Děkuji za přání. Neúspěšně se snažím potlačit přiblblý úsměv pokaždé, když nastartuju

Co se Kymca Agility týče ...... když jsem ho tehdy kupoval, tak to byla spíš taková náhoda. Dobrá cena, nechtělo se mi do toho dávat moc peněz. S odstupem musím přiznat, že jsem Agilitce křivdil. Sloužila dobře víc než 5 let a 18.000km bez jediné závady. Po předchozích zkušenost u Hondy SilverWing jsem si říkal, že zůstanu u 125. Mám to na pojížďky po městě a okolí a na to mi to stačí. N Max jede v pohodě 100-110km/m se slušnou jistotou podvozku a brzd. Na rozdíl od Kymca je to "stříkačka". Údajně má jezdit za 2 litry na 100km, což se po prvních km nejeví nereálně. Zatím jsem se "syrovým" motorem na cca 2,5 litrech. Celkově geometrie skůtru je úplně jiná. Agilitka měla 16" kola, N max 13". Agilitka byla živá, dobře zatáčela i v malých rychlostech, ale zase celková tuhost rámu nebyla nic moc, takže od 80km/h už to nebyla pohodová jízda. N maxe zatím moc nehoním, ale 80km/h jede na půl plynu a tuhost rámu a kvalita odpružení je o kategorii lepší. Další důvod, proč jsem zůstal u 125 je ten, že manželka má pouze Bčkové papíry, ale taky občas na skůtru vyrazí, takže jsem ji nechtěl o to ochudit
