Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 10:23

Děkuju, už se mi na to podařilo přijít. Já to mačkal, když jsem byl na té hodnotě, kterou jsem chtěl smazat a ne přímo na tripech.

Do převodovky je použitelný tento Motul? V manuálu píšou 10W30, ale toto je na dvoutakt takže asi ne že?

Edit:
Tento bude asi lepší :-)

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 11:28

Do sekundárního převodu je motorový olej SAE 10W-30 type SE.Na motorkářích na tomto odkazu se dají stáhnout manuály i v češtině http://www.motorkari.cz/motokatalog/yam ... x-125.html

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 18:45

kluci sem rád když můžu pomoci
a olej do převodovky u zadního kola : už jsem to tu psal,ale musím se opakovat , Yamaha tam dává tu svou specifikaci GL 4 nebo 3 , jinak na 100 % neublížíte tomu když tam dáte ten Motul skůtrexpert púrotože Váím stejně zůstane od výměny v motoru , mám ho tam a i Koll a kdoi další nevím, ale chybu neuděláte, jinak tam je jedno jestli požiješ 2T nebo 4T nejedná se o motor , ale o převodovku
toť za mne vše

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 19:41

Takže myslíš, že tam opravdu můžu dát tady tento?

No jinak dnes jsem vyrazil na první zkušební jízdu. Najel jsem svých prvních 60 km. První dojmy dobré. Myslel jsem, že to bude trochu větší žehlička, ale jinak dobré.

Problém ale mám. Měl jsem benzín až po hrdlo, najel jsem těch 60km, v nádrži ho patřičně ubylo, ale palivoměr je pořád vytočený úplně nahoru a ukazuje pořád plnou, i když by měl ukazovat tak odhadem3/4 :-( Zajímavé ale je, že když jsem skútr přivezl, měl prázdnou nádrž a palivoměr ukazoval opravdu minimum. Nalél jsem, palivoměr šel nahoru, ale tam zústává
Co s tím? Myslíte, že je zaseknutý plovák. Můžu s tím já něco udělat?

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 bře 2014, 20:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 20:07

tak prvně k oleji , vidím že jdeš tak trochu po ceně , já ti spíš doporučím ten co jsem psal,mám doma z Yamahy i ten GL4 a je to řidší jak klasický převodový olej,jsou tam i šikmá ozubení a ta hustý olej moc nemusí,prostě dal bych skůtrexpert,co jsi měnil v nmotoru,co ti zůstalo ?
tak a k palivoměru respektivě k celému stojku , pojezdi něco víc poznáš jak se to chove a nemusíš hned psát , že máš "asi" problém 8) , palivoměr se osobně mi pohne až ujedu něco přes 100 km , jinak drží nahoře jak magnetem přicuclý , a pak poletí dolu jak ze sjezdovky, to se ti taky nebude zdát , proto ti to už píšu dopředu :wink: při půlce mívám najeto 200 - 250 km a na rezervu dojíždím 340 - 420 km - řádově , dojíždím po konec grafického pole na Trip Fuelu 35 km a do nádrže leju jako kdy ale většinou 10,5 až 11,5 lt - dle spotřeby

ty seš někde od Brna , že jo , není problém se někde potkat , co nevidět už bude Rožnov a můžem pokecat,nejsem jediný kdo od nás jezdí X-Maxem

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 21:10

Jsem z Kroměříže :-)

Ten skutrexpert mi zůstal celý litr. Já ho totiž kupoval do zásoby, kdyby bylo potřeba dolét, tak mám celé neotevřené balení. Já myslel, že když je ve specifikaci 10W30 tak že bych měl hledat ten. Ale pokud bych mohl lét do obou jeden olej, bylo to samozřejmě příjemnější.

No a s tím palivoměrem jsi mě zatím uklidnil. Ale zdůrazňuju to ZATÍM :-)) Snad budu mít podobný průběh a hlavně tu spotřebu. Ta se mi hodně líbí

Díky za info

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 21:21

no vidíš tak zas tak daleko to není a dolů jezdíme co chvíli,můžem se někdy domluvit,jinak toho oleje se neboj kór jak ti zůstal ,zadřít to nezadřeš a mazat to bude a dobře
s tou spotřebou je to "různé" když jezdím kochačku a nebo pak s Ferrym přesuny , ale já ti moc na spotřebu nehledím,vím co za ní "stojí" :twisted:

Re: Yamaha X MAX 125

09 bře 2014, 22:32

To chovani palivomeru:

chova se mi to naprosto stejne > po nacepovani uplne plne nadrze se dlouho nehne, pak "pada" normalne.

Asi to prelivame :D

Re: Yamaha X MAX 125

10 bře 2014, 10:26

Mohu potvrdit Amaizeho slova, prvnich sto km se rucicka nehne, za dalsich sto spadne na 1/2.
Naposledy upravil awe_cz dne 11 bře 2014, 19:54, celkově upraveno 1

Re: Yamaha X MAX 125

10 bře 2014, 11:45

Tipuji, že palivoměr podobně funguje u řady značek. Sám to mohu potvrdit za Kymco i Piaggio :)

Re: Yamaha X MAX 125

12 bře 2014, 20:40

Tak pani, ja uz bezne jazdim denne 100km...mam deku na nohy. Je to super rychle...neviem a nepoznam ziadnu taku rychlu 125ku...co je rychlejsie? Bezna cestovna rychlost je tak od 110 do 120kmh...plyn nemam na podlahe...

Re: Yamaha X MAX 125

13 bře 2014, 08:02

Děcka měli jste, jako vždy, pravdu. Opravdu to začalo festovně klesat až po stovce.

Ještě se chci zeptat, jak často měníte filtry. Nemyslím teď olejový. Tam je to jasné.

Jinak už teda taky jezdím. Ráno, když je kolem nuly, to sice úplně pohádkové není, ale o to víc si to užívám odpoledne při cestě z5 :-)

22:08 edit:
když jezdíte, tak je jízda plynulá? Už jsem pár kiláků najezdil, tak už z toho nejsem tak vyjukaný a mám i čas sledovat chování a příjde mi, že se skútr klepe. Nevím jak to popsat. Možná vibrace, drncání.. Jenže nedokážu posoudit, jestli to je opravdu od motoru, variátoru a nebo jestli je jen drncavá silnice. Ale vizuálně jezdím po dobrém povrchu a když to jedu autem, tak je to krásně hladké.

Omlouvám se za věčné triviální dotazy, ale kam jinam se obrátit než sem na vás. Děkuju
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 bře 2014, 14:47, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Yamaha X MAX 125

14 bře 2014, 18:07

Mne teda XMax nedrnca a nevibruje. Vlastne jsem byl dost prekvapenej, jak klidny a tichy to je.

Zkontroluj tlak v pneu, tlumice, nastaveni perovani zadku (kdyztak prestav na jednicku, nejmekci). A zkus si projet "drncaci" usek idealne z kopce, bez plynu - jestli to bude jiny. Mimoto jeste muzes mit mizerny/poskozeny gumy a nevyvazeny kola - pak bych zacal resit dalsi veci;)

Re: Yamaha X MAX 125

14 bře 2014, 19:43

a k tomu ještě ložiska kol ...až po křivý rám po bouračce - takže jediná rada - vše pečlivě skontrolovat - ale někým kdo tomu rozumí , proč - ještě jsem se zatím nesetkal s vibrujícím X-maxem v naší kubatuře , ano je to klidné a tiché , jo a výměna filtru :roll: to je snad od servisního intervalu co udává návod a nebo pokud se ,já nevím protrhne,nebo zanese,jinak mne celkem nenapadá proč měnit jinak :wink:

Re: Yamaha X MAX 125

14 bře 2014, 20:50

No nepotěšili jste mě. Je toho hodně, co by to mohlo dělat :-( Když to zavezu do yamahy, tak za tu kontrolu vypláznu spoustu peněz a výsledek bude nejistý. Když to zavezu do jiného moto servisu, tak na to taky nemusí přijít. Denně najedu skoro 70 km, takže za tento týden už mám přes 300km. To by si zasloužilo dobře vyladěný stroj.
Nejvíc mě ale štve, že jsem při koupi asi tak dlouho vybíral, až jsem přebral :-(
Odeslat odpověď