Diskuze o skútrech většího objemu.
08 črc 2015, 16:17
Trochu mi vadí, že mimo evropu stojí dokonce míň než Honda PCX - u nás samozřejmě víc. Ale i tak mi připadá Nmax v každém ohledu o malinko lepší než to PCX. Už jen to ABS a kotouče na obou kolech stojí za ty peníze navíc.
09 črc 2015, 09:27
Pokud chteji porazit pcx tak nechapu tu cenu .Yamaze to dojde az po roce jako u Majesty S.Problem pcx je kratky servisni interval oproti Yamaze.Euro pujde do p***** a Yamaha slevni.Dokonala taky neni plasy pod hlavnim svetlem vubec nelicuji asi 1cm mezera primo ve stredu,mozna spatna montaz ovsem vypada to blbe.
09 črc 2015, 09:43
Jake jsou servisni intervaly a ceny servisu u toho nmaxe ma uz to nekdo zjištěné? ještě otazka bude k tomu i plexi a kufr? moc info zatim nikde neni.
10 črc 2015, 21:43
A je správně, už je zde přepéceiksováno. Ovšem ti co počkali můžou uvažovat o tomto postrkovadle jako velmi zajímavé alternativě právě k PCX.
21 črc 2015, 11:11
Žádná hitpráda Nmax.Nejlepší bude asi bude jen ta maximálka o 5km více než pcx. PCX WINS při spuštění (7,7 s 0-100metr pevným startem), a vždy udivuje svojí reaktivitou při nízkých otáčkách. Nmax není daleko však (7,9 s), a maximální rychlost 103 v tomto testu). spotřeba Nmax 3,1 dojezd 210km na 6,6l nadrž a PCX 2,8 280 na 8,l nadrž.
21 črc 2015, 11:52
Od včerejška jsem majitelem tohoto přibližovadla. Zatím je na nějaké závěry co se týče motoru brzo. Podvozek je dle mého subjektivního názoru celkem komfortní (s ohledem na 13" kola). Sedlo je celkem nízko, místa na nohy při mých 186cm je dost. Na fotkách působí větším dojmem, než ve skutečnosti je. 127kg mokré váhy s nízkým těžištěm umožňuje slušné manévrování i v nízkých rychlostech. Zatím jsem neměl možnost otestovat LED světla, jak dobře / špatně svítí v noci. Při snaze o určitou dávku objektivity bych řekl, že to je za danou cenu dobrá volba. Každý má jiné preference a vkus.
21 črc 2015, 12:56
Tak jsi zde nejspíše první, takže gratuluji a občas hoď nějaké další postřehy a užívej opojení z nového stroje!
21 črc 2015, 15:43
Taky se přidám ke gratulaci ať dobře slouží,můžu se zeptat po Kymcu 125cc jsi zvolil opět 125cc Yamaha Nmax jaký je rozdíl mezi něma?Krom ceny:)Díky
21 črc 2015, 22:02
Děkuji za přání. Neúspěšně se snažím potlačit přiblblý úsměv pokaždé, když nastartuju
Co se Kymca Agility týče ...... když jsem ho tehdy kupoval, tak to byla spíš taková náhoda. Dobrá cena, nechtělo se mi do toho dávat moc peněz. S odstupem musím přiznat, že jsem Agilitce křivdil. Sloužila dobře víc než 5 let a 18.000km bez jediné závady. Po předchozích zkušenost u Hondy SilverWing jsem si říkal, že zůstanu u 125. Mám to na pojížďky po městě a okolí a na to mi to stačí. N Max jede v pohodě 100-110km/m se slušnou jistotou podvozku a brzd. Na rozdíl od Kymca je to "stříkačka". Údajně má jezdit za 2 litry na 100km, což se po prvních km nejeví nereálně. Zatím jsem se "syrovým" motorem na cca 2,5 litrech. Celkově geometrie skůtru je úplně jiná. Agilitka měla 16" kola, N max 13". Agilitka byla živá, dobře zatáčela i v malých rychlostech, ale zase celková tuhost rámu nebyla nic moc, takže od 80km/h už to nebyla pohodová jízda. N maxe zatím moc nehoním, ale 80km/h jede na půl plynu a tuhost rámu a kvalita odpružení je o kategorii lepší. Další důvod, proč jsem zůstal u 125 je ten, že manželka má pouze Bčkové papíry, ale taky občas na skůtru vyrazí, takže jsem ji nechtěl o to ochudit
25 črc 2015, 11:26
Tak jak to frčí?Stojí za těch 75litru?
27 črc 2015, 22:09
zeptej se mně tak za měsíc. Zatím mám najeto asi 600km a musím se ještě docela krotit, než se motor zajede. Papírově není 9kW nic extra, ale bezprostřední zrychlení v nižších rychlostech je parádní. Skůtr je lehký, takže to s ním slušně cvičí. Počítám, že těch tachometrových 115km/h pojede, takže reálně 100-105km/h to bude. V techničáku je maximálka 99km/h.
29 črc 2015, 23:10
Ja jsem 2 Nmaxy vyzvednul dnes. Kupoval jsem je do firmy. Skutru jsem mel vicero, nyni mam primarne Piaggio Beverly 500, ale na 125 jsem take neco najezdil.
Nmax je kazdopadne maly skutr - nizky, relativne lehky. Velice dobry pocit mam z motoru - tichy, prijemne hluboky zvuk, rychla reakce na plyn. Tady je jeden drobny zadrhel - nevim zda-li je to pouze vstrikovanim, nebo sestavou - motor, spojka/variator, ale je problem jet se skutrem pomalu - cca 20-30km/h - nedostal jsem z nej plynuly chod - proste to skube, ale jinak motor super.
BRzdy jsou take velmi slusne. na PCX jsem sedel jednou a obecne cokoli s bubnovou brzdou nam nesmi do garaze. ABS chodi take pekne.
Merim 195cm a poskladam se na skutr v pohode. O pohodli se ale moc mluvit neda - srovnatelne s dobrou padesatkou. Podvozek je tvrdy, sedlo take. Napr 10let stara aprilia leonardo je vyrazne pohodlnejsi - a to ji povazuji za "mestskou kozu".
Podvozek je v dane cenove kategorii urcite v pohode. Dost me prkvapila velmi lacine vypadajici zadni kyvka - uvidime jak se to bude kroutit pri obsazeni 2 dospelimi.
Spotreba je zatim na 3 litrech a to zajizdim - nijak za to netaham.
LED svetlo sviti dostatece. Co bych ale skutru vytknul je absence uzamykatelne schranky nekde pod riditky a absence hacku na tasku - skutr pouzivam jako naklad a hacek povazuji za elementarni vybavu.
Jinak pomer cena/vykon asi bezkonkurencni.
29 črc 2015, 23:34
Neco na tom skubani bude, na videu jel manik na N maxu a jak se rozjizdel tak to skubalo ,rikal jsem si co to ma znamenat?No a ted vidim ze je to standart nebo ne?
31 črc 2015, 08:20
To "škubání" mi dělá taky. Dělá mi to při určité rychlosti. Beru to jako vlastnost. Buď trochu přidám, nebo uberu. Co se úložných prostorů týče, tak hlavně doufám, že co nevidět bude k dispozici držák kufru. To je trochu nevýhoda, že na n maxe zatím není žádné příslušenství.
22 zář 2015, 00:53
Chlapi tak ako vam to jazdi?Ako su stanovene garancky?