Yamaha N-max

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod crhy » 02 kvě 2017, 20:15

Chtěl by jsem vidět servis, který na novém skůtru šteluje ventily. Ti poctivý to udělají nejdříve po 20tis km...
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod aldav » 02 kvě 2017, 21:15

dcx píše:Bostav:Za to mě v Hondě ani nepozdravej :lol:

V té brněnské určitě ne.

tap 1+3
Uživatelský avatar
aldav

500+
 
Reputace: 94
Příspěvky: 650
Registrován: 09 zář 2012, 01:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: X-MAX 300/2017/45.000 km, ADV 350/2022/18.000 km
Tuning / úpravy: Rychlé pruhy

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod harry1 » 08 kvě 2017, 09:22

crhy píše:Chtěl by jsem vidět servis, který na novém skůtru šteluje ventily. Ti poctivý to udělají nejdříve po 20tis km...
.......to ani neviem ci je potrebne po 6000 km stelovat ventily...
harry1

25+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 46
Registrován: 27 pro 2016, 11:45
Skútr / moto: Xmax 300

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 08 kvě 2017, 13:38

Taky jsem je v servise v Ymoto přesvědčoval, že ventily nebudou každých 6000 km nutné, ale nechtějí si nechat říct :-)
Je pravda, že mi při 6000km měnili těsnění ventilových vík, pro nepatrnou netěsnost, která se projevila kapkou oleje pod skútrem jednou za uherák, takže to udělali najednou a pochopitelně za práci si nechali zaplatit, ačkoli to měli při jednom v rámci záruční opravy...
Zase na obranu Hondy (alespon Denar Ml.Boleslav) třeba říct, že oproti manuálu se nepakovali každé 4000 (!) km na ventilech ale dělali je "jen" každých 8 - teda tak to tvrdili, tak tomu budu věřit :)
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod dejvyd » 10 kvě 2017, 10:22

Možná jsem to přehlídl a už se to řešilo... Jde nastavit tuhost pérování? Jezdím zatím sám, ve dvou obecně to bude jen málokdy, vážím 80 kg a celkem mě to na nerovnostech kope do zadku :-) Trochu to nastavit na styl Rolls Royce by bylo fajn?!?
Objednal jsem to obří Givi/Kappa turistické plexi s rozšířením na ruce, 81 cm délka, 46 cm šířka - jsem na to teda zvědavý, hodím pak fotky. Badarala mě trochu nahlodal, když na tom velkém Ermaxu 68 cm ještě má deflektor :twisted:
Uživatelský avatar
dejvyd

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 43
Registrován: 28 úno 2017, 13:50
Skútr / moto: Yamaha NMAX 2016
Tuning / úpravy: Óbr plexi GIVI a kufr jako kráva:-)

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 11 kvě 2017, 15:33

Na Rolls Roys zapomeň, kámo... :D
Jezdíš na skútříku se 13 palcovými koly, spoustou neodpružené hmotnosti přímo na zadním kole, zdvihem jen 90 mm a ještě sis vybral tak nějak "sporťáček" :wink:
Popravdě SH se šestnáctkami nebylo lepší, ačkoli např. Vespa asi jo.
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod hkubes » 11 kvě 2017, 16:22

Jedina mozna vec je vymena tlumicu.
hkubes

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 140
Registrován: 27 kvě 2016, 07:35
Skútr / moto: YAMAHA NMAX ABS

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Bostav » 11 kvě 2017, 19:23

Odpružení je OK, jen nesmíš jezdit po silnicích II. třídy :-)
Osobně bych také přivítal měkčí odpružení, ale to by se ztratil sportovní duch Nmaxe ... A zase se nechci houpat jak na tom kočárku PCX.
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod misacinec » 11 kvě 2017, 19:25

Alebo namontovať sedadlo z autobusu :D Nedajú sa pružiny vzadu nastavovať? Sú tam také krúžky, ktorými by to malo ísť. Ale nikde o tom nieje žiadna zmienka, tak som s tým nechcel špekulovať. Mne podvozok aj tak nevadí, nieje to krosa.
Yamaha NMax 125
Uživatelský avatar
misacinec

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 149
Registrován: 26 bře 2016, 00:16
Bydliště: Hlohovec, Slovensko
Skútr / moto: Yamaha N-MAX 125 ABS červená metalíza
Tuning / úpravy: Kufor Shad SH39, reflexné prúžky, zásuvka na 12V/USB, kryty rúk/vyššie plexi/deflektor/brdové páčky/kryt spínačky a viečka palivovej nádrže, reflexné polepy Yamaha

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 11 kvě 2017, 19:44

Zdvih 90 mm je zdvih 90 mm. I kdybys tam dal něco měkčího, na díře půjdeš na doraz ještě dřív...Leda to celé nějak zvednout :)
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod dejvyd » 11 kvě 2017, 21:59

