Muj laicky nazor je, pokud to ted trva na 100km delsi dobu, tak pri jizde do kopce se to samozrejme projevi mnohem vic. Bez presneho zmereni otacek, driv a nyni v zavislosti na rychlosti, toho ale prokazatelne moc nepoznas. Ted muzes mit zmenou remene , tzv. tezsi prevod a tim treba zase vetsi maximalku, ale horsi stoupavost. Ja mam nyni pred koncem zivotnosti remene maximalku o dost nizsi a motor toci vic otacek, je to poznat trochu i na spotrebe. Co se tyka vykonu, urcite se vykon meni, pokud jde o teplotni extremy. Tento tyden to ale asi nesplnuje.
Otazka take je, jaky remen tam byl driv ( Malossi ? ) a jestli patri do varia Malossi, originalni remen od Yamahy. V neposledni rade, tech tzv. "proměnných" je ve variatoru docela hodne, ( opotrebeni remene, meknuti pritlacne pruziny, opotrebeni valecku a dalsi ) takze uz kdyz zmenis jen jednu z techto promennych, tak se to nekde projevi a uz to neni tak jako driv. Idelani by bylo vymenit vse naraz, jenze to je dost neekonomicke.
EDIT: Mimochodem, me ted ceka vymena remene taky a uprime, dost se desim toho, co to udela. Jsem na tyhle zmeny dost citlivy.