inspiroval jsem se tady:
https://www.youtube.com/watch?v=LwmVulGit18kufry Kappa k22n 22litrů(byly za rozumný peníz) jsou totožné s Givi e22
Rozměry: skůtr samotný má v nejširším místě u sedla 64cm, šířka s nosičem 66cm (nepočítány hříbky k uchycení kufrů) šířka včetně kufrů 111cm, šířka přes řiditka 77cm , přes zrcátka 88cm, na pohled se to zdá být široké moc, ale není to žádná hrůza
při focení jsem stál 2m před a 2m za skůtrem
http://jyxo.info/uploads/56/56dfcb402de ... 5b60bf.jpghttp://jyxo.info/uploads/C0/c03c993f869 ... c057b1.jpgještě jedna z přírody
http://jyxo.info/uploads/91/917226d1586 ... 1bd52f.jpgtopcase je original Yamaha 39l, 50 l se mi zdál zbytečně velký.
V zásadě je to prototyp, materiál tenkostěnná měděná trubka průměr 15mm, odřezky profilu pásoviny atd, jen vymyšleno, vyměřeno, nařezáno, navrtáno a
sešroubováno, z čehož vyplývají nedostatky v tuhosti. Pokud rukou zatlačím v nejnižším bodě kufru vepředu po směru jízdý, tak držák pruží. Druhý prototyp už bude svařený a měď nahrazena železem. I tak ale držáky fungují k plné spokojenosti a na dovolené jsem nezaznamenal sebemenší problém
http://jyxo.info/uploads/0A/0a23b8c05f0 ... 73f7d2.jpguchycení je na horní šroub zadních tlumičů, vepředu je vedle stupačky spolujezdce šroub který drží plasty a nahoře je navrtaná díra do madla. Tomu vrtání jsem se původně chtěl za každou cenu vyhnout ale nevymyslel jsem nic vhodnějšího. Šrouby jsem všude volil pokud možno menší aby to vypadalo trochu kulturně. profi výrobek to ale stejně nikdy nebude