Tak pomineme li pořizovací cenu, tam není o čem diskutovat. Mne zajímá ale taky provozní náklad. Tzn. cena za benzín. Zde se mě strašně líbí na ten celkem slušný "výkon" mám spotřebu 1,8-2l. Na babetě 210 jsem měl 3l a předjížděli mne cyklisti. No a servis si provedu sám za cenu materiálu. Tak se dají ty náklady alespoň trochu redukovat. Auto stojí, neojíždí se, ale to je tak vše. Stejně ho musím mít, je zde teda jen rozdíl (úspora) cca 4 litrů benzínu na 100km.
Takže návratnost zde žádná není a není u žádného dopravního prostředku. Nějaké přibližovadlo je při bydlení na vesnici a dojíždění za prací třeba. Ale ten skútr k tomu přidává i jistý faktor zábavy (ne při cestě na noční do továrny
) relaxu a svobody. A to je potom věc priorit každého jedince.