Ahoj, potřebuji radu. Řeším to přehřívání. Dnes jsem se konečně dostal k vymontování termostatu pro otestování. Sundal jsem plasty kolem chladiče, abych provedl kontrolu hadic a tak. No a objevil jsem dvě hadice vedoucí "nikam". Podle nákresů je jedna přepad z benzínové nádrže, ale tu druhou se mi nedaří identifikovat. K chladicímu okruhu nepatří.
PS: Ta opatlaná vlhká místa jsou od rukavic potřísněných chladicí kapalinou, původně bylo všude sucho.
20150822_214407.jpg
20150822_214509.jpg
20150822_214318.jpg
20150822_214249.jpg
Edit: Po prostudování italských technických výkresů k x-max 250i (staženo zde na fóru) to na straně 34 (C15) vypadá, že ta záhadná hadička (č.7) vede z vrcholu nádrže. V překladu je označena jako vypouštěcí hadice. U mě jde nejdříve nahoru, pak je ohnutá o 180° a pokračuje až dolů pod skútr. Ta druhá (č.20) je zřejmě odtok vody z okolí víčka nádrže. Asi ji mám ucpanou, protože při dešti se mi tam voda drží. Vypadá to, že v mém ročníku to výrobce upravil podle 250i, protože na zde stažených nákresech k 125i je jen jedna hadička, ta co jde od dírky vedle víčka nádrže.
Edit2: Takže zřejmě záhada hadiček vyřešena, na
www.easyparts.nl jsem si ověřil, že výrobce to opravdu u mého ročníku upravil a mám to zapojené stejně jako 250i.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.