od webbot » 15 bře 2014, 12:56
To alli77 > drncani:
Zarazi mne ze velikost drncani porovnavas s jizdou autem, to je ale nesmysl, podvozek skutru je naladeny uplne jinak nez auto. Zrovna vcera jsem jel po horsich cestach, proste to drnca, v aute bych to ani nezpozoroval.
Zajed do Vyskova, at ti pujci jiny skutr a projed se > mozna je to opravdu spatne, nebo mas jen "blby" pocit.
Pokud si ale najel uz vice kilometru a vsiml sis toho az ted, tak je to podle mne spis o pocitu.
Jinak jedna z mala spatnych veci na X-maxu je, ze pri prejizdeni vetsich nerovnosti predni tlumice "klepaji" - nemyslis treba toto vlastnost?
Nebo prijed na nejaky nas sraz, a my ti to nekde na parkovisti projedem > hned uvidime rozdil.
Zkontroluj vule na kolech, a zaveseni motoru, nemas sjete pneu? Z mych zkusenosti je rozdil mezi novou pneu a sjetou co se tyka ovladatelnosti obrovsky > stara pneu je sjeta "naplocho", skutru se uz nechce moc do naklonu jak s novou pneu.
Co se tyka polamanych plastu tak bych to nevidel jako velkou tragedii, je to proste dovoz z I, F, a tam se s tim pocita a dovezene skutry proste obouchane jsou. Muj skutr byl polozeny na levy bok, plast krytu vzduchoveho filtru byl prodreny skrz, ale nemyslim, ze by takove nehody mely mit vliv na jizdni vlastnosti - musi to neco vydrzet, to by musela byt totalka.
Jeste popis kdy to drncani nastava, jizda s plynem, nebo bez, nebo je to jedno, nebo pri brzdeni, rozjezdu, atd. Ja jem napr. resil drncani zadnich tlumicu o zadni blatnik pri rozjezdu, no a nakonec to byly vymekle pruzinky ve spojce > spojka sepla moc brzo a zadrncela. > nekdy je tezke urcit kde ta zavada je. > oprava byla za par korun.