Vůle ventilů se při provozu jejich zaklepáváním do sedel zmenšuje, takže pokud jsi ji nechal na minimu časem se podpálí a zničí ventily i sedla, maximální vůle byla správně. Možná jsi to jen špatně napsal
Nastavil jsem nejmenší vůli.. Je pravda že chvíli jsem nad tím přemýšlel a došel jsem k závěru že ventily se zaklepávají hlavně při záběhu motoru, poté co se v sedlech zaběhnou už se vůle dál nezmenšují a naopak se postupně zvětšují s tím jak se sjíždí a zaklepává vahadlo.. I třeba na autech kde se ventily seřizují ručně se vůle postupně zvětšuje.
-- 07 zář 2017, 18:03 --
mirsil: ověřoval jsem si to, a máš pravdu, díky že jsi to sem napsal, jezdil bych tak dál..
Každý výrobce udává servisní interval seřizování ventilů a jejich provozní vůle která je stanovená na minimální a maximální toleranci. Pokud jsi tyto hodnoty dodržel tak v klidu jezdi a nic neřeš. Nic se nestane a žádný ventil se Ti nepodpálí.
kohout00 píše:sundávání i skládání plastů zabralo dohromady hodinu kvůli tomu abych to za 10 minut seřídil...
Pak jsi to delal spatne. Tri srouby na filtru variatoru a nahore uplne staci vyndat "vanu" kufru, to jsou ctyri desitky, neverim, ze bys to delal hodinu;)
jedná se o rok 2013, opravdu to tam není tak jak píšeš.. Sundat všechny boční plasty okolo sedadla, povolit zámek, pant sedadla, sundat sedlo (nebylo potřeba, ale pro lepší manipulaci), povolit a odpojit světla, madlo spolujezdce, plastový kryt variátoru, kryt filtru variátoru, atd, atd.. To co jsi popsal platí bohužel pouze u prvních modelů.
jj, je to tak. I když tedy, aspoň u 250, ventily jdou dělat i zcela bez sundavání plastů, zespodu, s ohebným nářadím a trochou akrobacie jinak nová 300 má snad už zase jednoduše vyndavací vanu, pokud jsem dobře koukal, tak sláva!