tak prvně k oleji , vidím že jdeš tak trochu po ceně , já ti spíš doporučím ten co jsem psal,mám doma z Yamahy i ten GL4 a je to řidší jak klasický převodový olej,jsou tam i šikmá ozubení a ta hustý olej moc nemusí,prostě dal bych skůtrexpert,co jsi měnil v nmotoru,co ti zůstalo ?
tak a k palivoměru respektivě k celému stojku , pojezdi něco víc poznáš jak se to chove a nemusíš hned psát , že máš "asi" problém
, palivoměr se osobně mi pohne až ujedu něco přes 100 km , jinak drží nahoře jak magnetem přicuclý , a pak poletí dolu jak ze sjezdovky, to se ti taky nebude zdát , proto ti to už píšu dopředu
při půlce mívám najeto 200 - 250 km a na rezervu dojíždím 340 - 420 km - řádově , dojíždím po konec grafického pole na Trip Fuelu 35 km a do nádrže leju jako kdy ale většinou 10,5 až 11,5 lt - dle spotřeby
ty seš někde od Brna , že jo , není problém se někde potkat , co nevidět už bude Rožnov a můžem pokecat,nejsem jediný kdo od nás jezdí X-Maxem