Zdar, dlouho jsem se tady neozval, poslední roky moc nejezdím, ale "X-Maxe" (mam MBK) pořád mám a sem tam se projedu.
Prasklo mi plexi, měl jsem uřezané vysoké Givi, měl jsme ho tak pod nos. Výhoda byla, že vzduch šel nad přilbu a já jezdil v tichu a hlavně v teple. Givi bylo i dost široké (nefoukalo na ruce), ale vzhledově nic moc. Koupil jsem Puig V-Tech Touring (na CZ webech mají všude chybně uvedeno Sport), je vysoké jako originál, takže proud vzduchu jde zhruba od nosu výše. No kromě toho, že už nemůžu jezdit s otevřeným hledím je to ale OK.
IMG_20180503_162312.jpg
Najeto mam necelých 32000km a při poslední projíždce se mi při volnoběhu začal ozývat kovový cinkavý zvuk z motoru. Měl jsem podezření na volnoběžku startéru, ale ta byla v pořádku. Už jsem byl celkem zoufalý, protože po rozebraní se zvuk ozýval z oblasti rozvodů. Nakonec mě napadlo, že by to mohl být napínák rozvodového řetězu > a taky že byl. Po výměne je to OK, musel jsem seřídit znovu vůli ventilů, vyměnil jsem svíčku, a dal nové těsnění na kryt alternátoru. Variátor, řemen a spojka je OK (měněno v 24000km). Skůtr jezdí zase jako nový.
IMG_20180513_124526.jpg
Jinak pneu opakovaně používam
zimní Metzeler Feelfree Wintec > maximální spokojenost (jezdím jen od jara do podzimu). Předtím jsem měl Dunlopku ScootSmart> jak dopadla > viz
tady Historie (píšu spíše pro sebe > pro přehled co jsem dělal > možná to někomu pomůže):
10000km >
Koupě10200km >
První dojmy I10500km >
První dojmy II10700km >
Plexi12000km >
Bězný servis, plexi, spojka + kontrastka, ventily, chladicí kapalina14000km >
Úprava plexi18000km >
Válečky, vodítka, řemen I18000km >
Válečky, vodítka, řemen II19500km >
MALOSSI TC UNIT O2 controller - lambda emulator20000km >
Přední vidlice, výfuk24000km >
Vodní pumpa I24000km >
Vodní pumpa II, ventily, filtry, spojka + kontrastka, válečky24500km >
Přední vidlice, zástěrkaSamozřejmě výměna oleje, filtrů, pneu dle potřeby. Brzdové desky už jsem měnil taky, jen si nemůžu vzpomenout kdy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.