Oki kouknu na to ale šlo mi spíš o to jak se ta tyčka jmenuje.Abych jim půl hodiny u aprilie nevysvětloval co vlastně chci.
30.11. edit:Ahoj všem co přemýšlí o Leonardovi 250.Několik postřehů po najetí cca 12000Km.Bydlím kousek od Prahy,tak po našem hlavním městě jezdim dost často (nákupy,oční klinika,zubař,výstavy atd.) Můj názor je,že do města je 250ccm uplně ideální.Manévrovat mezi autama v koloně je s tímto strojem radost,zrychlení na křižovatce super,spotřeba pod 3,5L/100km je víc než dobrá,často jezdím totiž ve dvou a když jedu sám tak se neloudám.Max rychlost do města,ale i na Pražský okruh dostatečná (tachometrově cca 140km,ale dost přeměřuje,podle gps netušim).Místa na různé nesmysly je pod sedlem a v kufru taky dost,pro srovnání cca 30 flašek piv,nebo karton mléka pod sedlo + je volný kufr. Před cca 4 lety jsem Leoše koupil za 21.tis.Opravy za tu dobu přibližně za 7.tis. Ale to se musel měnit celý variátor.Jinak se skůtrem nejsou žádné ani sebemenší problémy.Jezdím s ním skoro každý den a to i přes zimu když na silnici není sníh,nebo náledí.Mám vysoké originál plexi,takže do -5 stupňů se s ním dá jezdit skoro bez problémů.Mám srovnání,jelikož vlastním ještě Atlantica 500 a Majesty 125.Nejvíce využívám ale Leoše,jelikož je obratnější a výkonově uplně dostačuje.Teď nějaké mínusy.Jak už jsem zde četl tak maximální rychlost není nic extra,startování po týdnu a více je trošku problémové,podvozek se trošku kroutí,takže na okruh to není a na broušení kolena taky ne, je třeba si uvědomit,že je to skůtr ne GSXR
.Dále výměna oleje po ujetí 3000Km není vážný problém,protože 1,5L oleje nikoho finančně nezrujnuje,jen je třeba s tím počítat. Takže bych to shrnul.Skůtr nenáročný,dá se na něj vždy spolehnout a za dost zajímavé částky,díly jsou také dostupné a levné.Motor držák a jednoduchý na údržbu
.Doufám,že jsem budoucím majitelům trochu pomohl v rozhodování.