Diskuze o skútrech většího objemu.
14 bře 2014, 21:06
zase to tak doslova neber , možná je to třeba jen jedno ložisko 6202 2Z předního kola vyměníš oba a je po problému ,
ále nepodceňuj, jak říkáš "někoho jiného" nevíš co ti lidi umí , kdybys byl poblíž,nebyl by problém tě někde nasměrovat,ale kolem tvého regionu to neznám,možná ti tu někdo poradí,tys to bral z Vyškova ? pokud jo tak na co čekáš,proč to už tam nemají z5 alespoň na pořádnou kontrolu
14 bře 2014, 21:16
Ano, bral jsem to z Vyškova a právě to začínám řešit
14 bře 2014, 21:35
no ledy se začínají hýbat , co, a tak ti to nebylo třeba ani radit , že jo
14 bře 2014, 22:13
řekněme že mě to napadlo chvilku před tím, než jsi to napsal
Když jsem montoval alarm a snažil se ho co nejvíc zkrášlit a připravit na první jízdu, musel jsem se dostat pod kapotáž. Aspoň malinko. No a u té příležitosti jsem zjistil, že ho někdo přede mnou minimálně položil na pravý bok. Jeden plast je prasklý, jsou ulámané některé packy, pravá koncovka na řídítkách, plech, co na něm drží chránič výfuku taky ohlý, potrubí výfuku na jednom místě zploštělé a odrané. Všechno vpravo. Levá strana je jako nová.
Takže tam může být cokoliv, co způsobuje vibrace. Uvidíme jak to dopadne. Ale taková ta pachuť, že jsem vybral špatný kus už asi zůstane. A to jsem se tak snažil...
14 bře 2014, 22:39
držím ti palce , aby se ti to podařilo vyřešit , a jedna věc ,
neber to ode mne osobně a ani jako jízlivost, psal už jsem to tu dávno - existuje takové heslo , že za málo peněz hodně muziky - to by jsme chtěli, ale ono je to přesně opačně - lacné maso psy žerou
je mi jasné , že spousta lidí tady chce skůtr za co jak nejmíň, ale v co jak nejlepším stavu, a ten rozdíl si uvědomí až najedou nějaký ten km, myslím , že i ty jsi koupil jiný skútr než jsem ti "doporučil" - tím netvrdím , že ten doporučený by byl zlatý
skutečně ti přeju aby se ti to co jak nejrychleji a jednoduše vyřešilo , kdybys byl blíž,klidně bych tě uvítal i u mne v garáži
15 bře 2014, 08:00
a to taky není tak úplně pravda. Původně jsem měl vyhlédnutého úplně jiného a dražšího. Tento se mi ale zdál lepší. A ve výběru byl i Nexus skoro o 10K dražší. Ano, peníze jsou důležité, ale v tomto případě bych připlatil, kdybych měl jistotu 100% stavu.
Příští týden mají ve Vyškově plno, tak jsem se předobjednal na ten další týden. Uvidíme jak se to vyvine.
15 bře 2014, 12:56
To alli77 > drncani:
Zarazi mne ze velikost drncani porovnavas s jizdou autem, to je ale nesmysl, podvozek skutru je naladeny uplne jinak nez auto. Zrovna vcera jsem jel po horsich cestach, proste to drnca, v aute bych to ani nezpozoroval.
Zajed do Vyskova, at ti pujci jiny skutr a projed se > mozna je to opravdu spatne, nebo mas jen "blby" pocit.
Pokud si ale najel uz vice kilometru a vsiml sis toho az ted, tak je to podle mne spis o pocitu.
Jinak jedna z mala spatnych veci na X-maxu je, ze pri prejizdeni vetsich nerovnosti predni tlumice "klepaji" - nemyslis treba toto vlastnost?
Nebo prijed na nejaky nas sraz, a my ti to nekde na parkovisti projedem > hned uvidime rozdil.
Zkontroluj vule na kolech, a zaveseni motoru, nemas sjete pneu? Z mych zkusenosti je rozdil mezi novou pneu a sjetou co se tyka ovladatelnosti obrovsky > stara pneu je sjeta "naplocho", skutru se uz nechce moc do naklonu jak s novou pneu.
Co se tyka polamanych plastu tak bych to nevidel jako velkou tragedii, je to proste dovoz z I, F, a tam se s tim pocita a dovezene skutry proste obouchane jsou. Muj skutr byl polozeny na levy bok, plast krytu vzduchoveho filtru byl prodreny skrz, ale nemyslim, ze by takove nehody mely mit vliv na jizdni vlastnosti - musi to neco vydrzet, to by musela byt totalka.
