Aprilia Leonardo 150 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod TheWitch » 15 črc 2008, 10:53

[quote=t.prilba]nejlepší nápad byl s tím vařičem, díky za rady, vařič sebou vozit nebudu, zabírámoc místa v kufru.

Mám to celý rozhozený, s řídící jednotkou toho moc nenadělám. Možná ten sytič. Zkoušel jsem měřit co jde do sytiče při startu a zjistil jsem že nic. Pak jsem zkoušel měřit odpor v sytiči a je tam pár ohmů. Přesně tak normální cívka.

Teď otázkou je, jestli se vysouvá ten sytič v závislosti na nějakém ovládacím napětí různé velikosti nebo normálně cvaká zapnuto vypnuto při U=12V. Protože jsem ho zkoušel připojet napřímo a nic, ani to s ním nehne, ani když otočím polaritu. Někde jsem četl, že právě s tímto bývaj problémy. Že jako sytič KO a novej stojí 3,5tis. Kdyby tostálo pár stovek vem to čert, koupím to a vyzkouším, ale ...[/quote]

...čoveče já mám pocit, že by ta cívka měla jít normálně na volno propísknout bez ohmů, ale nejsem si jistej. Vím, že když jsem ho prvně vyndal, tak nešel propísknout vůbec, tak jsem ho chtěl hodit rybám a objednat novej, ale fofrem jsem si to rozmyslel, když jsem zjistil, že stojí 5.000.-!!! Tak jsem se v něm začal vrtat a po pročištění střev (tý cívky! :D) to začlo fachčit. Ale vzhledem k dalším trablím s karbecem už jsem nezjistil, jestli to pomohlo.... :( :( Každopádně by to možná šlo sehnat přes vrakáč...
http://www.thewitch.estranky.cz/ mluvící kost: 773 101 957
Uživatelský avatar
TheWitch

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1140
Registrován: 28 zář 2007, 10:49
Bydliště: Kroměříž
Skútr / moto: KačenkaIII. (Yamaha Majesty 250:)

Příspěvekod t.prilba » 16 črc 2008, 12:15

těch 12ohmů co tam naměřím je skoro skrat a při měření na pípák to píská, jasné. |Možná nějaký přechoďák. To je drobnost.

a co jinýho s karbcem jsi měl- třebas i můj případ- nevím jestli zrovna sytič je to pravé co zlobí, jen odhaduji. svíčka jiskří jak o život (nová), po startování je mokrá, tak béňo by tam taky šlo, jen ten poměr vzduch/benzín na start je asi nevhodnej.

no nic rozhodím ho.

a nebyl by jsi tak hodnej a nezměřil výstup konektoru na ten sytič při startu. Myslím by tam mělo být jakýsy napětí.

Tomas.Pribyl1@seznam.cz
t.prilba

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 črc 2008, 13:37

Příspěvekod t.prilba » 26 črc 2008, 08:00

tedy děkuji za odpovědi,od těch, kteří mě chtěli poradit, ALE!

Moc mi pomohlo schéma el. instalace A

ten sytič na Leonardu není obyčejná cívka, není to totiž žádná cívka. Je ovládanej normálně z regulátoru napětí, tedy NE z ŘJ (CDI). Je ovládanej normálně střídavým napětím. Na konci těch dvou drátků je tepelnej článek, kterej se napětím zahřívá a ten je přitisknutej na čidle sitiče, který se vlivem teploty roztahuje a tím vysouvá jehlu a zavírá vzduch. Nedivým se tedy, že je to tak drahá součástka.


Tedy ten kdo mi tu tvrdil, že se v tom šťoural před tím než to chtěl vyhodit,se myslím šťoural jinde.
t.prilba

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 14 črc 2008, 13:37

Příspěvekod Horys » 05 zář 2008, 22:54

Mohu vědět,jak jsi tedy vyřešil tvůj problém se startování za studena?Mám totiž uplně stejný problém.
Díky Horys
Horys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 05 zář 2008, 22:33
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 150

Re:

Příspěvekod waldauf » 15 bře 2009, 15:40

kubiss píše:ahoj vsem!
synci po kolika se meni olej? vim ze u 250 po 3 tkm a kdyz ma 150 ka filtr tak vydrzi aspon 5 ne:-)
jo jeste nevite jaky typ baterie je v hodinach?
jeste dotaz k variu ..sundam ho utahovakem z penuservisu?jaka je vase zkusenost kolik ujedou valecky nez jsou death..diky..




v tech hodinach je klasickej Alkalický knoflíkový článek 1,5V fi 11,6x5,4mm ,mozna dva uz si presne nevzpominam,na co si ale vzpominam je ze dostat se k nim je pekna uchylarna :lol: :lol:
waldauf

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 14 bře 2009, 16:28
Skútr / moto: leonardo 150

Re:

