Diskuze o skútrech větších objemů.
07 úno 2008, 17:11
ahoj vsem!
synci po kolika se meni olej? vim ze u 250 po 3 tkm a kdyz ma 150 ka filtr tak vydrzi aspon 5 ne:-)
jo jeste nevite jaky typ baterie je v hodinach?
jeste dotaz k variu ..sundam ho utahovakem z penuservisu?jaka je vase zkusenost kolik ujedou valecky nez jsou death..diky..
07 úno 2008, 19:38
ty valecky by meli tu sezonu dle me vydrzet/ zalezi kolik nalitas !!! /...maximalne jednou vymenit....ten olej nevim,ale muzu ti poslat manual a tam je to myslim napsany.
07 úno 2008, 20:11
[quote=Pumpa]ty valecky by meli tu sezonu dle me vydrzet/ zalezi kolik nalitas !!! /...maximalne jednou vymenit....ten olej nevim,ale muzu ti poslat manual a tam je to myslim napsany.[/quote]
ty voe jen jednu sezonu? no loni jsem najel 3 tkm
a co remen? ten snad vydri roky ne
kde kupujes valekc y?na scootlandu nebo v aprilce? nechcu zadny tuning..originaly..
07 úno 2008, 21:16
jo jeste brzdovka je dot 3 nebo 4?diky..
07 úno 2008, 22:05
voe 3tis najedu za 3 mesice...a pocitam ze tuhle sezonu udelam tak 8tis..no uvidim...jako co resis ty valecky stoje kolem 500/staci kdyz je budes jednou za mesis kontrolovat jak jsou opotrebeny a dle toho uvidis,treba ti budou stacit i na 2 roky
/...a remen..tot otazka...me vydrzel par tis km.a potop rupnut...to byl rachot :cyclops: :cyclops:...ten vydrzi ranec
brzdovka by mela bejt napsana na tom vicku...ja tam mam 4
a valecky muzes koupit kdekoliv...doporucuju scootland nebo skutrtunnig v prazeu ondry...tam koupis kterykoliv...kdyz si zajdes do aprilky tak se nedoplatis..
09 úno 2008, 19:30
jo a olej se meni po 6 tis. km!!!
10 bře 2008, 00:11
Dostal se mi benzín do m.oleje...ten jsem vyměnil ale neznám příčinu..Poradí někdo jak se
to stalo? Nikde jsem poruchu nenašel....
10 bře 2008, 22:11
Neznám tvůj stroj a nejsem motorář, takže trochu teoretizuji. Nezavřela ti jehla v karburátoru, ten se přeplavil a přes sání se otevřeným sacím ventilem všechen benzín dostal do spalovacího prostoru. Vzhledem k tomu že je podstatně řidčí než olej a navíc ho rozpouští, tak se domnívám že dlouhodobím působením se dostal mezi pístem a válcem do motorového prostoru. A nebo byl sací ventil uzavřen a prostor nad ventilem se zcela zaplnil až k otvoru pro odvětrání motorového prostoru (pokud ho tam máš) a tudy rovnou do oleje
Jistě se tu ale najde nějaký motorář, který moje teorie uvede na správnou míru. B) Skutrům zdar :cyclops:
12 kvě 2008, 08:57
Na doporučení jsem se zaregistroval na těchto stránkách, tedy nováček. Loni jsem přesedlal na Leonida 150. Maximální spokojenost. Používám ho jak do práce, tak i na vyjížďky.Zatím bez problémů, krom jednoho. Začal mi téct pravý zadní tlumič, zakže prosím o možné rady k této záležitosti, než to strčím do opravy a budu platit a platit. Je možné jej nahradit jinou značkou, nebo budu muset čekat na objednaný.
14 črc 2008, 13:45
poradí mi někdo, ta mrcha nestartuje. Když je studenej, tak se mu fakt nechce než ho přesvědčím, teď moc teplo není a tak ho ne a ne přesvědčit. Když je teplej, tak v pohodě. Je tam jakejsi elektronickej sytič, ale neznám jeho princip a tak nevím jak ho odzkoušet nebo proměřit. už se s tím skůrem trápím dlouho prvně byl otočenej jednocestnej ventil odvodu paliva a tak padal benzín, pak špatná svíčka a teď fakt nevím. kdyby měl někdo podobnou zkušenost, dejte vědět. Co ten sytič? jak ho změřit? co má jít do sytiče? jak je ovládanej?
Díky za každou radu
14 črc 2008, 14:00
Ten sytič bude ovládanej z ŘJ podle čidel... Je to jen jednoduchá cívka. Zkus preventivně procvaknout ten konektor...
14 črc 2008, 14:31
B)...nebo by šlo vozit sebou Campingovej vařič a vždycky si pod tom zatopit
14 črc 2008, 14:38
Takhle vypadá ta řídící jednotka. Je to ta krabička uprostřed.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
15 črc 2008, 07:57
nejlepší nápad byl s tím vařičem, díky za rady, vařič sebou vozit nebudu, zabírámoc místa v kufru.
Mám to celý rozhozený, s řídící jednotkou toho moc nenadělám. Možná ten sytič. Zkoušel jsem měřit co jde do sytiče při startu a zjistil jsem že nic. Pak jsem zkoušel měřit odpor v sytiči a je tam pár ohmů. Přesně tak normální cívka.
Teď otázkou je, jestli se vysouvá ten sytič v závislosti na nějakém ovládacím napětí různé velikosti nebo normálně cvaká zapnuto vypnuto při U=12V. Protože jsem ho zkoušel připojet napřímo a nic, ani to s ním nehne, ani když otočím polaritu. Někde jsem četl, že právě s tímto bývaj problémy. Že jako sytič KO a novej stojí 3,5tis. Kdyby tostálo pár stovek vem to čert, koupím to a vyzkouším, ale ...