Tak myslím, že nás na xentru moc není.
Když jsem byl v itálii jezdili tam všichni na x-city, veclku to chápu, byl bych býval taky koupil x-city kdyby tenrát bývala k dostání ale nebyla a tak jezdím na xentru.
Nicméně čistě ze subjektivního pohledu to byla jediná možnost, protože jediná teoretická alternativa od hondy pcx mi připada svým vzhledem natolik děsná a odpudivá, že jsem ji zavrhl už při prvním pohledu (a teď si tady od majtelu asi něco vyslechnu
) Snad jen výhoda pcx byla, že by takovou hruzu nikkdo neukrad.
Po prvních 6 měsících jsem rád, že jsem se rozhodnul jak jsem se rozhodnul. Ne snad proto, že by se mi už x-city nelibil více ale proto, že vím už kolik stojí vše okolo a přecijen těch 30000 co jsem ušetřil na skutru, mohlo jít do výbavy.
Bunda, opěrka, plexi, tucano, rukavice, zimní rukavice, 2 přilby, zámky... takže z pohledu toho, že je to muj první skutr ke lterému jsem na začátku nic neměl... JSEM SPOKOJENÝ.
Poznamenat však musím, že už dnes vím, že můj další skůtr bude x-city 250
teď však už ke xentru
Do města je to super vozítko, 100 po rovině frčí a při 1kč/km je to levnější než mastná tyč.
Pozitiva jsou posána na portále a zde kolegou tak abych se neopakoval...
negativa - uložný prosto pod sedadlem je skutečně pouze na zasmání - tak tak se mi tam vlzela veska, kalhoty a lekarnička
uložný prostor na řiditkách... ten je sice vychvalován že se tam dá mobil... jen bych chtěl vidět ten mobil co se tam vleze. Nedám tam ani iPhon ani samsun ani tatranku... no a tak je přední "nadobka" neustále prázdná
hodila by se tam místo toho třeba zásuvka nebo volné místo na navigaci, případně jiné elektro
Sumasumarum xenter nemá uložná prostor a tak je třeba box a případně ještě koupit na bok tašky (ty teď vybírám).
8L nádž mohlá být taky větší ale to je asi u všech motorek
další negativa jsem však zatím nenašel a tak pro ty, co jezdí tak jak je buh stvořil bez mobilu a peněženky je to super volba,
pro ostatní je to nejlepší volba z toho co je