Tak je doma,po dlhom výbere padla volba na N-max,rozhodla skúšobná jazda na predvádzačke u predajcu Yamaha BA,ten motor je fakt vydarený,skvele ťahá pri rozumnej spotrebe-biela metalíza mu sluší,už len vydržať tých prvých 1000 km zábehu ... aj na štvrť plynu sa rýchlo dostane na 80 km/h,uvidím po zábehu-tá predvádzačka ktorú som skúšal mala najazdené 1600 km,na okreske z Rače do Sv.jura ukázal tachometer 116 km/h,samozrejme nemá zmysel jazdiť na plný plyn,ide o to,že tých tachometrových 90-100 km/h by mala ísť v pohode aj na dlhšiu trasu.
Celkový dojem zatial super,výborný tuhý rám,dobré brzdy a hlavne pohodlný posed-model 2017 má už lepšie sedadlo,12 V zásuvka ani uzamykacia schránka mi nechýba,do tej lavej sa zmestí 0,5 l flaša-odskúšané,v týchto horúčavách pri čakaní na semaforoch sa dá šikovne napiť.
Spomínané cinknutie je zretelne počuť,ale vysledoval som,že nezáleží od rýchlosti,ale od toho,aká je požiadavka na výkon-keď sa rozbieham pomaly,tak na pol cm plynu,skúter zrýchluje hladko,cinknutie sa ozve cca pri rýchlosti 50 km/h,následne motor ožije,ak sa rozbieham do kopca a dám pol plynu,zrýchlenie je samozrejme ostrejšie,a cinkutie sa ozve už pri cca 30 km/h,bude to tá variabilita sacích ventilov-ozaj ten motor ide na pocit lepšie ako by sa dalo čakať od 125-ky-ešte pár foto