widra1 píše:TO eggenberg
Jestli myslíš tu silnější hadici z airboxu ( z vnější strany blatníku ), tak v tom případě sundej airbox a rozhod ho jak moc v něm máš oleje.
Ze předu airboxu je vstup cc 8mm hadičkou, je to odfuk olejových par z motoru (vývod je na horní straně vodní pumpy).
A pozor vzadu je ještě odvětrání převodovky ( to vychází z vnitřní strany blatníku )
Jo a ještě si dej bacha , mě takhle vytekl zadní tlumič (origo má totiž pístnici směrem dolů)
TO Cendab
Jak jsi dopadl?
widra1 píše:Jestli je ten šroub křížovoplochý tak vem co největší plochý šroubovák a jestli máš jen křížový tak potřebuješ šroubovák PH3 je to veliký křížák a možná to ještě zachráníš před odvrtáním.
Stáhni si na motorkářích manuál a pořádně si ho projdi,pak ti bude víc věcí jasnějších.
Evidentně nevíš ani jak je na tom varec/válečky a řemen.
A hlavně to nerozkopej když to nepujde v pohodě
J.
widra1 píše:A nějaký unik jsi tam zjistil nebo byl prostor variátoru suchý?
widra1 píše:A měnil jsi i v převodovce?
ty jsi měl puvodně kaluž pod zadním kolem nebo pod motorem?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků