adacarp píše:Školit tě fakt nechci, jen čtu co píšeš a ňako tomu fakt nerozumím,mě už taky není 20cet ale 49,takže dobu za komára znám dobře a ani tehdy jsem si nedovolil jezdit bez not, měl jsem jen na pincka tak jsem jezdil jen na ňem, asi mám od mládí nastavenou odpovědnost jinak než ty,takže to fakt nechápu, mimochodem jezdil jsem dlouho busem a profesák si udržují do dnes, ceny skútrů znám, pokud koupíš olítanýho itala a věříš těm km tak jsi trošku naivní, skůtr je dělník a aj tady najede cca 10tis za rok,z venku kde jezdí 10 měsíců v roce a ještě k tomu z velkou kubaturou počítej o dost víc, 15let starý t max kolik má asi na hrbu? 29tis určitě ne, Ale Toť každého věc.nový x max vydrží 100bez zásadních oprav, 15let starý italem olítaný t max kolik? Netroufám si odhadnout,a úspora jak píšeš nemusí být žádná.přeji ti hodně km kolama dolů, dobrý a ne unáhlený výběr a úspěšné dodělání not, asi tak
To jsme na tom věkem podobně. Dobře tedy víš, jak to na dědině bylo. Děda měl panelku, jak odjel embéčkem do města, tak se panelka vytáhla a už se rajtovalo. Dodnes se divím, že z toho nic nedělal. Asi dobře věděl, že si dáváme pozor, aby se nám a mašině nic nestalo. Tak jsem se naučil asi nejvíc. Jak jsem dělal céčko, mohl jsem přihodit 1000 a udělat i velkou motorku, tehdy jsem to nějak neřešil. Papíry na náklaďák v ruce, kdo by se zdržoval nějakým ježděním po cvičáku nebo s instruktorem. No, mohl jsem si dnes ušetřit 10 klacků a 2 měsíce autoškoly.
Já teď nemám peníze, které bych investoval do nového Tmaxe. Tak jako nemám na nového Xmaxe. To je jednoduchá rovnice. Chceš - máš = dostaneš. A o nějakém údaji na počítadle si nedělám vůbec zádné iluze - je to už i v rajchu údaj ZNAČNĚ orientační. Naštěstí je u nás spousta šikovných rukou, které i starému italovi znovu vdechnou život, tak jako v Bulharsku 40 let starým německým autobusům. Jen tak mimochodem, letos jsem to vzal z Chorvatska po maďarské dálnici a divil jsem se, proč Rumuni tahají na podvalech VW ( Golf I cabrio a Transporter ). Pak mi kolega vysvětlil, že je to reexport
tzn., že auto s rumunskou registrací se v rámci EU prodá do Německa, aby získalo DE značky/registraci a pak se prodá jako Německé. Paráda, vše je legální a vydělá se spusta peněz. Snad Rumuni nezačnou dělat i do skůtrů...
Děkuju za přání a přeji nápodobně. Zrovna včera u nás byla škaredá nehoda osobního auta a skůtru. Těžko říct, kde byla příčina, podle stop na vozovce to vypadá na nedání přednosti v jízdě. Njn, ono by prospělo, kdyby k BÉČKU nedávali automaticky i AM, ale bylo by potřeba něco málo odjet. Je to asi blbost, ale myslím, že by si autaři trochu osahali, jaké je to z pohledu motorkáře a naopak.
Hezký večer