Diskuze o skútrech většího objemu.
30 črc 2018, 20:06
_vyr_3054prod.jpg
Ja mám 3l od Stihl za 8eur
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
31 črc 2018, 13:03
Zrovna ve čtvrtek. Hranice PL-UA Przemysl - Rzeszow 170km bez pumpy
A naplánovat se dá leccos, ale když najednou pumpa podle plánu selže, tak je to průšvih
01 srp 2018, 16:05
bado píše:Tak jsem investoval do beznadějně prodělečného "prdítka"
To řešení s voltmetrem v zásuvce se mi moc nelíbílo.
A přibylo mě jedno tlačítko
, Naco asi je ?
Proč prodavas NMaxe? Po těch všech úpravách
01 srp 2018, 16:26
Protože uvažuji o "X".
01 srp 2018, 19:03
Tak to už rovnou "T" , ne ?
Note 8
01 srp 2018, 19:21
To určitě ne. Prioritně mám prdítko na ježdění do továrny. Na to je N úplně perfektní, jenže mne to celkem na staré kolena začalo bavit, a tak kochačka kolem 200km tak už mne bolí zadek a nad cca 70-80km a víc rychlostně už se prostě necítím komfortně . Přeci jen ten podvozek a 13 palcové kola není to pravé. Ale jako dá se to, ne že ne. X už je kus stroje a já nemám zas moc místa na parkování a manipulaci. (80 dveře).
Je několik variant. Udělat A a něco "slušnějšího" 250-300 ccm. Nebo nechat B a 125 ccm . Otazka zní kolik bych si výměnou polepšil. Motoricky ale asi zas tak moc určitě ne. No ale nejspiš to dopadne tak, že si nechám N-maxe. Prostě ten prodělek za prodej a koupě novějšího většího-Forzy,nebo X. 125 je pro mne už celkem dost.
No hlavně bych si to potřeboval vyzkoušet, ale nemám kde.
01 srp 2018, 19:50
A teď mi řekněte kde je ta ekonomická stránka věci
Odpovím si sám, koupit si skůtr s vidinou že ušetřím je ptákovina i kdyby žral 0.1l/100km a náklady byli 1kč/km
Tady jde prostě o zábavu a kvůli tomu si to kupujeme.
01 srp 2018, 20:14
Tak pomineme li pořizovací cenu, tam není o čem diskutovat. Mne zajímá ale taky provozní náklad. Tzn. cena za benzín. Zde se mě strašně líbí na ten celkem slušný "výkon" mám spotřebu 1,8-2l. Na babetě 210 jsem měl 3l a předjížděli mne cyklisti. No a servis si provedu sám za cenu materiálu. Tak se dají ty náklady alespoň trochu redukovat. Auto stojí, neojíždí se, ale to je tak vše. Stejně ho musím mít, je zde teda jen rozdíl (úspora) cca 4 litrů benzínu na 100km.
Takže návratnost zde žádná není a není u žádného dopravního prostředku. Nějaké přibližovadlo je při bydlení na vesnici a dojíždění za prací třeba. Ale ten skútr k tomu přidává i jistý faktor zábavy (ne při cestě na noční do továrny
) relaxu a svobody. A to je potom věc priorit každého jedince.
01 srp 2018, 20:28
Já se budu Nmaxe z roku 2018 za 2-3 roky zbavovat, lze odhadnout za kolik ho lze prodat?
Btw kolik jste platili za garanční prohlídky? Poprosím částku a kde.
Díky
01 srp 2018, 20:34
Mladá Boleslav.
1 byla za 800 Kč a druhá tuším 1200kc
Podívej za kolik se prodávají PCX, za podobnou cenu přidáš i ty.
01 srp 2018, 20:45
Přečti si tohle vlákno.
Jinak první garančka je při 1000km a mění se pouze olej Orientační cena do 1000Kč. (Jak kde) Já platil 947,- v OV.
potom po 6000 km, a ta bude podstatně dražší, protože se dělají i ventily. A potom zas po 6000 a při 18 000km je řemen a válečky a je to už celkem raketa. Stačí se podívat na hodinové sazby. A díly Yamaha taky celkem žádná láce.
Ohledně prodeje se koukni na bazoš a udělěj si představu. Jedna věc je cena kterou chceš a druhá jestli ji je někdo ochoten akceptovat.
Jinak do města je to super, a lépe se mi na něm sedí i jezdí oproti PCX. Je to malé a hbité. Moje parametry 180/85.
01 srp 2018, 20:49
Co znamená ta raketa při 18000? Cca?
01 srp 2018, 20:55
Tam zase vycházejí ventily, a teď si nejsem jist, jestli při 18, nebo 24 Tkm se mění řemen a válečky, brzdovka, ..... Řešili to někde na faceboku jsem to tuším viděl. kolem 6000 Kč. Musel bych kouknout do manuálu.
01 srp 2018, 20:56
Tak to není likvidační částka.. Pokud nenajedes 20t ročně
01 srp 2018, 21:08
Tak řemen je po 18km, cena je někde kolem 1000Kč u nás a kolem 350 Kč v Indonesii. (za řemen jako ND) Jestli je 6000Kč hodně, nebo málo záleží na tom, jak moc se člověk na takové peníze nadře. Pro mne to jsou celkem velké prachy.
Zde pro představu:
https://www.motopark.cz/servis