widra1 píše:TO eggenberg
Jestli myslíš tu silnější hadici z airboxu ( z vnější strany blatníku ), tak v tom případě sundej airbox a rozhod ho jak moc v něm máš oleje.
Ze předu airboxu je vstup cc 8mm hadičkou, je to odfuk olejových par z motoru (vývod je na horní straně vodní pumpy).
A pozor vzadu je ještě odvětrání převodovky ( to vychází z vnitřní strany blatníku )
Jo a ještě si dej bacha , mě takhle vytekl zadní tlumič (origo má totiž pístnici směrem dolů)
TO Cendab
Jak jsi dopadl?
TO widra1
předem dík za rychlou odpověd.Včera večer sem to ještě vytah ven a zvenku očistil od toho sajrajtu co se nachytal během ježdění.Dnes sem se na to byl podívat a v tý hadičce/asi je to ta jak říkáš z airboxu má asi 10-15mm v pruměru/ co vede ze zhora okolo toho krytu dolu sem nic nenašel,zato dole tam to opět kape , mám podezření jestli neni v háji těsnění toho krytu variátoru tak převodů uvnitř.Jak říkám v hadičce nic neni,ale dole okolo ní se opět oběvil olej.Jo ještě mě včera napadlo kouknout kolik mám v motoru oleje a měrka byla na suchu.Volal sem těm panáčkům co sem to u nich " bohužel už před půl rokem" kupoval a ty my řekly ,že tak to dopadá ,když člověk u dovozu hned nevymění náplně.Tak nevím co sy mám o tom myslet.Jinak my pak ještě řekly ,že pokud nemužu naměřit hladinu oleje v motoru tak mužu vydřít hlavu válce či co nevím zas tak tomu zase nerozumím.Sem spíš přes jednoduší práce jako plasty, plexy ,ještě výměna řidítek atd.Možná výměnu vyfuku bych ještě asi taky zvládl.Jo a u tlumiče je to suchý.
předem dík za odpověd