Příspěvekod bonny » 15 bře 2009, 17:25

No synku v manuálu píšou výměnu oleje co 3 tisíce , ale podle stylu jízdy prý podle pisatelů stačí co 5000km ..... Jo a víš kde je na Leonardu olejový filtr???? ČUS - SPRAVUJ a hurá do jedné stopy . Bonny
kubiss píše:ahoj vsem!
synci po kolika se meni olej? vim ze u 250 po 3 tkm a kdyz ma 150 ka filtr tak vydrzi aspon 5 ne:-)
jo jeste nevite jaky typ baterie je v hodinach?
jeste dotaz k variu ..sundam ho utahovakem z penuservisu?jaka je vase zkusenost kolik ujedou valecky nez jsou death..diky..
bonny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 11 bře 2009, 09:03
Skútr / moto: aprilia
Tuning / úpravy: seriový

Re: leo 150

Příspěvekod jel.en » 15 bře 2009, 17:29

Pánové nechci vám do toho kecat, ale kubiss vám asi nedpoví.Naposled tu byl 11.2.2008 :lol:
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: leo 150

Příspěvekod bonny » 15 bře 2009, 22:55

Mno Jelene tak se koukám a máš pravdu ............. asi prodal Leoše a koupil něco silnějšího :D
bonny

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 11 bře 2009, 09:03
Skútr / moto: aprilia
Tuning / úpravy: seriový

Re: leo 150

Příspěvekod kubiss » 30 bře 2009, 22:19

nee synci jsem tu...ale hold nebyl s nicim zadny problem tak jsem tu nelezl:)
vse ok brzdovka..letos uz skocim na ty valecky a remen protoze jak ctu co tu pistee za maximalky tak nevim ja dam tak 115 s kopce budis tech 130 ale trva mu to :D
leo 150 bluesky, laďák leštěný celonerez na zakázku, leštené nerez težítka řidítek:)
ráfky a nějaké doplňky ORANGE
kubiss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2007, 20:18

Re: leo 150

Příspěvekod R1 Max » 30 bře 2009, 22:46

Pokud nejste střelci: Výměna oleje stačí na 6.000km. Válečky vydrží(pokud nejsou RMS) klidně i 15.000km.Výměna rovnou i s řemenem. Je to jen můj vlastní názor a zkušenost s mým leonidem.
Když jezdit, tak srdcem; když řídit, tak s rozumem. Obojí naráz se nevylučuje.

číslíčko na Maxe: 732 549 204
Uživatelský avatar
R1 Max

1000+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 1317
Registrován: 09 kvě 2008, 15:01
Bydliště: Seč
Skútr / moto: Aprilia 150 Leonardo

Re: leo 150

Příspěvekod kubiss » 31 bře 2009, 18:37

chlapi a kolik km nechavate na svicce?
leo 150 bluesky, laďák leštěný celonerez na zakázku, leštené nerez težítka řidítek:)
ráfky a nějaké doplňky ORANGE
kubiss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2007, 20:18

Re: leo 150

Příspěvekod kubiss » 31 kvě 2009, 12:18

kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)
leo 150 bluesky, laďák leštěný celonerez na zakázku, leštené nerez težítka řidítek:)
ráfky a nějaké doplňky ORANGE
kubiss

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 11 kvě 2007, 20:18

Re: leo 150

Příspěvekod R1 Max » 01 čer 2009, 14:06

kubiss píše:kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)


Na členech SF.cz si najdi Zdenka.i a zkus ho oslovit. Je to machr a leoše má zmáknutýho do šroubku. :wink: 8)
Když jezdit, tak srdcem; když řídit, tak s rozumem. Obojí naráz se nevylučuje.

číslíčko na Maxe: 732 549 204
Uživatelský avatar
R1 Max

1000+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 1317
Registrován: 09 kvě 2008, 15:01
Bydliště: Seč
Skútr / moto: Aprilia 150 Leonardo

Re: leo 150

Příspěvekod Neos50 » 01 čer 2009, 15:17

kubiss píše:kuciii je tu nekdo z ostravy a okoli kdo by mi seridil leosa?
na volnobehu obcas chcipne..svicka je sucha az do bila:)

to je blbý to máš hodně chudou směs.pokud nemáš otevřenej filtr a ladáček tak je to divný.Buď španě nastavená jehla a nebo přicpaná hlavní tryska.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Aprilia Leonardo 150 - spotřeba

Příspěvekod Horys » 26 črc 2009, 23:59

Zdar všem
Potřeboval bych vědět od majitelů Aprilie Leonarda 150 jakou mají spotřebu.Muj ročník 2001 jezdí za 4 až 4,5L
Je to normální?Max rychlost po delším rozjezdu tachometrových 120km/h.Uvažuji o racing variatoru,jelikož mi v servisu řekli,
že mám vybroušené víčko origo variátoru,které stojí 2600Kč a časem bude nutné ho vyměnit.Mám najeto 17000km.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 srp 2013, 04:45, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo sloučeno s již existujícím tématem
Horys

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 05 zář 2008, 22:33
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 150

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků