Diskuze o skútrech většího objemu.
21 bře 2018, 21:44
klakson je hodne nad chladicem a pristupny
30 bře 2018, 16:01
Ahoj Borci. Zkoušel jsem tu hledat ale nějak se nezadařilo. Mám X-max 125, r.v. 2009 a dnes mě motorka nechala ve štychu. Včera jsem dělal menší servis. Filtry a olej Skútr normálně startoval. Dnes ráno tak ještě nastartoval. Ve chvíli kdy běžel jsem si potřeboval ještě něco dát do kastlíku a tak jsem skútr zhasl. klíčkem jsem otevřel kastlik a znova dal klíč do zapalování. Po zapnutí klíčku jsem chtěl nastartovat kdy skútr chvíli točil ale nechtěl chytit.Následně pak už po otočení klíčkem a pokusu o nastartování jen hlasitě cvaklo relé a začalo mi to vyblikávat chybu č. 12. Jednou dlouze a dvakrát krátce zabliká kontrolka vstřikovacího systému. Zkoušel jsem vyměnit relé z totožné motorky ale žádná změna. Nevíte někdo o co jde popřípadě nemáte někdo podobné zkušenosti? Za každou radu díky.
30 bře 2018, 19:12
A nemohla jen kleknout baterka? Někdy odejde bez varování znenadání
30 bře 2018, 19:33
Heleď baterka je nová a přes zimu byla vyndaná a uklizená v teple a suchu. Před instalací jsem jí ještě nechal oživit na nabíječce. Nicméně mě to napadlo a tak jsem zkusil jinou a stejně nic.
30 bře 2018, 20:31
Ahoj!
12 Crankshaft position sensor failure
Čidlo klikovky. Zkus napřed prostříknout kontakty kontaktolem nebo jinym čističem. Budu držet palce.
M
02 dub 2018, 18:22
Zdravím borci, potřebuji radu. Dnes jsem měnil olej a filtr. Po výměně oleje a filtru jsem skutr normálně nastartoval, nechal běžet. Po čase se mě rozvítila kontrolka motoru. A svítí stále. Motor jde normálně nastartovat. Nemá někdo nějakou zkušenost co s tím je ?? Díky za radu.
04 dub 2018, 16:38
Oleje je dost? Dal jsi tam ten filtr co tam patří? Není špatně otočenej, je dírou dovnitř? Ikdyž on tam asi jinak nejde
Naposledy upravil
krizik1 dne 04 dub 2018, 16:42, celkově upraveno 1
Důvod: necituj prosím poslední příspěvek
09 dub 2018, 13:23
Oleje dost, filtr dobře nandaný. Pořád mě to nedalo a tak jsem hledal a hledal, až jsem na internetu podle nějakého kódu našel, že by to mohlo být rychlostní čidlo. Co mě přišlo divné. A tak jsem to nastartoval a že to projedu. Po pár metrech kontrolka zhasla. Tak jsem to vypnul, znovu nastartoval a závada byla pryč. Tak jsem vyrazil na projížďku a skutr jel normálně
10 dub 2018, 12:53
Jo, to mě vůbec nenapadlo
mám Xmaxe s ABS a když stojí na centrálním stojanu a vytočím ho se zmáčklou přední brzdou tak se nejdřív rozsvítí ABS a pak i kontrolka "motoru". Po pár metrech pak zhasne.
15 dub 2018, 19:10
Tak jsem se činil... Proběhlo nějaké to čištěníčko, stříkáníčko a kontrola. A vejfuk je celý v nové barvě (prý vydrží až 650C).
A ten klakson pořád nemohu najít. Jak se k němu leze?
Edit: Jo, ještě jsem opravil zvedání sedla, ale to popisuji v samostatném tématu. Předpokládám, že to není bolest pouze X-Maxů.
100-125ccm-skutry-f3/oprava-pistku-otevirani-sedla-t14667.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
17 dub 2018, 21:56
Mam takovy problem s X-Maxem, rano nastartuju, prvnich 15sekund bezi krasne, pak se zrejme vypne sytic, otacky klesnou. Za dalsi prvni minutu uz ale nedrzi poradne volnobeh (spadne cca na 600-800 otacek) a obcas i chcipne. Jakmile ujedu dalsi kilometr, jede bez problemu, volnobeh je ok. A dokud je i lehce ohratej, vsechno je v poradku. Uz nejak nevim, kde hledat. Svicka je nova, ventily serizeny, nejaky dalsi tipy? Zmerit cidlo teploty? Nebo neco jinyho?
18 dub 2018, 10:40
Ten sytič by měl být seřiditelný, plastový průměr na kterém je těsnící kroužek lze přes jemný závit šroubovat dovnitř nebo ven. Pokud sytič spíná brzy, měla by se jehla trochu zašroubovat do těla sytiče a tím prodloužit dobu, kdy je otevřený kanálek pro obohacení směsi.
Odesláno z mého SM-G965F pomocí Tapatalk
20 dub 2018, 23:37
Ahoj znova.
Několikrát jsem se tu ptal ohledně toho klaksonu. Ale já ho pořád nenacházim. Čumim nad chladič, za chladič, všude okolo a žádný troubítko nevidím. Potřeboval bych přesnou pozici a taky jak se k němu dostanu.
Děkuju
M
21 dub 2018, 07:01
Gago,trúbelo, pozri sa od predného kolesa smerom hore, po pravej strane v smere jazdy od vodiča nad plastovým rebrovaním mriežky chladiča je výrez vo velkosti väčšieho jablka a v ňom je vsadený ten tvoj vytúžený klaksón.Tak to má X-Max 250, počítam že aj 125 to má stejnaké.Keď tvoj X-Max 2008 to má inde, tak pokračuj ďalej v pátraní
Ako som bol tak zohnutý tak som pre istotu zatrúbil a že trúby teda parádne, eśte teraz mi píska v ušiach
BE457A93-9D0D-4C60-A21A-4584F0A7D291.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
22 dub 2018, 11:07
Hmm, díky za obrázek. Tak mám asi nějakej fejkovej X-Max. Nic takovýho tam nemám...
Posílám na šířku, aby se to sem vešlo. Admini, prosím, udělejte něco s těmi obrázky, je rok 2018, ne 2000. Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.