Diskuze o skútrech většího objemu.
17 bře 2015, 21:07
to je těžko poradit, když to člověk nevidí
a inak jsem se tu dočetl , že někdo pátrá po vzpěře sedadla , tak je to tu popsáno , ale v topicích hodně zpátky a to samé manuály
jinak vzpěra
100-125ccm-skutry-f3/yamaha-x-max-125-t4660-30.html?hilit=vzp%C4%9Bra%20sedadla#p187089a manuály i s různýma pomůckama u mne na ulozto
http://www.ulozto.cz/x9xtpFKw/man-a-tech-x-max-rar
17 bře 2015, 21:28
Tento příspěvek již byl smazán
kým
Návštěvník v 17 bře 2015, 21:29.
Důvod: Omyl :D
20 bře 2015, 19:42
Tak jsem dnes umyl motor a jel se projet.Zjietil jsem ,že to teče pod válcem malinko.Volal jsem prodejci a ten souhlasí s opravou .A tak to bude pěkná projíždka přes vysočinu ,ale brzo rano .Jen at vyjde počasí.Nevite kolik tak stojí přetěsněni pod válcem?Potom to snad bude v cajku.
27 bře 2015, 21:34
Dobrý týden, ježdík jak o život a maxik po servise ok.vše jsem přešel a podotahoval a plánují s kamosem výlet.
29 bře 2015, 17:14
To bych se posr*l, chtel jsem dneska vyjet a uz mi nefunguje ani jeden z brzdovych spinacu, takze to ani nenatocim
EDIT: Vyreseno. Oba spinace brzdovych svetel byly v poradku, akorat mely zoxidovane privodni kontakty. Totez platilo pro fastony na kabelech. Oboji jsem vycistil, prostrikal WD40 - problem vyresen. Pak jsem mel jeste nefunkcni prepinac svetel (tlumene/dalkove/svetelna houkacka) - v poloze tlumene nesvitilo nic, v poloze dalkove jen kdyz jsem ho tam drzel. Ten prozmenu nemel problem v zoxidovanem privodnim konektoru, ale uvnitr. Je dost s podivem, ze se da nedestruktivne rozebrat (!). Opet jsem vycistil kontakty, prostrikal WD40, ostranil zbytky nataveneho plastu kolem jednoho z kontaktu - zrejme to soudruzi trochu poddimenzovali. Po slozeni fungoval bez problemu. Kdyby nebylo toho jezka v kleci, ktereho predstavuje rozebirani plastu kolem riditek, byla by to operace na ctvrt hodiny - tohle bylo tak na hodinu, opatrne, abych nic neulamal a tak.
29 bře 2015, 19:40
Poradte prosim, kde na X MAX 125 (rv. 2008) kupim v rozumnej cene predne plexi + ci sa daju zohnat nahradne dielce na helmu Caberg (kryt vetrania hore + regulator 'kolecko' pod nim) - prilba mi padla doma a cele sa to rozflakalo
29 bře 2015, 21:18
Dobrý den dneska jsem se stal majitelem skůtru Yamaha x-max 125, r.v. 2007, najeto cca 27.000 km, první cesta od předchozího majitele cca 140 km v pohodě až na to počasí, akorát mě ukazatel teploty stále ukazval pod střední hranici, což jsem přičítal chladnému počasí a dešti. Pak jsemse skůtrem jel po cca 3 hodinách asi tak 20 km a zde se mě skůtr začal přehřívat a když jsem dojížděl tak se spustila i "sahara". Nemám zatím s tímto strojem zkušenosti a tak se chci zeptat jestli měl někdo stejný problém a případně jak ho řešil??? Díky za odpovědi.
29 bře 2015, 22:11
Ja by som volal bývalému majitelovi,on najlepšie vie čo s tým bude,ale je otázka či bude chcieť.Určite sa to nemá tak správať.Mne to drží presne na strede ukazovatela teploty,keď je od 15-30st.To že v teplote okolo 10 st sa palička drží na prvom štvorčeku je normálne ale nieje normálne aby sa prehrieval a už vonkoncom aby svietila "sahara".Svedčí to o nejakom probléme,v lepšom prípade je to zaseknutý temostat a v horšom to môže byť zanesený chladič a v tom najhoršom pridretý motor.Prvá pomoc je skontrolovať stav vody v expanzke,a potom skontrolovať termostat,vybrat ho a dať pod horúcu vodu či sa otvára,keď áno tak to už je na mechanika alebo rýchlo ísť naspäť a vrátiť mu skúter.
29 bře 2015, 22:20
Prvne bych zkusil mnozstvi vody v chladicim systemu a jeho mozne zavzdusneni
Pokud je tam mene, dolit, odvzdusnit a zkusit zase jezdit, hlidat hladinu...
Pokud klesne, bude to pravdepodobne opotrebena vodni pumpa, pres kterou voda uchazi...Bude potreba vymenit..myslim, ze bude potreba vymenit i olej...do 4tis kč oprava. To ale ten puvodni majitel musel vedet...
Odesláno z mého Transformer TF101 pomocí Tapatalk
30 bře 2015, 07:57
Díky za odpovědi. Snad to dám nějak do pořádku.
30 bře 2015, 18:40
Ja jsem dnes taky sedl na prdel.Olej, ktery teče pod válcem .přetěsněni 1200k a k tomu jěště vodní pumpa 12OO opravná sada .Prace a budu někde kolem 5000.Když se rozdělá motor tak je lepší přetěsnit hned i hlavu.No jo Nová mašina to není a tak náročnou opravu sám neumim.
30 bře 2015, 19:37
čus,všichni,mám depresi.minulý týden se jezdilo a tedˇtýden bude asi padat trakaře.mám to po servisu a taky mám problém.jedu pod plynem přes sto a když uberu plyn a klesají otáčky,tak to hvízdá s variátoru nebo od kud.jak zase přidám a je to v zátahu tak je po pazvuku,dělá to když už to je ohřátý a když jedu déle skoro na doraz.servisák je kámoš a vše okouknul a nemám hledat mouchy.dal jsem válečky místo deset a půl,devět dva,může to být tím?dík za tipy a postřehy
30 bře 2015, 20:49
tomaxik73 píše:Ja jsem dnes taky sedl na prdel.Olej, ktery teče pod válcem .přetěsněni 1200k a k tomu jěště vodní pumpa 12OO opravná sada .Prace a budu někde kolem 5000.Když se rozdělá motor tak je lepší přetěsnit hned i hlavu.No jo Nová mašina to není a tak náročnou opravu sám neumim.
a kdo to bude platit? mělo by to jít na vrub prodejci, pokud ne tak vrátit!!!
31 bře 2015, 13:50
Zdravim, dnes som tak zvazoval na pumpe ci nenatankujem 99 namiesto 95. Skusali ste to niekto na xmaxe ? Raz som dal shell 100 oktanovy do kymco agility city a slo to trosku lepsie.. zaujima ma to iba zo zvedavosti, ci tym nieco neodpalim. Diki
31 bře 2015, 15:11
O benzinu už tady debaty jsou. Tlačítko hledat . A Google jich zná taky mnoho. 100 oct. benzín je zbytečný. Pokud chceš pro svuj motor něco udělat , vyzkoušej třeba VIF. To je mujj názor, po přečtení mnoha diskuzí.
tap-Melius LTE