od VlČek » 11 črc 2018, 02:09
Ahoj všem, vše je to jen o penězích! Importér tiskne technické průkazy ještě dříve než cokoliv dorazí k němu jen na základě seznamu VIN kódů. Importér nefinancuje skútry / motorky/ auta na showroomech prodejců! To dělají leasingové společnosti jako třeba Škoda leasing anebo jen leasingové společnosti různých bank. Importér prodá vozidlo prodejci, ale ten v 99% případů nemá své hotové peníze, tak to za něho zaplatí jeho leasingová společnost / úvěr a tato si vezme velký technický průkaz do depozitu. Vy si koupíte vozidlo a hotově anebo ideálně na leasing/ úvěr toto zaplatíte, ideálně využijte služeb leasingové společnosti, u které leží VTP a tuto Vám taky prodejce nabídne jako první. Následně prodejce peníze přepošle té leasingové / bankovní společnosti, která má VTP. Výše uvedené je pravda v 90% případů. Pracoval jsem na importu. Proč není manuál u vozidla, tak to opravdu nevím, možná ochrana proti kopírování, nevím. Vím ale, že pokud někdo manuál nutně potřebuje, tak přesto není ochotný za tento zaplatit cca 1500 - 3000 CZK. Překlad a vytištění manuálů není levné.
Odesláno z mého SM-G955F pomocí Tapatalk
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...