Jeste popis kdy to drncani nastava, jizda s plynem, nebo bez, nebo je to jedno, nebo pri brzdeni, rozjezdu, atd. Ja jem napr. resil drncani zadnich tlumicu o zadni blatnik pri rozjezdu, no a nakonec to byly vymekle pruzinky ve spojce > spojka sepla moc brzo a zadrncela. > nekdy je tezke urcit kde ta zavada je. > oprava byla za par korun.
15 bře 2014, 22:17
To porovnání s autem bylo jen pro příklad. Chtěl jsem tim říct, že jezdím jen po pěkných a opravených cestách a přesto cítím vibrace. Všiml jsem si, že proti autu je skútr naladěný úplně jinak a je spíš tvrdší. To jsem tady psal už po první jízdě.
Gumy jsou v pořádku. Vypadají, že toho za sebou moc nemají, tam bych asi problém nehledal.
Dělá to při jízdě. Rozjezdy v pohodě, ale jakmile se rozjedu a jedu tak spolu s maxíkem lehce drncáme. Zkusil jsem i to, že jsem ustálil rychlost v obci a pozoroval to. A bylo to tam. Asi by fakt pomohlo, kdybych měl srovnání s jiným strojem, abych si byl jistý. Třeba bych zjistil, že to dělá taky a byl bych v klidu
15 bře 2014, 23:03
Vibrovanie. To je podľa mna to co robilo aj mne prvých 2000km na Visione a na fóre mi poradili že to je ok že to si sada tuším remen vo variatore. Robilo mi to až okolo 60km/h čiže nie stále iba pri určitom rýchlostnom rozmedzí iste nie pri dojazde na križovatku.
Naposledy upravil
BrAtKo dne 15 bře 2014, 23:24, celkově upraveno 2
15 bře 2014, 23:17
Vybrovanie z variatorom nemá nič spoločné.Robí to vatšina skútrov viac či menej.Mne to robil PCX a aj XMax pri odlahčení predných kolies pri dojazde ku križovatke a pustení riadidiel som to pociťoval dosť často.Bude to konštrukciou a ovplyvňuje to druh a dezén pneumatík.
16 bře 2014, 12:31
alli77 píše:........................Gumy jsou v pořádku. Vypadají, že toho za sebou moc nemají, tam bych asi problém nehledal............................
no k těm gumám bych taky přihlédnul , má skušenost je na motokářích a sem jen krátce
pneu Continental Conti-Twist r.v. 09/2008 vzorku ještě tak 5 mm najeto 10247 km a ze dne na den samá boule , to jsem ještě v neděli na Kohůtce si říkal kolik na ní ještě ujedu a v úterý ráno sem čuměl jak puk - viz přiložené foto
tím tady netvrdím,že to bude ono,je to třeba fakt překontrolovat - pokus se spojit s někým poblíž tebe , že by se projel ať na to nejsi sám
CTw3.jpg
CTw1.jpg
CTw.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
16 bře 2014, 12:47
Tak toto som ešte nevidel aj keď na aute niečo podobné ale na skútri to muselo byť o život,takéto typle to ani nebolo udržatelné n ceste.
16 bře 2014, 12:55
no nebylo to o život - jak vidíš je to vidět , skutečně jsem v neděli na výletě nespozoroval nic a ráno v garáži koukám co to je , tak sem to nechal na odpolední přezutí a neriskoval, jen bych asi doporučil ať při koupi ojetiny starší gumy vyměnit, nedokážu si představit co by to dělalo třeba těch 110 km z Kohútky z5 domů
to by možna bylo fakt na hraně
16 bře 2014, 14:04
To amaize:
Tak to je pekne
- uz vim jakou gumu si nekoupim
- nenajel si ve vyssi rychlosti na kameny nebo neco podobneho, co by mohlo ten kord gumy tak znicit?
16 bře 2014, 14:14
nevím dle mne je to odchlíplé stářím gumy - prostě rozpad,dá se to stlačit dolů,až půjdu do garáže mám v plánu ty bulvy opatrně odřezat,co je pod nima,jak píšu - nejel jsem na tom a navíc víš kde jezdíme, žádné endura jen asfalt, jinak ony byly původní namontovány od výroby