Tak na rovinu.... Řešíte kraviny a řešit je budete ještě minimálně 5 stránek.
Výrobce píše oktanové číslo 95+, tak budu tankovat 95 a je jedno jestli se to jmenuje Natural 95, Efekta 95 nebo Shell power 95. Záleží na oktanovém čísle. "Obyčejný" Natural 95 stejně najdete jen u malých prodejců, ostatní velcí prodejci mají jen ty "vylepšené" verze ....
Můžete použít i benzín s vyšším oktanovým číslem. Viz. návod ke skůtru N-Max.
"Pokud v motoru uslyšíte klepání použijte benzín jiné značky nebo benzín s vyšším oktanovým číslem"
Tak to výrobce vymyslel a tak mu to na 100% funguje.
Naposledy jsem do benzínu něco přidával v roce cca.1989 , když jsem jezdil na pionýrovi a musel jsem přilévat olej
A v roce 2018 tam mám míchat nějaký "Vif" ? To je masáž ....
Skůtr je jen stroj, nedělejte z něj křehkou sochu ze skla ...
Tady se začínají scházet kapacity z oboru chemie, psychologie a tomu já nerozumím
Až bude diskuze opět ke skůtru Yamaha N-Max tak mi napište soukromou zprávu.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017