Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Gilera Runner 200

27 úno 2012, 15:42

ok, zeptam se. Stejně to půjdu jen okouknout, nemám v plánu kupovat novej stroj.
Nebude se někdo svého runnera zbavovat? :D

Re: Gilera Runner 200

08 bře 2012, 16:24

nezkoušeli jste někdo válečky dr.pulley? Mám objednaná 9,5g,tak pak napíšu reference.

12.3. edit:
Ahojte, pokud někdo chce,tak budu mít zcela nové válečky DR.Pulley 21x17 9,5g(přesně pro tento skutr), které stály v Adventure biker 849Kč + Univerzální blokovací klíč za 480Kč jen jednou použitej.
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-u ... vaci-klic/
Válečky nechám za 490Kč a klíč 190Kč. Kdyžtak pište na potacek.lukas@gmail.com
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:46, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Gilera Runner 200

24 črc 2012, 20:20

Ahoj

Sháním ten velký čelní plast na tenhle skútřík (verze 2005+), klidně i prasklej, ale komplet. Nevíte někdo?
Dík

Re: Gilera Runner 200

25 črc 2012, 15:46

Zdravím,
nevíte náhodou někdo, jestli je někde ke stažení servisní manuál na Gileru Runner 200 ST r.v.2010?

Re: Gilera Runner 200

25 črc 2012, 16:32

http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download.php

Re: Gilera Runner 200

26 črc 2012, 10:01

Díky, ale ten nový model jsem tam nenašel.
Naposledy upravil KYBLOS dne 13 črc 2013, 22:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Gilera Runner 200

12 zář 2012, 00:35

Manuálek na 200ST by se mi taky hodil....víte někdo?
Ale 10 000 Km zatim bez problémů, startuje jak hodinky, občas jen vyndam svíčku a obrousím elektrody (jednou za rok)....a jednu elektrodu jsem ohnul, mezera je tak 2mm a startuje opravdu dokonale, predtim sem tocil starter treba 3-4x než to chytlo.....
Mám tenhle dotaz:
Serie s tovarnim nastavenim mi jela i 150 na tacho, real podle GPS 137.....Vyměnil sem spojkovou pruzinu - Polini tvrda, modra (nevim presnej nazev) a nechal puvodni valecky, rozjezdy parada, ale max bylo na 135 tacho...menil sem valecky jak divej, ale proste sem to nevychytal, mate nekdo tip, jakou hmotnost valecku pro tuhle pruzinu? Ted sem vratil puvodni pruzinu a nechal valecky tezsi (myslim ze ted je tam 11g) a rozjezdy jsou fpoho a maximalka zpatky na 147....

No a taky mi ted chudak upadl :(, nastesti nic moc, lehce odrenej pravej plast na predku a chranic vejfuku...plast je striklej, ale ten kryt vefuku se striknout bojim kuli teplote...jak tohle resit?

Jinak k dojezdu do nadrze narvu klidne 9,5 litru a kdyz sem hooodne hodnej tak najedu i 300 km pri kombi spotrebe (Praha a okoli), kdyz to rvu tak jezdim klolem 250... cili spotreba mezi 3,2 - 4 l......

Díky za rady, chlapy!

Re: Gilera Runner 200

12 zář 2012, 17:26

9,5 litru do nádrže Runnera ? Nezkoušel někdo kolik je skutečný objem až po hrdlo ? Oficiálně je objem nádrže 8,7 litru a když jsem tankoval těch 8,7 tak už mě to přišlo jako docela velká drzost. 9,5 litru, to už to musí dojíždět na benzínové výpary, ne ?

Těch 300 km po Praze a okolí se moc neumím představit. Nedávno jsem si zkusil nový rekord 260km na jednu nádrž a dotankoval jsem 8,4l a to jsem jel s lehkou rukou jen mimo města a asi 80 km po dálnici kde jsem držel cca reálnou stovku.

