Poslední dva roky jsem to tady moc neaktualizoval, skútr pořád mám, najeto cca 41000km.
Protože jsem si dodělal řidičák na plné A, budu skútr prodávat a tak dopisuji provedený servis.
38000km > výměna zadního brzdového kotouče + destičky, zadní tlumiče, baterka
39000km > neměl jsem v plánu skútr prodávat, takže jsem to vzal trochu "důkladně"
válec 180ccm Naraku + hlava Naraku Big Bore (větší ventily) + řídicí jednotka MALOSSI
vodní pumpa kompletní sada (minule jsem měl jen polosadu > samozřejmě zadní těsnění teklo)
startér, kontrastka + řemen, benzínové čerpadlo (jedna ze slabin X-maxe), všechny filtry
PS: válec 180ccm > cenově "úlet", ale protože jsem měl v plánu ještě několik let pojezdit (Ačko jsem dodělával pro cizinu, ale žena překvapivě povolila nový skútr, tak toho musím využít) tak jsem do toho šel.
Výsledek je to, co jsem od toho očekával > nejsem brzdou v táhlém kopci a mnohem lépe se předjíždí. Cílem nebylo zvýšení maximálky (válečky jsem nechal 9g) tachometrových 120-130 to jede, skútr je velmi, opravdu velmi živý. Palivovou mapu na řídící jednotce používám střední > nemá cenu to moc "honit" (motor to dá, dělal se i originál v 180ccm verzi pro Majesty). Původní válec vypadal jak nový, opotřebení nebylo měřitelné.
PS2: dnes jsem udělal STK, jediné plánovaná oprava je výměna předního brzdového kotouče, to ale vydrží až se sjedou destičky, tak se to udělá najednou
Historie (píšu spíše pro sebe > pro přehled co jsem dělal > možná to někomu pomůže):
10000km >
Koupě10200km >
První dojmy I10500km >
První dojmy II10700km >
Plexi12000km >
Bězný servis, plexi, spojka + kontrastka, ventily, chladicí kapalina14000km >
Úprava plexi18000km >
Válečky, vodítka, řemen I18000km >
Válečky, vodítka, řemen II19500km >
MALOSSI TC UNIT O2 controller - lambda emulator20000km >
Přední vidlice, výfuk24000km >
Vodní pumpa I24000km >
Vodní pumpa II, ventily, filtry, spojka + kontrastka, válečky24500km >
Přední vidlice, zástěrka32000km >
Plexi, napínák rozvodového řetězu37000km >
Pouzdra uložení motoruSamozřejmě výměna oleje, filtrů, pneu dle potřeby. Brzdové desky už jsem měnil taky, jen si nemůžu vzpomenout kdy