Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Aprilia Sportcity 250ie

17 úno 2008, 14:11

este to chce kufor a nove spetaky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

17 úno 2008, 14:33

bude to asi živý a ohebný ale nějak mi tam chybí to křesílko........ :D

17 úno 2008, 15:14

to david07: Hezká, ať Ti dobře slouží.
to kraken: No, jo krakene, už si Tvá sedinka zvykla na pohodlí, že?

17 úno 2008, 15:32

Moc pěkná mašinka,david07 :rolleyes:!Já bych se asi pro ni nerozhodl,ale to pouze z praktických důvodů (viz kraken).Jinak se na ní asi můžeš dost sportovně vyřádit.Ať ti slouží pěkných pár tisíc kilometrů :)!

17 úno 2008, 22:13

Zvláště velká kola jsou na ty naše silnice jak dělaná.

17 úno 2008, 22:19

Hmmm, to vůbec neznám. Rovná podlaha, velký kola,.. Jak je to starý? (edit. už to vidím, takže nové, kolik najeto?)
S tim by si mi natrh půlky, myslím, že to bude pila. A jak se to asi fajnově skládá do zatáčky,..
Přijeď někam!
Naposledy upravil Gullwing dne 17 úno 2008, 22:20, celkově upraveno 1

18 úno 2008, 10:15

mam najeto 2600 km, mam ho od 09/2007 jazdi sa na nom dobre, je robeny hlavne do mesta dlžka neprekračue 2 m, a širka je prisposobena jazde a predbehanim v meste. Idem na nom na sraz do krkonoš zo skurtmoto fora

⇓ Základní údaje o tomto motocyklů
Název modelu: Aprilia Sportcity 250
Kategorie: Skútry, Do 250 ccm
Modelový rok: 2007
Řada: Aprilia Sportcity
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu
Hmotnost: 148 kg
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): 100 mm
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): 80 mm
Výška sedla: 800 mm
Rozvor: 1365 mm
Typ rámu: trubkový
Materiál rámu: ocel
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu
Druh motoru: řadový
Takt motoru: čtyřdobý
Chlazení: kapalinou
Sekundární převod: řemen
Rozvod: OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)
Příprava směsi: vstřikování
Emise: Euro 3
Startér: elektrický spouštěč
Zdvihový objem: 244.0 ccm
Vrtání: 72.0 mm
Zdvih: 60.0 mm
Počet válců: 1
Počet ventilů: 4
Počet rychlostních stupňů (automat): 1
⇓ Jízdní výkon motocyklu
Točivý moment: 21.0 Nm při 6250 otáčkách
Výkon motoru: 16.5 kW / 22.5 koní při 8000 otáčkách
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva
Druh paliva: Natural 95
Objem nádrže: 9.0 litrů
Rezerva: 2.0 litrů
Spotřeba paliva: 3.7 litrů na 100 kilometrů
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry
Brzdy přední: dvojité kotoučové
Brzdy zadní: kotoučové
Průměr kotoučů u předních brzd: 260 mm
Průměr kotoučů u zadních brzd: 220 mm
Sériový rozměr pneu vpředu: 120/70-15
Sériový rozměr pneu vzadu: 130/80-15
Akumulátor: 12 V / 6 Ah
Standardní výbava: schránka na přilbu, odkládací přihrádka, nosič zavazadel, ukazatel stavu paliva, denní počítadlo km, hodiny
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 20:05, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

18 úno 2008, 10:40

Ahoj Davide07, vítám dalšího aprilistu v našich řadách. Pěkný stroj. Nic si nedělej z maxíkářů, že tam nemáš křeslo. Já taky ne, a líbí se mi právě to, že sedím výš a vidím i přes auta před sebou a můžu tak rychleji reagovat na případný problém na silnici ještě dřív, než se autu přede mnou rozsvítí brzdové světlo. A Ty to máš díky velkým kolům navíc určitě i pohodlnější než já. Ještě by to ale chtělo dovybavit pořádným kufrem, když chceš jezdit dál, předpokládám, že úložného prostoru to moc nemá. Případně i vyšší plexi.
Naposledy upravil Dopi dne 18 úno 2008, 10:44, celkově upraveno 1

18 úno 2008, 12:04

kufor kupit planujem, pod sedačku sa mi zmesit 1 prilba, a druhu budem davat do kufra. nad plexi som rozmyslal, ale na ten moj skuter sa moc vyššie plexi nehodi, a znižilia by sa aj pružnost skutra, ešte uvidim. Aky kufor maš ty?

18 úno 2008, 13:09

Nevím jestli by se Ti snížila pružnost, o tom i pochybuji, ale rozhodně by se Ti zvýšilo pohodlí ;) Já mám Givi simply, cca 45 litrů, na dvě přilby, menší bych asi nedoporučoval, místa není nikdy dost. Přemýšlím i o tom, že si na něj seženu nebo udělám nějakou zahrádku, abych mohl v případě potřeby vézt i něco méně skladného.

18 úno 2008, 13:45

to tvoje plexi, možes si ho hocikedy sundat? a potom zas nahodit? napr. v meste by som jazdil bez neho, a keby som planoval nejaku dlhšiu trasu tak by som ho nahodil B)

18 úno 2008, 14:12

Ještě jsem ho nepotřeboval sundat, ale držáky jsou připevněné jen čtyřmi šrouby, tak by to nebyl problém. To moje by Ti ale zřejmě nepasovalo, budeš se muset podívat po něčem na svůj model, a tam to může být řešené jinak.

18 úno 2008, 14:28

už som nejake pozeral stoja okolo 2500,-, kolko stal ten tvoj kufor?

18 úno 2008, 16:40

Nevím, koupil jsem to tak jak to je, i s kufrem a plexi. Ale nový stojí kolem 4000 Kč.
Odeslat odpověď