Takže problém se chcípáním asi vyřešen (nová baterka, nicméně po jednom dni o desetinku ubylo napěti, musím nechat zkontrolovat regulátor). Další problém se však objevil. Když vyšroubuju měrku oleje, mám na ní něco barevně připomínajícího oříškové kapučíno. Žádný olej, ale emulze. Takže se do olejového systému nějak dostává voda. Ta také ubývá v nádržce pod nášlapem. No a co se spotřeby týče, vyšla mi asi na 4 litry!!! při jízdě jen v jednom a max 80km/h tacho (město Brno). Napadá někoho, co by to mohlo být? Těsnění pod hlavou? Prasklá hlava? Sám asi nic nevymyslím, skútr odstavuju a pomalu začnu obvolávat servisy, jestli mají volno.
Jo a ráno mi něco foukalo na nohu, je to dírka ve výfuku... Na to, že má skútr z Francie najeto "11700km" je to na můj vkus solidní porce závad. JJ Moto říká, že emulze místo oleje je běžný jev a může to být jen starým olejem a zkondenzovanou vodou. Co si o tom myslíte vy? Má ještě někdo na měrce latté?
Díky za každou odpověď.
Panker