Tak zas několik poznatků - skútr z Vyškova rovnou se servisem a přípravou na sezónu...:
- stále se mi nezdálo, že skútr nešlape jak bych čekal...
- následovalo vyčištění a promazání brzdových pák (divně se zadrhávaly) - najednou jde vše hladce, ale zjišťuji klepání zední brzdové páky
- chvilka pátrání a objevuji popraskaný zadní kotouč (brzdy jsou prý ok, byla nutná pouze výměna zadních destiček)
- výměna kotouče je jasná, při té příležitosti kontroluji pohyb válečků co tlačí na destičky
- hýbe se pouze jeden váleček, druhý totálně zatuhlý, ale prý byl servis brzdy udělán
- čistím a rozhýbávám tedy celou brzdu, namontuji a vše šlape jak nové
- nedá mi to a jdu kontrolovat i přední a rovnou měním destičky, protože je při brždění slyšet ošklivý pískot a kovový zvuk (destičku jsou prej ok )
- válečky opět totálně zatuhlé tak čistím a měním desky
- při důkladné prohlídce objevuji pár drobností jako nenasazenou hadici k vzduchovému filtru - schází kovová zajišťovací spona na obou stranách
- doplňuji pár chybějících šroubů, které drží plasty a kryt variátoru (buďto je nikdo při servisu nedoplnil, nebo nezajistil...)
- Když to vidím, raději měním i olej za doporučený Bel Ray od Scootland
- opravuji plynovou vzpěru sedačky dle návodů tady z fóra - MOC DÍKY za návody!!!
Celkově shrnuto:
Zmizela většina nepříjemných vibrací, brzdy jdou krásně hladce. Překvapení nastává když se nepřidusí při každém rozjezdu motor, jde krásně do otáček, které drží a pak ještě přidá. Nestačím koukat jak Maxík jezdí a o kolik je živější, konečně z něj mám po více než dvou měsících od pořízení radost