Já mohu potvrdit, že u N-maxe se zrcátkama pořád laboruji. Při prvním sednutí jsem myslel, že za sebou nic neuvidím kromě svých ramen nebo naopak hodně velkého úhlu - krajnice vozovky. Nakonec jsem si je tak nějak sešteloval, že mi to již nepřijde nijak špatné. Myslím si že je to dáno také tím, že často měním pozici na sedadle, jednou jsem celkem vzadu a nohy natažené ve předu, potom zase spustím nohy pod sebe apod. Takže měním posed a zrcátka zůstávají nastavena pořád stejně. Výsledkem je, že musím často také pohnout hlavou, abych se podíval do jednoho a hned potom do druhého....
Před tím jsem jezdil Kymco Super 9 LC (které se teď snažím prodat), tam to byla pohoda, zrcátka byla jen nepatrně větší a myslím, že jsem měl dozadu rozhodně větší rozhled. Možná si to jen namlouvám a bylo to opravdu celkem fixní polohou při sezení.
-- 28 črc 2016, 06:15 --
Ještě jsem si vzpomněl, včera jsem dostal konečně český návod od N-maxe, tak jsem s ním v rychlosti prokousal. Znovu se vracím k zajíždění. Opravdu tam píší, že pro skůtra je nejdůležitějších prvních 1600 km (do 1000 km dlouhodobě na 1/4 plynu, po výměně oleje do 1600km dlouhodobě na 1/2 plynu a pak se může jezdit naplno). Já již mám přes 1100km, tak je tato informace pro mě pozdě.
Ale trochu mi to připomíná mého taťku, který jako strojař mi vysvětloval, jak se vždy zajížděly motory u různých strojů ve fabrikách - dlouhodobě na nízké otáčky. Podle toho zajížděl i svá auta, co si koupil jako nová. Já od něho dostal před léty takto zajetou škodovku 120L, která měla najeto něco přes 60 tis. Auto do 80km/hod jelo celkem v pohodě, ale nad se prakticky nedalo rozjet, jen za cenu dlouhého čekání s cihlou na pedálu a obrovských vibrací a řevu motoru. Ostatní auta kamarádů přitom plynule zrychlovala a lítala 110 bez problémů. Toto byla pro mě životní zkušenost, že i motory se musí naučit běhat ve vyšších otáčkách (při záběhu rozhodně opatrně, krátkodobě a asi ne v plném výkonu), aby v případě potřeby byly schopny se do patřičných otáček dostat.