Manuálek na 200ST by se mi taky hodil....víte někdo?
Ale 10 000 Km zatim bez problémů, startuje jak hodinky, občas jen vyndam svíčku a obrousím elektrody (jednou za rok)....a jednu elektrodu jsem ohnul, mezera je tak 2mm a startuje opravdu dokonale, predtim sem tocil starter treba 3-4x než to chytlo.....
Mám tenhle dotaz:
Serie s tovarnim nastavenim mi jela i 150 na tacho, real podle GPS 137.....Vyměnil sem spojkovou pruzinu - Polini tvrda, modra (nevim presnej nazev) a nechal puvodni valecky, rozjezdy parada, ale max bylo na 135 tacho...menil sem valecky jak divej, ale proste sem to nevychytal, mate nekdo tip, jakou hmotnost valecku pro tuhle pruzinu? Ted sem vratil puvodni pruzinu a nechal valecky tezsi (myslim ze ted je tam 11g) a rozjezdy jsou fpoho a maximalka zpatky na 147....
No a taky mi ted chudak upadl
, nastesti nic moc, lehce odrenej pravej plast na predku a chranic vejfuku...plast je striklej, ale ten kryt vefuku se striknout bojim kuli teplote...jak tohle resit?
Jinak k dojezdu do nadrze narvu klidne 9,5 litru a kdyz sem hooodne hodnej tak najedu i 300 km pri kombi spotrebe (Praha a okoli), kdyz to rvu tak jezdim klolem 250... cili spotreba mezi 3,2 - 4 l......
Díky za rady, chlapy!