od moto.joker » 05 lis 2023, 16:44
Ráno mě napadla ještě jedna myšlenka k tomu.
Proč utrácet 15000 (asi tak minimálně) za nelegální přestavbu, když si za stejné peníze můžeš udělat legální řidičák? To je ta otázka, které tak nějak nerozumím.
A abych byl spravedlivý, kdysi jsem podobnou věc udělal. Je to už hodně dlouho. Měl jsem Burgmana 250 a potkaly se ventily. Hlava v háji, ventily, ojnice, klika. Prostě masakr. Oprava naceněna na 25-27000. Sháněl jsem tedy celý motor na výměnu, ale jako na potvoru nikde nic nebylo. Tak jsem koupil motor z B400 a šoupli jsme ho tam. Musel jsem nechat v TP změnit typ motoru. Objem jsem nechal být. Jezdil jsem s tím asi dva roky a prodal, samozřejmě s upozorněním, že je tam tato "úprava". Celou dobu jsem se tak nějak bál, aby se někde něco nesemlelo. Dneska už bych do toho nešel. Asi už jsem o dost starší, nebo tak něco. V mém případě nebyl problém s notama, tam mám neomezené A. Nedělal jsem to kvůli notám, ale kvůli úspoře při opravě. Výměna motoru mě stála asi 15 000, tak jsem ušetřil 40 % peněz. Ale jak říkám, dnes bych to už nedělal.
Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350