Aprilia SportCity 250 - zkušenosti atd...

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod TUNER » 23 dub 2012, 09:51

Tak to je v pořádku ;-) Jen teda tu čokoládu.....alespoň to nějak utěsnit,baby do ní nešla voda.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod frankodivenecia » 23 dub 2012, 10:25

No já vím, že to je prasárna... ale Fastony mi přišly na stejný brdo... co bys tam dal Ty? nejsem moc zkusenej opravář ... ale učím se rychle :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 09:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Obrázek
Uživatelský avatar
frankodivenecia

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 17 bře 2012, 23:32
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 250 ie
Tuning / úpravy: Plexi Aprilia, kufr Givi

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod TUNER » 23 dub 2012, 11:33

Ono je to tak nějak jedno,ale třeba ty fastony dáš do smršťovačky a nebo dělaj i s plastovou či silikonovou převlečkou a je to trochu chráněno proti vodě / oxidaci. Na čokošku smršťovačku nedáš,tak by bylo lepší ji alespoň nějak v rámci možnosí zaizolovat. Přece jen je to dole u silnice a voda třeba od předního kola se tam dostat může celkem snadno.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod frankodivenecia » 24 dub 2012, 11:35

Zaizoloval jsem je samozřejmě. Ale i do fastonu se voda může dostat, vím o tom, takže kdyby se něco sralo, tak vím kde to hledat...

Mám dotaz - nedíval ses na to schéma zapojení?
řeším ještě větrák na chladiču - když je skutr nakoplej a stojií, netočí se... je tam čidlo, že se spíná jen když je potřeba nebo nefrčí? Nevíte někdo...
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 09:05, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Obrázek
Uživatelský avatar
frankodivenecia

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 17 bře 2012, 23:32
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 250 ie
Tuning / úpravy: Plexi Aprilia, kufr Givi

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod TUNER » 24 dub 2012, 15:05

Nedíval,ale větrák se spouští jen při dosažení určité teploty kdy sepne čidlo.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod frankodivenecia » 24 dub 2012, 15:52

OK, to me uklidnuje... nicmene teplota leze dost rychle od startu nahoru... po par km je na 3 carkach ze 6 i v tomhle pocasi... asi zkontroluju i stav chladici kapaliny :)...

jak jsem lečo co koupilo bez zkušenosti skutr z italie a čtu si tady všechny zkušenosti, začínám být pos........ a špekuluju, že skutr dovezu někam do servisu na prověření. Nedíval jsem se vůbec na variator ani řemen... co se pos...., když řemen prdne?
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 04:52, celkově upraveno 2
Obrázek
Uživatelský avatar
frankodivenecia

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 17 bře 2012, 23:32
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 250 ie
Tuning / úpravy: Plexi Aprilia, kufr Givi

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod TUNER » 24 dub 2012, 16:13

Mě prasknul asi tak 5krát a nikdy se nic nepotento.... )))Akorát to bylo u padesátek. U velkejch se to tak často nestává. Přecejen jsou ty řemeny o dost silnější. Zkontrolovat si to můžeš sám,nic na tom neni. Za cenu prohlídky si pořiď pneumatickou,nebo elektrickou pistoly - rázovej utahovák a můžeš si to pravidelně kontrolovat sám ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SportCity 250

Příspěvekod frankodivenecia » 24 dub 2012, 18:43

To je dobře, že se nic nepo*ere... no máto na 20tis, ale nejsem si uplne jistej... žádná serviska, nic... takže raději bych to zkontroloval... ale rázovej utahovák nemám a normálním jsem to nechtěl zku_.vit... o servisu moc přesvědčenej nejsem, nemyslím, že by se tam mohlo toho tolik pos.... a spoustu věcí zvládnu sám... jen do motoru nevidím a elektrice nerozumím... no asi budu jezdit a uvidíme... chtěl jsem tam dát ale Multivar, všude píšou, že to zvedne o dost výkon a rozjezd a taky Akrapoviče :) http://www.akrapovic.com/motorcycle-exh ... slip-on-3/
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:29, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
frankodivenecia

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 17 bře 2012, 23:32
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 250 ie
Tuning / úpravy: Plexi Aprilia, kufr Givi

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků