Ja měl skútr z dovozu. Stk jsem absolvoval sám. Technik kontroloval číslo motoru vyražene vedle leveho tlumiče. Dále číslo rámu, nebo co to je pod gumou nášlapu. Víc nic.
btw: víčko nádrže má být buď na klíček (který nejde při otevření vyndat) a nebo na špagátku.. příp může být integrované do zavírání nádrže. Moc totiž nechápu kam soudruzi v yamaze vývojem směřují. (nebo ten nezamykatelný kaslík u nových modelů.. jasně, zvyknem si, ale proč, když jsou to věci dávno vymyšlený..??)
Ja klúč nevytiahnem ani z jedného výčka skôr kým s ním nádrž správne neuzamknem.Na X-Max je to niekedy kumšt aby som ho presne nasadil.Čudujem sa že na 125ke je to ináč.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km