Většina kufrů, co výrobci motorek nabízejí jako originál, jsou ve skutečnosti kufry klasických výrobců jako Shad, Givi, SWmotech atd.
Motocyklový výrobce si na ně lípne svoji nálepku, přihodí 80procent na ceně a je to
tomkob1980 píše:
A standartní výška jezdce v EU je kolik?
petr311 píše:Ano, samozřejmě že mám foto maxíka Pár fotek přikládám v příloze. Co se týče šmrncu, tak samozřejmě záleží na vkusu každého soudruha, mně osobně se líbí skútry všeobecně s velkým a hlavně funkčním plexi. Přijde mi, že maxík vypadá mnohem lépe a mohutněji . Ale je fakt, že mohl být asi tak o 4cm nižší. Já si tam dal navíc hned od novoty namontovat i deflektor na nohy, takže na mně fouká o něco méně a maxík vypadá ještě mohutněji
Co se týče poryvy a turbulence od kamionů, tak nepřijde mi to jako něco zásadního, myslím že je to v normě. Jako nejezdím vyloženě nalepený za kamionama, ale co už jsem párkrát za nějakým se ocitl, tak podle mně v normě. Na druhou stranu je pravdou, že velké plexi od Givi na X-Maxe ne zcela dobře doladili, protože i za běžné jízdy se trochu projevují turbulence. Když to porovnám s velkým plexi taky od Givi, co mám na MP3, tak tam to mají mnohem lépe odladěné, ta jízda je opravdu luxusní, prakticky skoro žádné turbulence... Ale ta jízda je i tak na maxíkovi s tím velkým plexi mnohonásobně pohodlnější oproti tomu originálu
aldav píše:nicméně pumpy ve 24 tis. km neodchází
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků