Diskuze o skútrech většího objemu.
08 dub 2016, 14:10
Díky kluci, mrknu na to a dám vědět.
09 dub 2016, 00:26
Dělá mi to, jen kdyz je rano chladno a při prvním rozjezdu. Na další krizovatce už je klid. Jde to z variatoru.
tap 1+2
10 dub 2016, 16:54
Zdravím kolegové... Mohu se zeptat kolik km/h dle tachometru vám Maxik jezdí??? Jinak jsem dnes experimentoval s DB Kilerem. Od začátku co jsem koupil laďák tak jsem DB Koller vyndal a jezdil...dnes jsem ho nandal a jel se projet abych zjistil zdali je nějaký rozdíl když to zase zašpuntuju.
Bylo mi divné že tachometrových 110 km/h dam a víc ani tuk... Zajímala mne i změna průběhu výkonu. Popravdě bez DB killeru mi přijde ze táhne víc odspodu a s killerem to zase tahá v celém spektru podobně... Ale nevím otáčky ani maximálka se nezměnila
mohu jízdou bez killeru nějak poškodit motor??? Četl jsem na motorkarich něco o chudé směsi a o pod pálených ventilech... Bojím bojím co vy na to?
Díky Kuba. připadne je tu někdo z okolí HK kdo umí GO motoru až budu potřebovat ?
10 dub 2016, 17:23
Teď max 120-125 km/h, když je čas to roztáhnout. Řemen je v polovině životnosti i tolerance šířky dle servisky.
Motor, výfuk standart, kromě vyššího plexiskla Puig, mých 105kg a válečků.
Ty tam mám dr pulley 10g. Ty jsou už moc těžký. Měl jsem tam i 8.5g ty mi přišly zase lehký.
Laboroval jsem s tím ve snaze snížit otáčky při maximální rychlosti. Což se stalo až moc .
Na váhu mou a skůtru a obsah 125ccm je to už moc. Chtěl bych je vyzkoušet smíchat.
Máte někdo zkušenost s různými hmotnostmi válečků v jednom variátoru?
Jasně že dám do jedné klece vždy jeden a jeden.
Jen přemýšlím jestli pak jeden, těžší, " nepracuje" za druhého a rychleji odejde.
Dík R
Sent from my iPad using Tapatalk
10 dub 2016, 17:28
Ja som sa tiez pohraval s vahami valcekov, mal som malossi variator, a tiez som riesil presne to, ci neposkodim variator alebo valceky ked pomiesam hmotnosti.. ale nic sa nestalo
dal som kombo 3x8.5g a 3x10g valceky, a slapalo to paradne, maximalka podla tacho 120-125 (mozno 110 real) a rozjazdy boli tiez super. po 5000km boli valceky vpohdoe, bez nejakeho vyraznejsieho opotrebenia..urcite sa nestalo ze by niektore boli viac opotrebene ako ostatne, takze kludne experimentuj
10 dub 2016, 17:40
Tak myslíte že mám zalaborovat s válečky? Když jedu 110 tacho tak už mi to jede skoro v červeném poli otáček.
Taky bych chtěl snížit otáčky a zvýšit maximálku, řemen mám nový! Tak proč to jede jen 110...
Je možné někoho ze skušených poprosit o help kdybych přijel? Díky
-- 10 dub 2016, 16:43 --
Váha moje je 100 kg tak nevím jaké válečky.... Můj předchůdce tam dal válečky na rozjezdy ale na 110 km/h se dostat je očistec
10 dub 2016, 17:50
Kolik váží "váleček na rozjezdy"?
Sent from my iPad using Tapatalk
10 dub 2016, 17:54
Nevím, zatím jsem variátor nerozebral, ale předchozí majitel říkal že to tak smerovali aby byl silnější a vytočil se a táhne krásné do 100 pak do 110 to tlacim modlenim a víc jak 110 tacho to nejede nebo je v červených
-- 11 dub 2016, 08:19 --
Byl by mi ochoten někdo, kdo už válečky řešil pomoci? Někdo okolo Hradce Králové? Dojel bych, koupil válečky, ale výměnu bych sám nechtěl dělat, raději se skušenějším....kdyby mi někdo mohl pomoci tak jsem na telefonu 777778857. potrebuju snizit otacky a zvysit maximalku, nyni tahne skutr odspoda ale motor se hodne vytaci, rad bych abych ve 110 km/h nelizal cervene otacky...dojedu v okruhu 40-50 km...je tu nekdo? mam Xmax 2010
11 dub 2016, 09:46
Na výměně válečků není asolutně nic složitého. Pokud jsi zvládnul dokončit základní školu a poznáš rozdíl mezi šroubovákem a sikovkama,tak se neni čeho bát..... Na youtube jistě nejdeš i spoustu videí kdyby jsi se na to přece jen necítil....pak už není o čem....
11 dub 2016, 09:49
No mas pravdu az na to ze nemam momentovy klic, a nemam razovy utahovak na povoleni... jinak bych to zvladnul...preci jen ve dvou se to lepe tahne
11 dub 2016, 09:53
Momentový klíč nepotřebuješ, rázový utahovák neotřebuješ.
Na foru je tomu věnované celé téma.
Pro jednorukého to je práce na hodinu, pro klasického homo sapiens na 30 minut, pro profíka 15 minut.
11 dub 2016, 09:57
aha...no a jak to provedu...? odkaz? tady jsem k tomu moc nenasel, muzu tam neco pokazit?
-- 11 dub 2016, 09:06 --
piston stopper taky nemam:-( jak to povolim bez sofistikovaneho naradi?
11 dub 2016, 10:13
Hlavně u toho, co máš nepoužívej prosimtě piston stopper. Kup si el. rázový povolovák(utahovák) dá se sehnat již kolem dvanácti kil a máš vystaráno.
11 dub 2016, 10:56
Kolikrát ročně ho využije ? 1x ? Pokud ročně 10x , tak to má smysl. Osobně ho používám 2x za rok, ale klidně bych si bez něj poradil...
Tady máš:
post250790.html?hilit=utahovak#p250790Vysvětlivka:
piston stopper = zastavovač pístu - používá se u 2taktu
11 dub 2016, 11:09
No hezké, ale zoubky na polořemenici nemám a zastavovací klíč taky ne...takže jinak...je tu někdo kdo to dělal má klíče a mohu se u něj stavit? diky
-- 11 dub 2016, 18:43 --
tak jsem odmontoval dekl varia s tim že to kousnu klíčem o žebra, odmontoval kouknul na velkou matici s radši jsem to zas cely zadekloval a necham to lepším:-)