až na třetí stupeň ze čtyř a kluci v servisu říkali, že jestli jsem to dělal rukama, tak jsem dobrej. Úniky ale samozřejmě byly stále.

Je to na servisu, mají mi dát vědět, ale minimálně do čtvrtka jsem bez Gilery. Všechno samozřejmě v záruce a dali mi náhradní Vespu. To se mi na A-spiritu líbí. Dají ji za symbolický peníze i když má člověk skútra na garančce.

Spíš mě to u tý Gilery překvapuje, na to že je stará ani ne tři měsíce a je necelé dva měsíce po servisní prohlídce, kde i toto kontrolovali, mě to moje "štěstí" opět trošku mrzí. Ani padesátka u mě nebyla bezproblémů.

Zdarec všichni, takže resumé: Gilera byla ve finále na servisu skoro celý měsíc. Na moje naléhání došlo k přetěsnění všech spojů hadic novými kroužky s pojistkou. Měnila se hřídelka vodní pumpy a došlo k doplnění chladící kapaliny - servisní práce vyčíslené na tři hodiny. Vše v záruce, takže jsem nic neplatil. Na moji otázku, jestli jsou takovýhle problémy měsíc po garančce (kde mají spoje kontrolovat) u Giler normální mi řekli, že asi mam nějakej páteční kus, kterej se moc nepovedl...

Re: Gilera Runner 200

09 lis 2011, 22:13

zdravim,
uvažuju o nákupu Gilery. Chtěl jsem se tedy zeptat, jakou máte zkušenost se spotřebou?
Bylo by fajn, kdybyste se všíchni podělili s nějakým průměrem. Taky zda je to spíš ve městě nebo někde na okreskách. Nějak mi přijde, že ta dvoustovka je nějak moc rozežraná.
Díky za reakce

Re: Gilera Runner 200

11 lis 2011, 17:41

Spotřeba viz spritmonitor.de a spritmonitor.de2.

Obecně mě přijde že Runner 200 žere o něco více než by mohl, mít např. vstřikování. Např. čísla dosahovaná Hondou PCX jsou pro něj nedostupná. Moje zkušenosti jsou mimo město 3,6l/100km, po městě 4, dálnice s plynem na doraz asi 4,5l/100km. Jezdím sám, mám 90kg, 190cm a nemám kufr.

Osobně mě trošku větší spotřeba Runnera neštve ani tak kvůli penězům, ale hlavně kvůli dojezdu. Po městě je bezpečný dojezd 180-200km, mimo město 200-230km což znamená stavět pro benzín na můj vkus dost často.
Odeslat odpověď