tak tak prispeji svoji troskou do mlyna
Runnera mam od konce dubna a zatim spolu mame najeto cca 5600km, pulka po Brne, pulka delsi vylety jako napr. Brno - Č. Krumlov, Šňúra, atd atd.
Chlazeni:
Souhlasim s tim, ze je runner zbytecne prechlazen, nez se dostanu na idealni teplotu motoru, tak mam najeto min 15km, coz je mnohdy i muj cil cesty. Lehce pomaha nechat zavrene pruduchy, ale ne o moc. Celkove jsem zjistil, ze jsou vcelku na nic. Udavana funkce ohrivace nohou se u me v chladnem pocasi jaksi nedostavuje, ba praveze naopak, jakmile je teplo, tak me horky vzduch neprijemne pali na nohy, takze je mam zavrene porad. Jinak zatim jsem se nedostal ani jednu carku za idealni teplotu a to ani na snure. Navic jedine na snure se mi sepl vetrak. Jsem zvedavy na jizdu na podzim.
Otackomer:
S otackomerem zadne problemy nejsou, funguje tak jak ma.
Startovani:
Souhlas, taky musim pridavat plyn, bez nej nenastartuji.
Strileni do vyfuku:
U serioveho taky pouze pri prvnich par prudsich rozjezdech a rychlem zavreni plynu, jinak ne.
U ladeneho taky a pak i pri jizde vyssi rychlosti (cca 110km/h) a naslednem brzdeni motorem pri rychle zavrenem plynu.
Zrychleni:
Zhruba totozne, jedine co mi prijde, tak ze uplny rozjezd z nuly by mohl byt rychlejsi. To by mel vyresit Multivar, ktery mam objednany na garancku v 6tis km. S prokluzovanim remenu se taky obcas setkam, ale vetsinou tak jednou, dvakrat za jizdu.
Kastlik:
Taky souhlasi. Dam si tam po koupacce plavky a rucnik a nez dojedu dom tak je skoro ususeno. Ale vetsinou tam mam stejne takovou rozsirenou povinnou vybavu (lekarnu, vestu, druhou helmu, retez, vlozky do rukavic, nakrcnik a nepromok) takze to moc neresim. Piti si davam do kufru. Ostatne kufr givi se da dobre vyuzit i jako party lednicka. Minuly tyden jsem jej vystlal alobalem, nasypal do nej cca 2kg ledu a spolu s 8 nealko pivkami si to stradoval za kamosem na chatu. Led vydrzel v jakz takz stavu cca 6hodin a pivka byli studeny po celou akci.
Gumy:
Jelikoz tedka nemam skutra u sebe tak nevim presne ktere tam jsou, ale mam pocit ze tam mam taky Savy. Co me ale prekvapilo bylo, ze na prednim kolem mam v zavazickach pro vyvyzeni kola 60g. Po konzultaci s technikem jsme ale prisli na to, ze je to nejspis vyvazeno spravne a pripadny problem zjistime pri prezouvani. Gumy drzi vcelku slusne. Ujeli mi zatim jen asi dvakrat. Jednou kdyz jsem hodne spechal a jel hodne agresivne jsem projizdel zatacku, kterou zrovna pokropil kropici vuz, dost brutalnim slidem a pudruhe jsem jel trosku ostreji na vlhke silnici, v zatacce byla jeste voda, takze zase slide. Jinac na to, ze jezdim vetsinou agresivne tzv co to da, tak drzi skvele.
a tedka bych jenom pridal neco malo postrehu z me strany
Sedlo:
Dobre tvarovane, ale hodne tvrde. Po delsich cestach, zvlast se spolujezdcem, se zadnice hodne otlaci. Do nejakych 100km je to v pohode, jak se jede dal, tak je to spatny. Navic skoro vzdy ma muj spolujezdec, at je to kdokoliv, chut cestovat po sedle a nechava mi pouze takovy maly trojuhelnicek na sezeni. Potom me boli zadek uz po nejakych 50km. Proto mam po sezone v planu nechat si udelat zmekcene sedlo s delici prepazkou pro spolujezdce.
Vlneni:
V rychlostech kolem 130km/h se mi obcas stane, ze se skutr rozvlni jako prase. Najednou jede jako had. Prisli jsme se servisakem na to, ze to dela kufr. Kdyz jedu sam a mam na skutru kufr a nejedu se spolujezdcem, tak se mi mezi zady a kufrem tvori turbulence ktere cely skutr rozvlni. Reseni je budto spomalit nebo si presednout kousek dozadu. Setkali jste se s tim i nekdo jiny?
Jinac po tech 5600km hodnotim Runnera jako super stroj. Presne plni tu ulohu, kterou jsem po nem chtel, a to byt kazdodenni dopravnim prostredkem pro cesty do prace a po meste, ale aby i zvladl cestovani mimo mesto a to i na delsi vzdalenosti.
Na Runneru oproti serii mam:
Ladeny vyfuk Venom
Kufr Givi E340N
Brasny Givi T479
Drzak na iPhone Navigon
pri garancce v 6tis pribude
Vyhrivane rukojeti
Zasuvka na 12V do podsedlaku
Malossi Multivar