Sorry za OT, ale ted uz muzu prozradit, co jsem to koupil, protoze uz to stoji v garazi. Je to Aprilia Scarabeo 500GT, coz je proti Leonardu tak trochu tezkotonazni hovado, ale byl za myslim velice slusnou cenu, takze kdyz me nebude vyhovovat, tak ho muzu poslat dal a prodelam na tom jenom minimum, nebo nic... Ma teda par skrabancu, neni to zadna lestenka, proste skutr z provozu, ale jsou to vsechno jenom skrabance - nic polamanyho... akorat jsem hned asi po pul hodine jeho vlastnictvi zlomil klic se spinacce, tak musim vymyslet, jak ten zbytek dostat ven
9.7. edit:Ahoj vsem, tak Scarab (viz.prispevek vys) me nebavil, tak sel pryc a konecne jsem si poridil toho vysnenyho Leose 250 - neni to zadna lestenka, skrabancu a odrenin ma vic nez dost, polamanyho jsem ale nic nenasel. Jinak technickej stav, co jsem prohlizel, rek bych OK. Je to ten starsi model - rok 1999. Podle tacho najeto 25000km - podle celkovy opotrebovanosti skutra mozna i jo.
Pred tim jsem se byl podivat jeste na jednoho u Brna a toho jsem tam nechal - byl to vrak (kotouce sjety, predni vidle moc netlumily, zadek vrzal jak stary vrata, predni maska polamana a sesroubovana vrutama, predni svetlo nesvitilo, jenom svetelna houkacka sla, ta slapaci paka na hlavnim stojanu chybela a bylo tam navareny cosi, takze dostat to na hlavni stojan byl nadlidskej ukol...) a navic vubec nejel - byl nejakej zdechlej - skoro jak moje poladena 50tka me to prislo - az jsem zacal premejslet, jestli do tyhle kubatury vubec ma cenu jit.
Pak kdyz jsem jel na zkusebni jizdu na tomhle mym, kteryho jsem pak koupil, tak jsem se az lek, kolik to ma vykonu - proti tomu prvnimu u Brna tak o 30-40% vykonu vic.
Ve meste to ma proti tomu mymu bejvalymu Scarabeu neskutecnou manevrovatelnost - srovnatelnou s mym o 50kg lehcim SRkem. Vykon do mesta vic nez dostacujici a i na delsi trasu se s tim da v pohode jet - kdyz jsem ho koupil, jel jsem na tom 70km Dvur Kralove-Chrudim a kdyby az do Pardubic nelilo jak z konve, tak by to byla suprova prijizdka. Prijel jsem domu mokrej, jak kdybych spadnul do reky
Ale ted uz k mymu prvnimu dotazu - ted jsem na tom jel poprvy za polosera a vsimnul jsem si ze cela palubka nesviti rovnomerne - tacho sviti cely OK a ty bocni budiky (teplota a benzin) svitej nejvic dole, jak se pohybujou raficky. V horni casti, jak jsou kontrolky blinkru, svetel a oleje, tak svitej daleko min - skoro vubec. Ma to tak bejt, nebo tam mam popraskany zarovky podsvetleni?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP