Roonin píše:Jsem na skútru začátečník, tak mě prosím hned neukamenujte. Uvažuju o tom, že si pořídím malý skútr, ale protože jsem na skútru dřív jezdil jen kdysi v Řecku a Dánsku a nepamatuju si z těch jízd nic víc, než že ty stroje měly dvě kola a řídítka... tak jsem se rozhodl testovat skútry, než si něco koupím. Zkoušel jsem zatím piaggio medley 125 v horším stavu a NMAX 125 ve slušném stavu - k mému údivu a zklamání oba skútry zněly a jely stejně - hrozně...akcelerace a chování v zatáčkách v pohodě, neviděl jsem u nich rozdíl... ale. Asi jsem mimo, ale nečekal jsem tak strašný zvuk motoru u moderní yamahy 125 čtyřtaktu, nad 60 km/h se to nedá poslouchat. To takhle strašně zní i nový čtyřtakty u motorky 125? U piaggia jsem doufal, že je třeba zanedbaná údržba motoru, ale u yamahy, která měla najeto cca 4000, to znělo stejně. Naprosto stejnej zvuk. Takže byl by nějaký skútřík s trochu slušnějším zvukem? To už bych radši poslouchal dvoutakt... nejde mi tak o decibely, ale co za pazvuky to je...
A druhý šok - oba skútry naprosto příšerný na kostkách a špatných okreskách. Na záplatovaných okreskách člověk v rychlosti 50 km/h začne nadskakovat, zdá se, že spadne z motorky. Jako by to nemělo žádný odpružení... naivně jsem čekal něco jako gauč v obyváku, že to bude hezky houpat, měkce a pomalu, ale ono to je strašně tvrdý! Oba skútry, jiný značky, jiný stav, naprosto stejně příšerná jízda na špatný silnici. V obchodě mi řekli, že to je malejma kolama. S tím souvisí - proč teda nedělaj aspoň maxiskútry, který maj jezdit po dálnicích a dlouhý štreky s klasickýma 17? K čemu ty malý kolečka jsou, když je skútr stejně dlouhej a silnej jako velká motorka?
Ještě je tu naděje - vespa - třeba bude znít uplně jinak, mnohem líp a bude naladěnej podvozek na měkko.
Roonin píše:Tak se divím, že by si tady nikdo nevšiml, že čtyřtakt Piaggio nebo Yamaha zní v otáčkách příšerně.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků