Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

15 črc 2008, 10:53

[quote=t.prilba]nejlepší nápad byl s tím vařičem, díky za rady, vařič sebou vozit nebudu, zabírámoc místa v kufru.

Mám to celý rozhozený, s řídící jednotkou toho moc nenadělám. Možná ten sytič. Zkoušel jsem měřit co jde do sytiče při startu a zjistil jsem že nic. Pak jsem zkoušel měřit odpor v sytiči a je tam pár ohmů. Přesně tak normální cívka.

Teď otázkou je, jestli se vysouvá ten sytič v závislosti na nějakém ovládacím napětí různé velikosti nebo normálně cvaká zapnuto vypnuto při U=12V. Protože jsem ho zkoušel připojet napřímo a nic, ani to s ním nehne, ani když otočím polaritu. Někde jsem četl, že právě s tímto bývaj problémy. Že jako sytič KO a novej stojí 3,5tis. Kdyby tostálo pár stovek vem to čert, koupím to a vyzkouším, ale ...[/quote]

...čoveče já mám pocit, že by ta cívka měla jít normálně na volno propísknout bez ohmů, ale nejsem si jistej. Vím, že když jsem ho prvně vyndal, tak nešel propísknout vůbec, tak jsem ho chtěl hodit rybám a objednat novej, ale fofrem jsem si to rozmyslel, když jsem zjistil, že stojí 5.000.-!!! Tak jsem se v něm začal vrtat a po pročištění střev (tý cívky! :D) to začlo fachčit. Ale vzhledem k dalším trablím s karbecem už jsem nezjistil, jestli to pomohlo.... :( :( Každopádně by to možná šlo sehnat přes vrakáč...

16 črc 2008, 12:15

těch 12ohmů co tam naměřím je skoro skrat a při měření na pípák to píská, jasné. |Možná nějaký přechoďák. To je drobnost.

a co jinýho s karbcem jsi měl- třebas i můj případ- nevím jestli zrovna sytič je to pravé co zlobí, jen odhaduji. svíčka jiskří jak o život (nová), po startování je mokrá, tak béňo by tam taky šlo, jen ten poměr vzduch/benzín na start je asi nevhodnej.

no nic rozhodím ho.

a nebyl by jsi tak hodnej a nezměřil výstup konektoru na ten sytič při startu. Myslím by tam mělo být jakýsy napětí.

Tomas.Pribyl1@seznam.cz

26 črc 2008, 08:00

tedy děkuji za odpovědi,od těch, kteří mě chtěli poradit, ALE!

Moc mi pomohlo schéma el. instalace A

ten sytič na Leonardu není obyčejná cívka, není to totiž žádná cívka. Je ovládanej normálně z regulátoru napětí, tedy NE z ŘJ (CDI). Je ovládanej normálně střídavým napětím. Na konci těch dvou drátků je tepelnej článek, kterej se napětím zahřívá a ten je přitisknutej na čidle sitiče, který se vlivem teploty roztahuje a tím vysouvá jehlu a zavírá vzduch. Nedivým se tedy, že je to tak drahá součástka.


Tedy ten kdo mi tu tvrdil, že se v tom šťoural před tím než to chtěl vyhodit,se myslím šťoural jinde.

05 zář 2008, 22:54

Mohu vědět,jak jsi tedy vyřešil tvůj problém se startování za studena?Mám totiž uplně stejný problém.
Díky Horys

Re:

15 bře 2009, 15:40

kubiss píše:ahoj vsem!
synci po kolika se meni olej? vim ze u 250 po 3 tkm a kdyz ma 150 ka filtr tak vydrzi aspon 5 ne:-)
jo jeste nevite jaky typ baterie je v hodinach?
jeste dotaz k variu ..sundam ho utahovakem z penuservisu?jaka je vase zkusenost kolik ujedou valecky nez jsou death..diky..




v tech hodinach je klasickej Alkalický knoflíkový článek 1,5V fi 11,6x5,4mm ,mozna dva uz si presne nevzpominam,na co si ale vzpominam je ze dostat se k nim je pekna uchylarna :lol: :lol:

Re:

15 bře 2009, 17:25

No synku v manuálu píšou výměnu oleje co 3 tisíce , ale podle stylu jízdy prý podle pisatelů stačí co 5000km ..... Jo a víš kde je na Leonardu olejový filtr???? ČUS - SPRAVUJ a hurá do jedné stopy . Bonny
kubiss píše:ahoj vsem!
synci po kolika se meni olej? vim ze u 250 po 3 tkm a kdyz ma 150 ka filtr tak vydrzi aspon 5 ne:-)
jo jeste nevite jaky typ baterie je v hodinach?
jeste dotaz k variu ..sundam ho utahovakem z penuservisu?jaka je vase zkusenost kolik ujedou valecky nez jsou death..diky..

Re: leo 150

15 bře 2009, 17:29

Pánové nechci vám do toho kecat, ale kubiss vám asi nedpoví.Naposled tu byl 11.2.2008 :lol:

Re: leo 150

15 bře 2009, 22:55

Mno Jelene tak se koukám a máš pravdu ............. asi prodal Leoše a koupil něco silnějšího :D

Re: leo 150

30 bře 2009, 22:19

nee synci jsem tu...ale hold nebyl s nicim zadny problem tak jsem tu nelezl:)
vse ok brzdovka..letos uz skocim na ty valecky a remen protoze jak ctu co tu pistee za maximalky tak nevim ja dam tak 115 s kopce budis tech 130 ale trva mu to :D

Re: leo 150

30 bře 2009, 22:46

Pokud nejste střelci: Výměna oleje stačí na 6.000km. Válečky vydrží(pokud nejsou RMS) klidně i 15.000km.Výměna rovnou i s řemenem. Je to jen můj vlastní názor a zkušenost s mým leonidem.

Re: leo 150

31 bře 2009, 18:37

chlapi a kolik km nechavate na svicce?

Re: leo 150

31 kvě 2009, 12:18

kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)

Re: leo 150

01 čer 2009, 14:06

kubiss píše:kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)


Na členech SF.cz si najdi Zdenka.i a zkus ho oslovit. Je to machr a leoše má zmáknutýho do šroubku. :wink: 8)

Re: leo 150

01 čer 2009, 15:17

kubiss píše:kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)

to je blbý to máš hodně chudou směs.pokud nemáš otevřenej filtr a ladáček tak je to divný.Buď španě nastavená jehla a nebo přicpaná hlavní tryska.

Aprilia Leonardo 150 - spotřeba

26 črc 2009, 23:59

Zdar všem
Potřeboval bych vědět od majitelů Aprilie Leonarda 150 jakou mají spotřebu.Muj ročník 2001 jezdí za 4 až 4,5L
Je to normální?Max rychlost po delším rozjezdu tachometrových 120km/h.Uvažuji o racing variatoru,jelikož mi v servisu řekli,
že mám vybroušené víčko origo variátoru,které stojí 2600Kč a časem bude nutné ho vyměnit.Mám najeto 17000km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 srp 2013, 04:45, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo sloučeno s již existujícím tématem
Odeslat odpověď