[quote=t.prilba]nejlepší nápad byl s tím vařičem, díky za rady, vařič sebou vozit nebudu, zabírámoc místa v kufru.
Mám to celý rozhozený, s řídící jednotkou toho moc nenadělám. Možná ten sytič. Zkoušel jsem měřit co jde do sytiče při startu a zjistil jsem že nic. Pak jsem zkoušel měřit odpor v sytiči a je tam pár ohmů. Přesně tak normální cívka.
Teď otázkou je, jestli se vysouvá ten sytič v závislosti na nějakém ovládacím napětí různé velikosti nebo normálně cvaká zapnuto vypnuto při U=12V. Protože jsem ho zkoušel připojet napřímo a nic, ani to s ním nehne, ani když otočím polaritu. Někde jsem četl, že právě s tímto bývaj problémy. Že jako sytič KO a novej stojí 3,5tis. Kdyby tostálo pár stovek vem to čert, koupím to a vyzkouším, ale ...[/quote]
...čoveče já mám pocit, že by ta cívka měla jít normálně na volno propísknout bez ohmů, ale nejsem si jistej. Vím, že když jsem ho prvně vyndal, tak nešel propísknout vůbec, tak jsem ho chtěl hodit rybám a objednat novej, ale fofrem jsem si to rozmyslel, když jsem zjistil, že stojí 5.000.-!!! Tak jsem se v něm začal vrtat a po pročištění střev (tý cívky! ) to začlo fachčit. Ale vzhledem k dalším trablím s karbecem už jsem nezjistil, jestli to pomohlo.... Každopádně by to možná šlo sehnat přes vrakáč...