Diskuze o skútrech většího objemu.
Odeslat odpověď

Re: Yamaha X MAX 125

11 srp 2017, 00:12

Většina kufrů, co výrobci motorek nabízejí jako originál, jsou ve skutečnosti kufry klasických výrobců jako Shad, Givi, SWmotech atd.
Motocyklový výrobce si na ně lípne svoji nálepku, přihodí 80procent na ceně a je to :wink:

Re: Yamaha X MAX 125

11 srp 2017, 15:04

tomkob1980 píše:
A standartní výška jezdce v EU je kolik?

No řekl bych 175-180cm

-- 11 srp 2017, 15:14 --
petr311 píše:Ano, samozřejmě že mám foto maxíka :-) Pár fotek přikládám v příloze. Co se týče šmrncu, tak samozřejmě záleží na vkusu každého soudruha, mně osobně se líbí skútry všeobecně s velkým a hlavně funkčním plexi. Přijde mi, že maxík vypadá mnohem lépe a mohutněji :-). Ale je fakt, že mohl být asi tak o 4cm nižší. Já si tam dal navíc hned od novoty namontovat i deflektor na nohy, takže na mně fouká o něco méně a maxík vypadá ještě mohutněji :-)

Co se týče poryvy a turbulence od kamionů, tak nepřijde mi to jako něco zásadního, myslím že je to v normě. Jako nejezdím vyloženě nalepený za kamionama, ale co už jsem párkrát za nějakým se ocitl, tak podle mně v normě. Na druhou stranu je pravdou, že velké plexi od Givi na X-Maxe ne zcela dobře doladili, protože i za běžné jízdy se trochu projevují turbulence. Když to porovnám s velkým plexi taky od Givi, co mám na MP3, tak tam to mají mnohem lépe odladěné, ta jízda je opravdu luxusní, prakticky skoro žádné turbulence... Ale ta jízda je i tak na maxíkovi s tím velkým plexi mnohonásobně pohodlnější oproti tomu originálu :-)

Díky moc za fotky, vypadá moc pěkně, pořád zvažuju zda to plexi uplně vyměnit. Originál Yamaha jsi nezvažoval? třeba by byl méně náchylný na turbulence, ale ta cena :/
Ještě jsem našel toto, ale bude to vypadat šíleně
http://www.doplnkynamoto.cz/spojlery-na ... &results=3

Kde jsi koupil ty deflektory na nohy?

Díky D.

Re: Yamaha X MAX 125

16 srp 2017, 20:24

Mate někdo na skútr MALOSSI TC UNIT O2 controller jaké zkušenosti s tím máte

Re: Yamaha X MAX 125

16 srp 2017, 20:53

Viz tuning-f11/tc-unit-o2-controller-lambda-emulator-nazory-zkusenosti-t11079.html

porad OK

Re: Yamaha X MAX 125

17 srp 2017, 09:32

Já s tim mám problém po ujeti tak 300km se mi rozsvítí závada po odpojení emulátoru a zapojení do původního stavu vše ok

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Re: Yamaha X MAX 125

26 srp 2017, 21:18

Diky majk.k za tip na pruzinu, dneska jsem to spachal taky. Zbyl mi kus pruziny, takze kdybyste nekdo chtel, je k mani;)

Obrázek

Re: Yamaha X MAX 125

04 zář 2017, 09:31

...tak už jsem v tom taky.

Obouchaný kolem dokola, ale funkční. Nový varec (malossi), svíčka, pneu, destičky, vodní pumpa, oleje, k němu ještě jeden řemen. Najeto necelých 24 tisíc - snad nestočených. Teď budu řešit drobnosti, jako prasklý stojan (jenom páka, na kterou se šlape), lak, nový klíč atd.

Najel jsem už cca 200km, motor je jak pila, nic nechrastí, jede rovně, všechno funguje.

Jsem nakonec rád, že mám obucha. Na parkovišti v centru Prahy jsem najížděl přes obrubník, skůtr zapéroval a s velkou ránou si sednul na obruvník spodkem stojanu. :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Yamaha X MAX 125

04 zář 2017, 20:15

Ať se daří, "obuch" má své výhody nicméně pumpy ve 24 tis. km neodchází

tap 1+3

Re: Yamaha X MAX 125

04 zář 2017, 21:04

aldav píše:nicméně pumpy ve 24 tis. km neodchází


no ja menil pumpu take ve 24000km, viz 100-125ccm-skutry-f3/yamaha-x-max-125-t4660-1005.html#p258601

vim jeste o jednom pripade kdy 1 majitel skutru kupovaneho v CR menil v cca 27000km

Podle mne ty prvni rocniky 2006,2007 mely s zivotnosti pumpy problem > viz foto z odkazu > vyzrana hridel, gufero bylo OK

Re: Yamaha X MAX 125

04 zář 2017, 21:56

Webbbot: Díky za utěšení. Moje vypadá prakticky stejně krom toho, že nemá tak strašně hluboký ten vzdálenější zářez. Zřejmě jsi s tim jezdil o chlup dýl. :-) Ale ten zářez blíž vrtulce je stejný...

Olej nežere, vodu nežere, olej i po 2k km skoro čistý. Spíš to vypadá, že poslední francouzský majitel byl pěkné prase. Ovladače celkem ok - lehce setřená světelná houkačka a začíná se stírat start, gumy na gripech přiměřeně použité, ale stále s hlubokým vzorkem. Rez pouze na stojanech, jinak vevnitř nic. Kotouče budu muset za pár set km měnit, snad jsou ještě origo... Je víc obouchaný ze stran, než zespodu. Dle mých propočtů je 21000km za 6 let (2009-2014) zhruba 10km za den, když bych počítal 350 dnů v roce... To je klidně možné, protože tohle očividně jezdilo někde v centru města. Já jezdím pravidelně 14km za den, když jedu na šichtu. Sportovní plexi taky nenaznačuje, že to byl křižník...

Aneb přesvědčuji se o tom, co nevím a vědět nikdy nebudu. Ale aspoň ta pumpa mě docela zvedla náladu...

Re: Yamaha X MAX 125

05 zář 2017, 19:22

Chtěl jsem se zeptat jak jste na tom se spotřebou? Určitě mi někdo bude namítat že u motorky bych spotřebu řešit neměl atd., ale mám trošku jiný problém a tím je postupně rostoucí spotřeba, kdy se mi mezi každým tankováním postupně zvyšuje cca o deci. Problém pozoruji někdy od června, spotřebu si zapisuji, k nahlédnutí zde: http://www.spotreby.cz/yamaha-x-max-125-a50913/
Od koupi maxe jezdím téměř pořád stylem "furt plnej", takže vyšší spotřebu chápu, ale radost mi nedělá to, že se postupně zvyšuje.. Mám najeto nějakých 6100km, koupil jsem ho od první majitelky (známá) když měl 2250km. Díky za rady a nápady čím by to mohlo být.

Re: Yamaha X MAX 125

05 zář 2017, 20:11

I já jsem začínal spotřebu na 2,0 a na konci řemene jsem měl 2,7. Nicméně po výměně řemene spotřeba zůstala, zůstaly i zvýšené otáčky, přitom řemen byl originál. Čert ví co se tam ošochtá, že se to takto chová. Pak jsem přešel jen na město a mám to jako Ty, kolem 3 litrů. Velmi má na to vliv teplota vzduchu, skutr nemá podle mě termostat a ještě otáčky motoru, záleží jak je nastavený variátor. Otáčky se postupně opotřebením pomalu zvyšují a tím i spotřeba. Snížila se mi i tacho rychlost ze 140 na 125, což je u mě 110 GPS . Nejnižší spotřebu jsem měl 1.8 a největší na dálnici 3.5 l, najeto mám 35 tis. jen co já vím, možná má víc. Olej nežere vůbec.
Vím ale, že jsem neodpověděl úplně přesně na Tvůj dotaz.

tap 1+3

Re: Yamaha X MAX 125

05 zář 2017, 20:47

No vidíš, když nad tím tak přemýšlím tak je pravda že abych dosáhl stejné rychlosti jako dřív, tak to musím hnát do vyšších otáček. I té maximálky jsem si všiml že je nepatrně menší.. Dřív jsem byl v omezovači jak říkáš ve 140 tachometrových, teď mám 130 a už to je lehce v červeným poli, ale to "testuju" tak jednou za měsíc, byl bych rád kdyby mi ještě dlouho vydržel :-D jinak válečky stačí kontrolovat popřípadě vyměnit zároveň s řemenem nebo doporučuješ je kontrolovat i mezi tím? A po jaké době jsi řemen měnil? Díky

Re: Yamaha X MAX 125

06 zář 2017, 19:44

Podle mě se nemůžeš řídit. Řemen, vodítka a šišatý zvon jsem měnil podle tacho ve 25 tis. Řekli mi že kontrastka a ostatní včetně válečků je OK. Je to 2008 koupený 2014 s údajně 12500 km :-) od "frantika" z Lyonu. Kolik km ale měl ve skutečnosti, nevím. Skútr je každý rok po sezoně ve Scootlandu na kompletni kontrolu a přípravu na další sezónu. Co vyměnit nechávám na nich, protože neojebávají.

tap 1+3

Re: Yamaha X MAX 125

06 zář 2017, 21:22

Já si na tom udělám všechno sám, jsem teď na učňáku na automechanika (je mi 17), tak se zároveň s tím i něco naučím, ale toto je můj první skútr, tak získávám zkušenosti :D Jinak přes Scootland jsem se snažil sehnat plast pod nášlap, který mě při pádu prasknul, nabídli mě ho za 3200 nenalakovaný.. Nakonec jsem ho sehnal přes švagra origo Yamaha za 2000 i v laku, takže s tím ojebáváním bych si nebyl tak jistej, každopádně na jejich servis jsem slyšel jenom chválu. Doma jsem podle příručky kontroloval po 6000km vůli ventilů, byla lehce větší než má být, ale stále v normě, tak jsem to trošku dotáhl aby to odpovídalo minimu. Každopádně podruhé už to absolvovat dobrovolně nebudu.. :D sundávání i skládání plastů zabralo dohromady hodinu kvůli tomu abych to za 10 minut seřídil.. Příště to dostane za úkol Scootland
Odeslat odpověď