Jaké máš otáčky při té maximálce ? Já mám teď Dr. Pulley 10g a bílou kontrastku a při 145km/h to točí asi 8500ot/min, takže teoreticky je tam ještě rezerva na další zrychlení, ale už tam pro to není výkon. Ty válečky jsou ale na mě moc těžké, takže budou zkoušet 8,5g, pak by to mělo točit 9000ot/min v celém rozsahu. Ono maximálka není tak zásadní, důležité je aby to při plné akceleraci řadilo k maximálnímu výkonu, tedy k těch 9000ot/min.

Manuál mám, ale moc se mě nechce ručně skenovat těch 100 stránek.

Re: Gilera Runner 200

13 zář 2012, 06:17

Máš nějak změřenou skutečnou rychlost při těch 145 ? Kdyžtak můžeme změřit jestli se chystáš na Svatováclavskou,když bude rozumné počasí tak se zase chystam vyrazit ;-)

Re: Gilera Runner 200

13 zář 2012, 09:31

Nic v zlom ale ta maximalka je pekna blbost, runner ani nahodou nejde cez 130 real. Mne tolko ledva da moja GP1 250cc pri idealnych podmienkach. A siel som z kamosmi ktory maju 200cc runnerov po dialnici a ani nahodou sa na mna nechytali. :-)

Re: Gilera Runner 200

13 zář 2012, 09:50

Těch 145 je tachometrová hodnota,skutečná je samozřejmě nižší. Posledně co jsem s Jimmym jel,tak mu to jelo cca kolem 125 dle GPS,ale to nejspíš ještě asi neměl "pulíky"....

Re: Gilera Runner 200

13 zář 2012, 18:22

Těch 145 je skutečně tachometrová hodnota. Nicméně při porovnání dvou Runnerů je to jedno. Všechny Runnery si skoro v celém rozsahu přidávají 10km a u maximálky 12-13 km. Letošní rychlostí rekord mám 152 na tachometru což je reálně 139-140km/h. Nicméně bylo to maximum z prudkého kopce na dálnici (D5, z Plzně na Rokycany), takže 150km/h Runner běžně opravdu nejezdí ale to tu nikdo ani netvrdí.

Důležitější je jiná věc. Když jsem měl originální válečky, tak jsem taky dosáhl maximálky 145, ale při otáčkách cca 10500ot/min, takže limitem byl motor, který se už přetáčel a určitě mu to nedělalo dobře. S válečky Dr.Pulley při stejné rychlosti točím cca 8500ot/min, což by motoru nemělo vadit a limitem pro další zrychlení už je jen nedostatečný výkon motoru. Nicméně ani to není ideální, mě to při plné akceleraci točí jen něco přes 7000ot/min takže nevyužívám výkon motoru při běžní jízdě naplno. Mám tedy v plánu ještě zkusit lehčí válečky, ale až při plánované prohlídce, kterou už mám na dohled. Teď mám jiné starosti.

Re: Gilera Runner 200

13 zář 2012, 18:41

Těch 140 reálnejch mi přijde moc,tak mi to samotnýho zajímá,protože už posledně těch 125 bylo super..... ;-)

Re: Gilera Runner 200

02 bře 2013, 12:54

http://www.youtube.com/watch?v=O_TTMURhD_E tohle mě nadchlo, ikdyž je mi jasný, že takových kravin se nikdy neodvážím...

Re: Gilera Runner 200

11 kvě 2013, 10:15

Ahoj,
na internetu jsem dlouho hledal ale nedoshledal jsem se žádného servisního manuálu nebo návodu na Gileru runner 200. Nejde mi o žádný sofistikovaný opravy ale rád bych si až to bude potřeba sám vyměnil řemen variátoru a dal si tam lepší variátor aby to jezdilo ještě líp než se sérií ale nevím jak sundat kryt variátoru. Nevím co všechno povolit, a není mi jasný jak se sundává když olejový hrdlo zasahuje do toho krytu. Nemá někdo nějakou fotku jak to vypadá sundaný popřípadě pár rad co všechno povolit abych něco nepodělal? Nijak to nehoří ale pořád na to musím myslet.
A druhá věc co by mě zajímala jak se sundavá zadní kolo. Jestli jsem pochopil dobře že až se sundá co tam překáží tak se musí povolit třmen a kolo sundat, nebo je to jinak?
Díky předem za všechny rady.
Odeslat odpověď