Diskuze o skútrech většího objemu.
19 říj 2013, 20:52
amaize - protože jsem měnil olej kousek před termínem, měl vynulovat tento interval servismen a já bych nic nemusel řešit, ale bohužel
19 říj 2013, 20:55
jo mohl to udělat , taky sem tu psal , že já to vynuloval při 1300 jen tak prubně , či to co udělá a kontrola se mi projevila při 7300 km . takže u tebe by to bylo řádově o ty dvě kila dřív
20 říj 2013, 17:11
Panove, zejmena kdo jste menil baterku a mel original - koupil jsem X-Maxe s neoriginal 5Ah gelovkou a zatim to vypada na vymenu, pokud ji nejak neozivim - patri tam skutecne YTX9-BS s plusem "vlevo"?
Dik.
20 říj 2013, 17:21
tak ať ti jezdí , samo pak jak vyřešíš problém z baterií a měla by tam přijít YTX9-BS jak píšeš i s tím vývodem vlevo , já mám stále originál z roku 2008 a jen jsem při loňské zimě jednou dobíjel a to preventivně , jinak "zatím" bez problémů
no a napiš něco bližšího cos koupil
a ještě s tím oživením gelovky , ti neporadím , nemám tu skušenost
20 říj 2013, 18:05
Stribrnej X-Max125, 200, najeto 20500km. Ma to na jedny strane trosku ulamany takovy ty pacicky na plastu pod blinkrama, vzadu to samy na tom ramecku pod svetlama, jinak relativne zachovaly. Tohle nejak vyresim s chlapikem, co svaruje a opravuje plasty, pak teda ta baterka, i kdyz ted po nabiti to natocila v pohode (starter se toci asi tak petkrat rychlejs, coz je divny, gelovka ma mit skoro nulovy samovybijeni). Jo a taky mi tam chybi drzak baterky, podle manualu tam ma byt takovej klus plechu. A co mne teda zarazilo, pod baterkou se vali trojpolovej bilej konektor - nezapojenej. Netusite nekdo, od ceho to je?
Jinak cekam na znacky, je to dovoz z F, STK uz mam ale ted to visi na urade a spravnim rizeni s timeoutem 30 dni, to by jeden blil z tech sluzeb, ktery stat (za nehorazny penize) poskytuje.
20 říj 2013, 18:23
ten konektor měl někdo dodělaný k nabíjení , asi nebo něco jiného , podívej odkud je to brané , ty jsi psal , že baterka co tam máš má 5 Ahodin , no měla by tam být 8 Ah , a držák baterky bych ti zamloval,pokud máš možnost výroby , a to točení startérem je asi jen dojem , ono x-maxy startují dobře , můžu porovnat jezdí nás tady docela hodně
20 říj 2013, 18:51
No ja to vcera startoval s vybitou baterii, mam srovnani;) S tim konektorem nevim, vypada to jako original, kteremu chybi ten protikus. Koukam do servisniho manualu, ale moc moudrej z toho nejsem;)

(to cervene je baterka na svem miste)
20 říj 2013, 20:04
Konektor pro diagnostiku. Mám ho na stejném místě.
20 říj 2013, 20:42
jo jo pavlis má pravdu , já ho měl trochu skukaný ,
přikládám dnes fotky zadní pneu před výměnou a po výměně
conti.jpg
City.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 říj 2013, 21:00
Dik, takze se nemam bat, ze mi tam neco chybi, fajn.
Kdyz jsme u pneumatik, prezouvate sami? Jak je zhruba casove narocny vyndat zadni kolo?
20 říj 2013, 21:09
mám už dvojitou skušenost , zhruba 20 minut povolíš objímku na výfuku,demotuješ výfuk,pak odpojíš pod sedlem pravý tlumič,pak povolíš hlavní matku kola ,vyšroubuješ šrouby blatníku,demontuješ prasátko zadní brzdy,demontuješ kyvné rameno a pak se snažíš sundat kolo z hřídele kola a trápíš se nadzvednutím blatníku aby to vylezlo ven , zpětně je to odzadu , s tím že některé šrouby jsem mazal měděnou vazelínou,pak některé Molykou a něco závitovým lepidlem a je to

, tedy ještě jsem máznul hřídel a mnohohran na ní
uf uf stačí
ale kolo vezu do servisu
20 říj 2013, 21:57
Fajn, to zvladnu. Navic mam kousek kamarada s vyvazovackou;)
21.10. edit:Mimochodem - mam v plastu kolem spinaci skrinky dve diry - maji tam byt? Budu davat opravovat plasty, tak bych to mohl nechat zavarit...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 říj 2013, 16:04, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
21 říj 2013, 16:03
nevím sice jaké je máš , ale jsou tam kvůli odtoku vody jinak by ti ta spinacka plavala
22 říj 2013, 10:51
Ajo, to mne nenapadlo;)))
25 říj 2013, 16:09
Ahoj,pro někoho možná blbej dotaz,ale fakt by mě zajímalo,zda je z výroby nemrzka v chladiči nebo ne.Tipuju že jo,ale jen tak pro sichr,