Diskuze o skútrech většího objemu.
20 čer 2017, 11:58
Odpověděl sis sám. Vítr fouká od Tvého bydliště k pracovišti a cesta zpátky je proto pomalejší.
20 čer 2017, 12:39
taky jsem si to myslel, ale to se mi moc nezda...vracim se domu vecer/v noci a to uz je v tomto pocasi vicemene bezvetri.
20 čer 2017, 13:01
A možná je to zpátky mírně do kopce. Ovšem na druhou stranu už máš při cestě zpět snědenou svačinu, tak by se to mělo vyrovnat.
24 čer 2017, 18:44
Zdravím nemáte někdo cz návod na Majesty 125, rok vyroby 01?
Naposledy upravil
Snakei dne 26 čer 2017, 12:55, celkově upraveno 1
24 čer 2017, 20:12
Rád bych kompletni a cz.
24 čer 2017, 21:39
Tak hodně stesti
26 čer 2017, 12:48
Navod mam.
Naposledy upravil
Snakei dne 03 črc 2017, 10:00, celkově upraveno 1
03 črc 2017, 10:00
Ahoj, budu davat kevlarovej remen a novou pruzinu
https://www.skutry-levne.cz/nabidka-dil ... y-125.html Jaky mam koupit valecky?
12 bře 2018, 13:27
Ahoj, pustil jsem se do předních tlumičů ale bohužel jsem se zasekl na tom že po tom co uvolním dolní iambus, se mi začne protáčet celá píšťala a nejsem schopen je nijak chytiti aby se neprotáčela. Zkoušel jsem takové ty klasiky (koště, dvě matky do kontra, narvat tam hadr) bohužel ani za boha se mě píšťala nedaří chytit. Nevěděl by prosím jaký přípravek se na to musí použít?
-- 12. 3. 2018 13:41 --
V manuálu píšou o T klíči ale to mi moc nenapoví co má mýt za koncovku... [
12 bře 2018, 14:12
U xmaxe se tam dá vrazit prodlouženy trubkový klíč 14?15?? Je tam šestihran jako na velký imbus.. Majda je přece podobná??
12 bře 2018, 22:54
josuk píše:U xmaxe se tam dá vrazit prodlouženy trubkový klíč 14?15?? Je tam šestihran jako na velký imbus.. Majda je přece podobná??
Tak nakonec mi poradil chlápek z
https://www.motowelt.cz/ u kterého jsem objednával nějaké doplňky, říkal první postup kdy jeden člověk tlumič stlačí, druhý vezme rázový utahovák a zkusí imbus vytočit, to sem ale zkoušel a nešlo to, kroutil hlavou a pak poradil že jednou musel odvrtávat hlavu šroubu. Naštěstí u majesty jsou ty imbusi hezky přístupné, (ne jakou občas že jsou utopené...) Tak jsem je 8 vrtákem opatrně odvrtal, pak sem pochopil proč to za boha nešlo uvolnit, někdo to namatlal červeným Loctitem (modrý je zajištovač, červený v podstatě lepidlo které je před uvolněním potřeba nahřát)
No jsem rád že se mě to nakonec podařilo už jsem byl z toho opravdu zoufalý na píšťale totiž není žádné místo pro aretaci.
19 dub 2018, 10:30
Chlapi jeste jednou se obracim s prosbou o radu. Porad resim obcas hure tahnouci stroj. Vymenil jsem zadni pritlacny plech variatoru, pac byl otlaceny, valecky, zmeril remen (sjety o 0,4 mm). Zkontroloval plochu variatoru i na remenici spojky.vse se zda ok. Nicmene dnes do prace maximalka 90kmh, dokonce z kopce i zpomalovala, moc nesla do otacek. Zastavim, po 10minutach se rozjedu, tahne skvele, rovinky 110kmh, do kopce na 3/4 plynu s prehledem 90..jsem z toho jelen..karbec stelovany pred 3tis km, hadicky jsem kontroloval, vypadaji dobre,zduchovy filtr taky cisty...budu rad za kazde napady.diky
Edit: kontrastka puvodni
19 dub 2018, 12:16
1, bordel v nádrži
2, přicpané sání
3, vyrezlá přepážka ve výfuku
4, sekající se plynové lanko
5, přisávající hadičky
19 dub 2018, 12:39
Super,diky za tipy, zkontroluju..