takže je to OK, předpokládám a není třeba se tím zabývat. dík
16.3. edit:znovu jsem si toho všiml, ten zvuk je kovový,jako klapání a jde zleva zezadu zespod. Řemen by pleskal, ne? Je to poté, co pustím plyn a dojíždím k ceduli vesnice. (třeba).
8.4. edit:pokaždé, když parkuji doma v chodbě je cítit benzín, ale nikde nic neteče, nekape, žádná loužička. Nemáte tucha, čím to? Startování druhý den bez problémů, takže hladinka v karburátoru musí být a benzín neodtekl.
díky
23.4. edit:obracím se s problémem: najednou mi začalo startování dlouho trvat, musím pár vteřin točit než to chytne. Donedávna na první, druhé otočení startéru, teď tak 10. Když mírně přidám při startování plyn, chytne rychleji. jinak chytne taky, ale prvních pár vteřin se otáčky trochu houpají než se ustálí.
Svička je očištěná, iridiová, pohledově v pořádku. (není šedá, není mokrá, není černá)
Vzduchový filtr vyčištěný.
Před 2 týdny jsme ji měl na přezouvání a při té příležitosti mi zkontrolovali otáčky a nastavili je na správnou hodnotu. Podlední benzín jsem tankoval včera noname (Unicorn) a je to ještě horší.
Nevíte někdo proč a jak na to? Díky za každou radu
edit: téma sloučena! Není nutné pro každou otázku zakládat nové téma. Wictor30.6. edit:už začal kapat benzín, tak jsem koupil hadičku, že ji vyměním. Postupně jsem dospěl do stadia, že jsem řval něco v tom smyslu, že tohle mohlo napadnout leda tak taliána.
Kapala hadička z pumpy do karbecu, stáhnout, nasadit, za 5 minut hotovo. Jó houby. Sundat jo, ale nasadit to nejde, není tam místo jak by jeden pořádně zatlačil na hadici, chtěl jsem dát trochu menší vnitřní průměr ale budu muset dát opravdu 6mm a sponku. Šroubovací sponku nemůžu, protože s enedostanu ke šroubu a drátové jsem nesehnal. Bohužel jediný rozumný přístup je odkrytování poloviny skůtra.... a nebo ruce odřený, gynekologická práce , 3/4 hodiny práce, no, je tam hadička, ale drží silou vůle a tak zejtra jedu autem. A přitom by to tak krásně šlo udělat s rozumným přístupem.
-------------------------------
Tak se silikonovou hadičkou je to krásná práce, sedí, drží, těsní, i se sponkama jsem se vymotal, a hlavně už nic nekape.
2.7. edit:stejně je po všech výměnách je v chodbě, kde AA stojí cítit benzín, a přitom nikde ani kapka, ať se podívám kam se podívám. Netušíte někdo proč?
A ještě jedne dotaz, všichni tvrdí, že jim AA250 jede tachometricky 140km/hod, a já z toho víc jak 130km/hod po rovině nedostanu (a ještě záleží na počasí a teplotě vzduchu). Netušíte, kde může být zakopaný pes? Variátor a řemen jsou měněné před 8000km. díky
3.7. edit:prosím o radu, stále je z AA cítit benzín (mám karburátor). Nikde nic nekape, rozdělal jsem kde co a jediná závan benzínu jde když čichám do sání pod filtrem anebo když pod sedlem oddělám kryt nad karburátorem, a když stojím za skůtrem vzadu. Bohužel nikde není ani kapka, nikde nic viditelně nesákne, ale smrad je to ukrutnej. Nemáte někdo ponětí odkud by to mohlo jít? Díky předem za každou radu.
--------------------------------
Takže, varování: silikonovou hadičku NE!
Po krátké době benzínem nabobtná, a i když je suchá, tak pekelně smrdí benzínem - takže časem by praskla, zteřela atd.
---------------------------------
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 črc 2013, 17:18, celkově upraveno 7
Důvod: Sloučeny příspěvky pod sebou