Diskuze o skútrech většího objemu.
04 kvě 2022, 17:52
Špatně složeno při výměně válce. Voda ti jde do motoru takže můj tip těsnění pod hlavou.
04 kvě 2022, 17:59
Tak to nejde spatne slozit ani tesneni nejde obratit.Vodu v oleji nemam.Tesneni pod hlavou je nove a je hlinikove necim potazene.To si myslim ze se nemuze vyfouknout.Nadruhou stranu tam je vyssi komprese protoze mam valec 170ccm s origo hlavou.Udajne to tak ale muze byt pouzito.
05 kvě 2022, 07:01
Tak jo máš to všechno správně.
Takže teda nemáš problém?
Stejně to budeš muset rozhodit aby jsi přišel na příčinu problému.
05 kvě 2022, 08:36
Asi se shodneme na tom, že ta voda nemůže jen tak mizet, že? Po ujetí 15 km, to je cca za 10 - 15 minut. Co když to necháš 10 minut nastartované na stojánku? Uvidíš, jestli někde nekape a jestli taky "zmizí" i při nižších otáčkách. To by byla indicie k odhalení závady.
05 kvě 2022, 11:16
Voda nezmizí přemístí se do přepadové nádržky a zmizí z plnící trubky.Nikde nekape to už jsem prohlížel.Tak dlouho to nemůžu nechat běžet na prázdno protože se mi nespíná ventilátor ale to se nespínal i předtím.Nicméně tu dobu co to beží naprázdno tak se termostat otevře a chladič se ohřeje.Mam to do práce 8km cesta tam v pohodě a na zpáteční cestě se začla cca po 4km trochu zvedat teplota ale pořád ještě v pohodě.Kousek od domova to už vystoupalo rychle až do červenýho.Zastavil jsem a sáhl na chladič a ten byl skoro studenej.Takže by to odpovídalo že se to pomalu postupně zavzdušnuje až ta bublina zamezí průchodu vody do chladiče.Ještě přemejšlím že bych vyndal termostat a vyzkoušel to.
05 kvě 2022, 12:12
Tak se na to podívej z druhé strany - když neřešíš ubývání vody, řeš to, kde se tam bere ten vzduch (plyn). Jinak na stojánku bych to nechal bublat a dal bych k chladiči el. větrák, když ti teda nespíná. Jestli budou vidět bubliny při přidání plynu, je to z motoru. Nevím, jak bych to jinak diagnostikoval. Další radu nemám, tak ať se podaří.
05 kvě 2022, 14:51
Bubliny ven nejdou jen vytéká voda z nalejvacího hrdla.Ale je to logické kdyby šli ven bubliny tak se to asi nezavzdušní.Takhle ten vzduch zustane v motoru a čerpadlo to neprotlačí.Zkusím nejdřív přitáhnout hlavu pokud se tam dostanu bez vyndání motoru a vyndat termostat.
05 kvě 2022, 15:37
Mám zato, že zrovna hlava motoru se má dotahovat předepsaným momentem právě kvůli těsnění. "Zkusím přitáhnout hlavu" je fakt divné řešení. Tím jako připouštíš, že pod hlavou se do vody mohou dostávat spaliny??? Z toho co píšeš plyne, že někde v motoru je kapsa se vzduchem, který nechce vyběhnout nahoru. Neznám ten motor. Není tam nějaký odvzdušňovací šroub? Odvzdušnění chladící soustavy je přeci běžná až rutinní věc. Na mě to dělá dojem, že se tam dostávají spaliny, ale testnout to nechceš. Pak je rada těžká.
05 kvě 2022, 15:54
To ja prece nevim jestli se tam dostavaji spaliny mozny je vsechno.Kapsa se tam udela po jizde v nejvyssim miste.Samozrejme je tam odvzdusnovaci sroub kterym to taky odvzdusnim.Po projeti se tam ta kapsa zase udela.
05 kvě 2022, 16:49
Bych si tipnul že jsi to poskládal blbě zpět,když ani nevíš jak a na kolik utáhnout hlavu a chceš ji zkoušet jak píšeš přitáhnout znovu.Je to jak píše kerim7.Vše má své postupy,některé hlavy se dotahují jak na moment,tak poté ještě aj na stupně,ale to není tento případ.Píšeš že je tam vyšší komprese,rovná se vyšší riziko fouknutí těsnění,kor když jsi to asi dotahoval jak to tak vypadá bez momentu.Proč jsi ten válec měnil??Koukni jestli není odvzdušnovací šroub aj na chladiči,tak to má třeba forza,jeden na chladiči a druhý u termostatu.
05 kvě 2022, 17:23
A co jsem mel poskladat blbe zpet?Nic prehodit nebo otocit nelze jinak to nepasuje.Proc jsem menil?Proc se asi tak meni valec 125ccm za 170ccm?U termostatu mam.Ze je na chladici moc neverim je to celi zaplastovany a nepristupny bez rozebrani predku.
05 kvě 2022, 17:33
Nerozčiluj se.
Chtěl jsi poradit a jiná možnost než, že jsi udělal chybu ,nebo jsi koupil vadný díl není.
Hned jak jsi to složil tak jsi řešil, že se to přehřívá v Xmax vláknu. Je tak vcelku dost možný, že se to přehřálo ( píšeš, že ventilátor nespíná) a zkroutila se hlava...
Stejně ti nezbyde nic jiného než to zase celé rozhodit a minimálně dát nové těsnění pod hlavu.
Zároveň se optej u výrobce toho 170ccm válce o kolik se mění utahovací momenty když se použije.
05 kvě 2022, 18:58
Povídat o tom se dá dlouho, akorát to nepomůže ... budeš muset učinit nějaké kroky. Zjistit a odzkoušet všechny odvzdušňováky dle manuálu, zrevidovat vodní čerpadlo a možná ještě něco ... v tomto stavu jezdit je akorát prognóza dalších škod
05 kvě 2022, 21:15
Já měl ucpaný ve víčku díru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
05 kvě 2022, 21:39
dej jiné víčko na chladič, prostě vyzkoušené které drží.