NO bez víčka to fungovat nebude,to není víčko od coca coly,třeba už jen proto že je to ventil,který ti posouvá bod varu kapaliny.Prakticky jako papinuv hrnec.Něco si o tom nastuduj,nebudu ti tady přesně vypisovat jak to funguje.Jen se celkem divím,že s tím jaké máš znalosti si troufneš vyměnit válec,uf.
V motorkach se hrabu vic jak 30 let.Chladit to bude i bez vicka bezne se to do tech teplot nema dostat.Vymena valce neni nic sloziteho nedelam to prvne.Akorat poprve jsou s tim tyhle problemy.
-- 5. 5. 2022 22:20 --
Lubon píše:Neznám konkrétně tvůj typ, ale odkud vede hadice do přepadové nádobky ?
Vede z nalevaci hadice chladice.Je vyvod pod tlakovim vickem.
Tak pokud se v tom hrabeš 30let,tak víš že pokud jsou tvrdý hadice tlakuje do vody a chčije expanzkou ven,tak je v prdeli těsnění případně prasklá hlava.Co víc k tomu napsat,prostě tentokrát se ti to nepovedlo.
Víčko momentálně nehřeš .Nastartuj motor a zkontroluj jak se zahřívají hadice.Pokud voda nekoluje utvoří se pára ta ti vytvoří tlak a přes víčko ti tlačí vodu do ex.nádoby.Já osobně bych zkontroloval jestli voda koluje v soustavě.A pak by řešil dál.
Voda koluje.Nejdřív se zahřeje válec a pak se začne otvírat termostat a ohřejí se postupně hadice i chladič.To je v pořádku a za jízdy není problém.Ten nastane až po určitý krátký době že přestane kolovat a chladič je téměř studenej.Stačí odzdušnit a přelít vodu z přepadové nádržky do trubky k chladiči.Čerpadlo je repasovaný a že by se netočilo není možný má pohon natvrdo od vačky.
Jo to funguje ucpaná není,termostat se otvírá.Asi to vážne trochu podfukuje skrs těsnění hlavy.Uvidím co udělá vyndání termostatu a projetí.Problém bude sehnat náhradní těsnění,k válci se samostatně nenabízí.Nejblíž k tomu má těsnění od Naraku tak to budu asi muset risknout.
Proč ti to píšu? Měl jsem ten samí problém s chlazení. Věděl co už měl jsem venku termostat pořád stejný. Dostal jsem typ od jednoho borce abych sundal víčko termostatu a zkusil profouknout . A ta malá dírka v víčku byla ucpaná.Od té doby klid. Než bych to znovu rozebíral tak bych to natlakoval.
Já vím četl jsem tvé problémy s chlazením.Já to měl vše rozebrané a než jsem sem začal psát tak jsem hledal na netu.Chci zkusit když vyndám termostat tak jestli to čerpadlo neprotlačí a vzduch uteče pres nádržku.Co myslíš tím natlakováním a jak natlakovat?
Merako,tam ti vyrobí těsnění jaké chceš,natlakovat že to nefoukaš kompresorem na určitý tlak a sleduješ jestli ubývá, případně uvidíš odkud,ale musíš mít upravené víčko ve kterém je ventilek aby jsi to mohl kompresorem nebo pumpou nafoukat.
Smatesi, včera jsi to řešil v jiném vlákně. Z toho, co jsi psal, plyne, že ten "vzduch", podle mě spaliny, jsi už kolikrát odvzdušnil, čili tu bublinu jsi dostal pryč. A je tam znova a znova. Teď nastává zásadní otázka z jedné staré reklamy: "Odkud se bere?" Odpověz si sám, ale "Modří už vědí".