Ech, kašlu na to...navíc mám pocit, že to časem trochu měkne (nebo si zvykám). Začínám tu motorku zbožňovat. Dneska jsem jel chvilku na půl plynu, najednou tam bylo 90 kmh! Tak jsem trochu ubíral, přeci jen mám najeto necelých 600 km. Pořád vnitřně bojuju s tím, jak ji zajíždět. Na několika motoforech radí do 500 km opatrně na 1/3 plynu. Od 500 km přidávat do půl plynu, občas krátkodobě klidně i plný céres (vždy samozřejmě jen s jedním jezdcem a dobře zahřátým motorem), navíc hodně brzdit motorem, od 1000 km volný styl. Brždění motorem údajně pomáhá díky podtlaku lépe stírat piliny a kroužky si pak líp sednou. Nakolik je to pravda netuším :-) Každopádně je super cítit, jak skůtr ožívá.
Příručka je opatrnější a říká až od 1600 km volně. Přikláním se k první variantě - když mám po 1000 km jít na garančku, tak snad už je motor celkem sedlý?!? Navíc stejně nebudu jezdit dlouhé trasy na maximálku. Za jak dlouho je vlastně tak prťavý motor zahřátý? Mám změřeno, že přes minutu od nastartování trvá zamknout garáž, naházet věci pod sedlo, nahodit helmu atd. Pak jedu další kilometr volně (stejně je tu padesátka), potom je doufám už v provozní teplotě.
Uživatelský avatar
dejvyd

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 43
Registrován: 28 úno 2017, 13:50
Skútr / moto: Yamaha NMAX 2016
Tuning / úpravy: Óbr plexi GIVI a kufr jako kráva:-)

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod zukaldo » 11 kvě 2017, 23:17

Prosím namontoval teď někdo nově plexi Ermax 50 cm ( Sport-touring ) ? Rád bych věděl, kam fouká ( mám 175 cm ) a zda je montáž jednoduchá, díky.
zukaldo

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 21
Registrován: 06 srp 2016, 00:02
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod hkubes » 12 kvě 2017, 07:07

Montaz je jednoducha.Vysroubujes 4 plastove srouby sundas plexi a misto toho das to sport.Takze to zvladnes v pohode.
hkubes

100+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 140
Registrován: 27 kvě 2016, 07:35
Skútr / moto: YAMAHA NMAX ABS

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod Badarala » 12 kvě 2017, 10:52

Já mám 68 cm Ermax a na zimu jsem přidal deflektor (a už tam zůstane napořád) a měřím taky 175cm...
S tím 50 cm počítej že ti určitě bude foukat i na krk. Jakým stylem přesně ten proud vzduchu půjde, neumím říct :)
Ale myslím, že ho tu někdo má, zapátrej :-)
Badarala

750+
 
Reputace: 312
Příspěvky: 971
Registrován: 27 říj 2013, 23:07
Bydliště: okres Litoměřice
Skútr / moto: N-max / Suza
Tuning / úpravy: běžné doplňky pro každodenní užívání

Re: Yamaha N-max

Příspěvekod dejvyd » 18 kvě 2017, 13:12

Dneska dorazila ta obr příšera...81 cm plexi od Kappa (Givi je to samé). Líbilo se mi na tom pár věcí. Rozměr - je to asi nejvyšší plexi na Nmaxe (za to může Badarala a jeho deflektor :lol: ). Cena - i s dopravou a dobírkou 2048 Kč. Montáž - žádné rozšiřování otvorů, nevratné změny...
Asi moc nemá smysl se rozepisovat o montáži, práce na 10 minut. Když jsem zjistil, že v práci mám veškeré potřebné nářadí (tuším imbus 5 a 6 mm, křížový šroubovák a klíč), neodolal jsem. Prostě povolíte 6 šroubů (4 šrouby origo štítku, 2 šrouby na palubce), místo nich našroubujete ty z plexi. Ani jsem si u toho nestihl spálit krčisko :)
Plexi bez problému dovolí plný rejd, toho jsem se bál. Mám 181 cm a mimo plexi se dívám až cca 5m před skůtr, jinak skrz plexi. Neva, kdo taky sbírá na skůtru houby, žejo.
Jízda - tichoučko, bezvětří, jen občas turbulence z bočního větru. Jel jsem "na itala" jen v tričku asi 2 km, rychlost do 70 kmh, dá se jet i s vyklopenou helmou. Na ruce začíná jít vítr až zhruba od loktů. Zkoušel jsem vítr holou rukou, v 50kmh jde na vrcholek helmy, proto je takový klid.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
dejvyd

25+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 43
Registrován: 28 úno 2017, 13:50
Skútr / moto: Yamaha NMAX 2016
Tuning / úpravy: Óbr plexi GIVI a kufr jako kráva:-)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron